Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ Kusi? |
|
Lähetetty:
23.4.2006, 22:06
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Japanilaiset onkin ihan outoja.
Tietoa löytyy kyllä, niiden sanoiksi pukeminen onkin sitten hankalampaa. Yksi lähde sinulle siis asian syvällisempään perehtymiseen
Nienstedt, Walter - Hänninen, Osmo - Artsila, Antti - Björkqvist y: Ihmisen fysiologia ja anatomia. 2004. 15. painos. WSOY: Helsinki.
Suosittelen. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 22:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Anonymous kirjoitti: |
No kyllä tuo tuli kuin tietosanakirjasta vaikka kuinka olisi toiminut kyseisellä alalla. |
Niinhän se ammattilaisilta yleensä tulee, "kuin apteekin hyllyltä". |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 22:43
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Virtsa on vaaleampaa, jos kehon nestemäärä on korkea ja tummempaa jos kehon nestemäärä on alhainen. |
Mitens toi on, olen huomannut jos syön vitamiineja, varsinkin sellaista missä on B vitamiineja, niin virtsa muuttuu keltaiseksi, kun on syömättä niitä niin vaalenee. En ole huomannut tuon nestemäärän vaikutusta, johtuu varmaan siitä että juon runsaasti (vettä) joka päivä. Olen tähän asti ajatellut että läpinäkyvä virtsa meinaa lähes vitamiinipuutosta |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 23:02
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Härski kirjoitti: |
Eliksiiri kirjoitti: |
Virtsa on vaaleampaa, jos kehon nestemäärä on korkea ja tummempaa jos kehon nestemäärä on alhainen. |
Mitens toi on, olen huomannut jos syön vitamiineja, varsinkin sellaista missä on B vitamiineja, niin virtsa muuttuu keltaiseksi, kun on syömättä niitä niin vaalenee. En ole huomannut tuon nestemäärän vaikutusta, johtuu varmaan siitä että juon runsaasti (vettä) joka päivä. Olen tähän asti ajatellut että läpinäkyvä virtsa meinaa lähes vitamiinipuutosta |
Ootkos kokeillut Ed-energiajuomaa? Mikähän puutos sitten voisi olla... Varmaan unen.
Mitä nuiden vitamiinien vaikutukseen tulee, niin voisin kuvitella sen olevan jotenkin riippuvainen juuri niiden vaikutuksesta mm. energia-aineenvaihduntaan. Esimerkiksi B-vitamiini kiihdyttää sitä, joten olisko virtsan seassa enempi kuona-aineita tms? Mutta älä Härskiseni mieti liikaa, pääasia että popsit noita vitamiineja ja kalanmaksaöljyjä. EPA pelastaa maailman! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 23:05
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
eikös punajuuri värjää punaiseksi ....väittävät itse en kyllä ole huomannut ..kai tulee syötyä liian vähän |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|