Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  Miehet -miten suhtaudutte seksiin raskaana olevan kanssa?
raskaana
LähetäLähetetty: 30.8.2012, 10:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Olisi kiva kuulla mielipiteitä miehiltä, mitä ajattelette seksistä raskaana olevan kanssa? Entä jos raskaana oleva nainen etsisi salaista seksiseuraa?

Olen kolmatta kertaa raskaana ja kuten aiemminkin, seksihalut on ihan taivaissa. Mikään ei tunnu riittävän! Mies on kyllä paikalla ja nautin seksistä hänen kanssaan suunnattomasti, ja myös saan vähintään päivittäin. On toisinaan kuitenkin työmatkoilla eika muutenkaan jaksa yhtä paljon kuin mitä minä haluaisin. Myöskään hän ei ole yhtä kokeilunhaluinen kuin minä. Joskus leikittelen ajatuksella, että etsisin seksiseuraa, mutta samalla arveluttaa, kiinnostaakohan ketään...

Tunnen itseni superseksikkääksi pyöristyvän mahani, kasvavien tissieni ja jatkuvasti kostean ja turvonneen pimppini kanssa. Fantasioin miehestä joka haluaisi nuolla ja sormettaa pimpsaani ja imeä raskaita tissejäni. Mieheni pitää minua haluttavana ja seksikkäänä - samoin itse!- mutta mietityttää, ajattelisiko joku ulkopuolinenkin näin? Seksiseuranhakupalstalla en tunnu sopivan yhteenkään kuvaukseen!!
Takaisin alkuun
hissukka
LähetäLähetetty: 30.8.2012, 12:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 14 Tou 2009
Viestejä: 42

Kyllä raskaana oleva nainen mun mielestä on hot. Rintojen ja halujen kasvaminen ajatuksena on sellainen, että mulla ainakin nousee heppi melkein napaan kiinni.

Tylsänä ihmisenä sanoisin kuitenkin, että monilla on raskaana kovasti mielihaluja (meinasin kirjoittaa -hajuja) ja ei niitä kaikkia kannata toteuttaa - oli kyse sit jostain safkoista tai salaseurasta. Siis ihan varmasti löydät seksiseuraa, mutta mieti ny viel toisenkin kerran kannattaako lähteä säätelemään jos sulla on mies joka arvostaa sua. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
apuja asiaan
LähetäLähetetty: 31.8.2012, 6:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Terve. Ihan normaalia tuollainen runsas seksin halukkuus. On kokemusta asian suhteen. Sikäli mikäli kiinnostaa, ni oon vähän yli 30v, keskimittainen ja minulla on normikokoinen. Pidän valtavasti pillun nuolemisesta ja rintojen hyväilystä. Ja vastaavasti myös tykkään antaa omaani imuun, enkä vierasta kakkostakaan, mutta en sitä vaadi. Minnuu on on hyvännäköiseksikin kehuttu... Jos salainen seura kiinnostaa, ni kerro numerosi ja paikkakuntasi, ni voisin jopa auttaa.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 31.8.2012, 10:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Hei ! Kyllä tuo on ymmärrettävää ja itseäni kiinnostaa sekä kiehtoo raskaana oleva nainen ! Eli jos päädyt siihen,että haet apuja kodin ulkopuolelta,olen halukas auttamaan welho1704@gmail.com t. hierojaM
Takaisin alkuun
hulttio761
LähetäLähetetty: 31.8.2012, 10:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





miten se oli:)?
Takaisin alkuun
gullervok.
LähetäLähetetty: 9.10.2012, 22:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





raskaana kirjoitti:
Olisi kiva kuulla mielipiteitä miehiltä, mitä ajattelette seksistä raskaana olevan kanssa? Entä jos raskaana oleva nainen etsisi salaista seksiseuraa?

Olen kolmatta kertaa raskaana ja kuten aiemminkin, seksihalut on ihan taivaissa. Mikään ei tunnu riittävän! Mies on kyllä paikalla ja nautin seksistä hänen kanssaan suunnattomasti, ja myös saan vähintään päivittäin. On toisinaan kuitenkin työmatkoilla eika muutenkaan jaksa yhtä paljon kuin mitä minä haluaisin. Myöskään hän ei ole yhtä kokeilunhaluinen kuin minä. Joskus leikittelen ajatuksella, että etsisin seksiseuraa, mutta samalla arveluttaa, kiinnostaakohan ketään...

Tunnen itseni superseksikkääksi pyöristyvän mahani, kasvavien tissieni ja jatkuvasti kostean ja turvonneen pimppini kanssa. Fantasioin miehestä joka haluaisi nuolla ja sormettaa pimpsaani ja imeä raskaita tissejäni. Mieheni pitää minua haluttavana ja seksikkäänä - samoin itse!- mutta mietityttää, ajattelisiko joku ulkopuolinenkin näin? Seksiseuranhakupalstalla en tunnu sopivan yhteenkään kuvaukseen!!

Täällä olisi yksi heti valmis 39-vuotias mies auttamassa raskaana olevaa kiimaista naista. Raskaana oleva nainen on todella kaunis ilmestys.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker