|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Fetish ~ Käsineet |
|
Lähetetty:
11.1.2008, 19:34
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.1.2008, 0:41
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Moi! Hauska tavata toinenkin samalla maulla varustettu. Kirjoitinkin tuonne käsifetissi-ketjuun jo tästä.
En itse halua puhua varsinaisesta fetissistä, sillä määrittelen fetissin lähinnä sinne asteikon vahvempaan päähän, eli ei voisi saada seksuaalista nautintoa ilman kyseistä fetissin kohdetta. Näin ei minulla missään nimessä ole, vaan elän täysipainotteista ja "tervettä" seksielämää ihan "normaaleilla" alueilla. Eli ei fiksaatiota.
Siltikin juuri käsineet naisilla ovat olleet aina jostain syystä voimakas kiihottava elementti, jos pitäisi ajatella jotain tällaista objektia, tms. Niitä ei tietenkään vaadita, mutta välillä ne voivat olla jotain hyvin erikoista ja nautintoa lisäävää. Tämä on alkanut jo ihan päiväkoti-iässä, vaikka silloin ei ole tajunnut että kyse on seksuaalisesta kiihottumisesta.
Oma "lumoutumiseni" kohdistuu lähinnä naisten hyvin istuviin nahkaisiin käsineisiin, sekä kumiset/latexisetkin toimivat ihanasti. Mutta nahkaisista tuo ns. alkoi tai kohdistui.
Onhan vaatetusta vaikka mitä muuta kiihottavaa, mutta näillä on tietty erityinen arvonsa minulle.
Mitä kysymyksiin tulee: Tiukat tai hyvin istuvat, pituus ehkä kivempi lyhyempänä, mutta pitkätkin ovat upeita. Väreistä toimii monet, mutta mieluisimmat ovat ehkä se musta, punainen ja ruskea. |
_________________ Ghostly fire... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.1.2008, 1:25
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Kiitos vastauksesta Ilkikurinen. Pitänee ilmeisesti korjata tuo fetissin käsitys tuosta. Hyvä tietää, että on muitakin saman kiihokkeen omaavia.
Nahkakäsineet ovat tosiaan myös minulle kova kiihoituksen kohde. Etenkin pitkävartiset, jotka voi peittää paidan tai takin hihojen alle tarvittaessa. Menevät hyvin yhteen pitkävartisten nahkasaappaiden kanssa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.1.2008, 21:49
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Käsineet kirjoitti: |
Kiitos vastauksesta Ilkikurinen. Pitänee ilmeisesti korjata tuo fetissin käsitys tuosta. Hyvä tietää, että on muitakin saman kiihokkeen omaavia.
Nahkakäsineet ovat tosiaan myös minulle kova kiihoituksen kohde. Etenkin pitkävartiset, jotka voi peittää paidan tai takin hihojen alle tarvittaessa. Menevät hyvin yhteen pitkävartisten nahkasaappaiden kanssa. |
No kunhan vaan vähän valaisin omaa "fetissisuhdettani" käsineisiin, eli en tarkoittanut saarnata, tms. Sorry. =)
Pitkävartiset käsineet ovat kerrassaan upeita. Oikeastaan eivät ole edes kovin seksistisiä tms. naisilla (tyyliin seksiasuste), mitä voisi ehkä jotkut ajatella, vaan pitkävartisista käsineistä saa luotua aika todella naisellisen upeita pukukokonaisuuksia muutenkin.
Itse tosin jostain syystä kallistun vielä enemmän lyhyiden, tai tuollaisten n. ranteen pituisten tai vähäsen siitä yli, kannalle. Eli aika pitkälti "normaalit". Vaikea selittää miksi kiehtoo vielä enemmän se look siinä. =) Kivasti sopivat saappaiden kanssa nekin. =) |
_________________ Ghostly fire... |
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|