|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Striptease ja privaatti ~ Mielenkiintoinen asiakas |
|
Lähetetty:
28.12.2010, 16:39
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Soitti ja tulossa hierontaan, puhelimessa jo informoin tyhmien kyselemisen paikanpäälle kiitos, tuli ovesta sisälle, jaaha, tää sama tapaus kävi noin kerran viikossa sammonkadulla kyyläämässä asiakasmääriä yms.
Kenelle? Ei ole paljoa vaihtoehtoja.
Sanoin hieronnan hinnan ja vaatteet pois ja pöydälle, raha etukäteen, alkoi mies haukkumaan striptease paikan pitäjiä seinäjoella, sellasia parittajia, kun pitää ensin maksaa heille rahaa ennenkuin voi mennä runkulle tytölle ja vielä runkustakin pitää maksaa,.
Sorry, mutta mulla normaali hieronta ja puolituntia, noh, äijä lyö mulle 5e kouraan "kahvirahaa" ja sanoo, tietääkö naapurit mitä sinä teet, no totta munassa tietää, olen koulut käynyt hieroja ja jos joku haluaa piiskaa niin siinä ei mitään laitonta ole .. ei ole ainakaan mun sessiossa sitä vaaraa.
Nyt kilpailijat varmaan luulee kun niillä hiljaista niin asiakkaat mulla
Voi kun olisivatkin, kyllä striptease paikkaan menoa hillitsee tänä päivänä, tieto, että asiakaskin voi saada seksin tai seksipalvelun ostosta tuomion.
Ja niin, koska minulla ei kukaan rahasta ovella, en ole parituksen uhri
Vaikka kiikkuisin kattolampussa muna suussa ja laulaisin hoosiannaa |
_________________ Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.1.2011, 8:20
|
|
|
Halukas
|
|
noh oliko se hyvä ja kaunis? etelä-suomesta niin kuva ovat aina huippuja mut kun tule paikkan pääle niin on joku 50 vuotias hoitamassa |
_________________ kiinostan varattut ja yh. ne ovat parhaita. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.1.2011, 13:46
|
|
|
Romantiikan ruumiillistuma
|
|
Kuvat ovat omat ja ikää on 49v, ei sillä iällä hierota vaan ammattitaidolla.
En minäkään kysy asiakkaan ikää |
_________________ Tavanomaisin henkisen hyökkäyksen muoto on se, mikä on lähtöisin lähimmäistemme
tietämättömästä tai pahansuovasta mielestä. |
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|