Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Naiset! Kategorisoikaa kumppaninne!
Vieras
LähetäLähetetty: 31.3.2006, 0:43  Vastaa lainaamalla viestiä






Naiset! Olen tehnyt raakajaon millaisia miespuoliset seksikumppanit ovat naisille. Jos lasketaan teidän seksikokemukset ja seksipartnereiden määrä ennen kuin täytitte 20v niin kuinka suuri osuus kuuluu kuhunkin kolmesta kategoriasta.

1) Hellä ja taitava

Todellinen naisen unelma, ottaa joka tilanteessa naisen nautinnon huomioon, kysyy mistä tämä pitää eikä pakota naista mihinkään mihin tämä ei halua. On myös erittäin taitava panija ja antaa naiselle orgasmin

2) Rynkyttäjä

Tämä on jo astetta heikompi tapaus. Rynkyttäjät kyllä tietävät mitä tekevät ja hekin usein saavat naisen syttymään. Kuitenkin heille on tärkeintä oma nautinto. He haluavat seksiä juuri sillä tavalla kuin heille itselleen sopii. Rynkyttäjissä on paljon sellaisia joilla on yhtä aikaisesti monta muijaa kierrossa ja heille jokainen muija on vain pano. Silti, koska he usein ovat kuitenkin erittäin hyviä nussijoita niin tytöt tulevat uudestaankin rynkyttäjän luo

3) Sählääjät

Tämä ryhmä on sitten se kokemattomin ja tumpeloin ryhmä. He eivät ollenkaan tiedä miten nainen sytytetään, eivät osaa minkäänlaista esileikkiä. Kun vaatteet on otettu pois, he eivät saa kalua edes sisälle asti kun täys lasti lentää tytön reisille ja navalle. He eivät osaa mitään muuta tehdä kuin imeä ja puristella tytön tissejä ja tyttöä ihmetyttää että eikö tuo jätkä ole ennen tissejä nähnyt kun niiden näkeminen saa heidät niin tolaltaan.

Siis, mihin näistä kategorioista teidän seksipartnerit ja missä suhteessa kuuluivat ennen kuin täytitte 20v? Hyvin harvalla teinitytöllä on varmaankin kokemusta ensimmäisen kategorian miehistä, sen sijaan amiscorollan takapenkillä tai kotitalon pyöräkellarissa on varmasti tullut koettua sekä taitavia rynkyttäjiä että onnettomia sähläreitä.
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 17:08  Vastaa lainaamalla viestiä






Itselleni neitsyyteni vienyt neitsyt poika kuului ehdottomasti 1)-luokkaan. ..Vaikka kaverilla ei ollut ikä kuin 14 vuotta. Vaikka itsekin ekaa kertaa olin silloin niin tajusin osuneeni oikeaan seksin kultakimpaleeseen Wink Seurustelimme jonkin aikaa.

Sitten olen syrjäseudulla asumisen johdosta tutustunut "sillä mielellä" eri paikkakunnilla (=riittävän kaukana) asuviin miehiin chattien/netin välityksellä:

Ekasta suhteestani mieheen kului noin vuosi niin törmäsin 2-ryhmän mieheen. Itseäni noin 10v vanhempi ja kaluaan osasi käyttää.

Sitten seuraava oli noin 10 vuotta minua vanhempi mies, joka oli sekoitus 1 ja 2-ryhmää. Ehkä kuitenkin pääasiassa tuota 1-ryhmää. Tapasimme noin 1½ vuoden ajan keskimäärin 1-2kk:n välein seksin merkeissä ja hauskaa oli..

Tässä välissä "opetin" erään ikätoverini seksin saloihin. Hän "pääsi" eroon poikuudestaan. Kehittyi 3:sta sitten 1-ryhmään kuuluvaksi. Toivottavasti on pysynyt 1-ryhmässä.

Sitten oli pari itseäni n.15 vuotta vanhempaa kaveria (ei kuitenkaan ryhmäseksiä siis). "Eka" tykkäsi nuoleskella ja olikin siinä erittäin hyvä.. yhdynnästä en tiedä. "Toinen" kuului 3-ryhmään.

Ja tässä kohden noin 24 vuotias poikuli, joka kuului 3-ryhmään. Meillä oli kulissiliitto sen verran, että hän esitteli minut vanhemmilleen "tyttöystävänään". En edes koskaan tajunnut, että miksi. Ehkä hänen vanhemmat asettivat jotain paineita hänelle seurustelun suhteen tms.

Sitten tulikin itseäni vuoden vanhempi nuori mies, jonka poikuus tuli vietyä seurustelumme aikana. Hän oli siis ekan jälkeen ainoa, jonka kanssa oli myös "oikea" seurustelusuhde. Sellainen 2-ryhmäläinen hän.

Tämän jälkeen 19 vuotiaana oli itseäni merkittävästi vanhempi (+30) mies. Joka oli noista vaihtoehdoista 3-ryhmään kuuluva..

Ja "normaalin" tutustumisen kautta:

Sitten tapasinkin tuon seurustelun jälkeen aika pian tämän miehen, jonka kanssa olen nykyään naimisissa. Oikea naisen unelma. Hän on minulle luokan 1 mies ja toivottavasti itse olen hänelle luokan 1 nainen. Pyrin ainakin olemaan.

Aika vauhdikas olen kerinnyt olemaan..
Takaisin alkuun
Kiathal
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 18:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Mulla on varmaan ollut eniten noita rynkyttäjiä.. ja sit vähän sählääjiä.. Tuota ensimmäistä vaihtoehtoa ei heti tule mieleen.. Ehkä sellainenkin on jossain.. Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Miehekäs mies
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 18:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nyt lopetetatte miehet tuon itkemisen naisen tyydyttämisestä. Mitä siitä stressaamaan, melaa mekkoon ja sillä siisti. Pääasia että itse olet tyytyväinen, anna naisesi tehdä itse oman mahdollisesn orkun suhteen, niinhän sinäkin teet itsellesi. Lopettakaa turhamainen naismainen lässytys ja olkaa MIEHIÄ.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 19:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Kymmenkunta ykköstä ja monia kymmeniä kakkosia. Kolmosia ei ehkä olekaan.... Tai en ainakaan niitä muista. Twisted Evil

Jotenkin se vaan pitää kummasti paikkansa, että kakkoset kuvittelee aina olevansa ykkösiä!! Rolling Eyes Ykköset katsovat makuuhuoneen peilistä naista ja yhteistä nautintoa, kakkoset itseään ja omaa olemustaan, kun kolmoset taas yrittävät vilkuilla muualle saaden stondiksensa pysymään koossa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Missy
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 20:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

Taitaa olla vähän alle 10 ykköstä sit pari enemmän kakkosia ja yks kolmonen Smile

Eliksiiri kiteyttikin ton tosi hyvin, paitsi että tuntuu että ykköset haluaa oppia aina vaan paremmiksi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 21:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Hmmm...

Tosi paljon riippuu kyllä tilanteesta, partnerista ja fiiliksestä.

Minä ainakin löydän itsestäni osia kahdesta kategoriasta, joten tosi hankala sijoittaa mihinkään yhteen tiettyyn.

Nykyään tuon Eliksiirin kanssa lähes poikkeuksetta seksi menee aika "rankaksi" ja villiksi rynkyttämiseksi. Tosin kategoriaan Rynkyttäjät en silti sovi, koska kiinnitän suuresti huomioni naisenkin nautintoon - seksi ei ole seksiä, elleivät molemmat osapuolet nauti.

Mutta aikanaan ja toisten partnereiden kanssa olin kyllä varsin helläkin rakastaja. En sitten tiedä miksei meiltä sellainen "hellittely" onnistu, tai tavallaan, mutta mutta... Äh Rolling Eyes

Vaikeampi asia pukea sanoiksi, se vaan on erilaista. Ehkäpä vaikuttaa paljon myös se millaisiin ärsykkeisiin nainen reagoi ja miten. Joidenkin kanssa syttyminen on sellaista hitaampaa ja huippua kohti kiihtyvää, jolloin se hellittely ja esileikkivaihekin on perusteellisempi. Toiset (kuten tämä yksi Twisted Evil) syttyvät niin sekunnissa, ettei siinä kovin kauaa hierota kun pitää jo saada ja kovaa Rolling Eyes

Toisaalta hyvä näin, kun vakituisessa parisuhteessa on - ei sitä työpäivän jälkeen jaksaisikaan aina tuntikausien virittelyä, mukavampi kun pääsee kohtuuvaivalla itse asiaan Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 21:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

itsestä löytyy tarvittaessa kaikkia ...se riippuu tietysti naisesta,kaikki naiset kun ei tiedä että miehen kalu ei ole paistinpannun varsi.... Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker