Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Haluatko tietää missä kaverisi on? |
|
Lähetetty:
25.2.2007, 23:02
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.2.2007, 23:35
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
jos haluaa tietää missä kaveri on ,niin kysyy sängyssä vieressä olevalta kaverin vaimolta... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 0:55
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
no hitsi, toihan on käyttökelpoinen, ainakin mun alalla |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 1:11
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^sut on helppo löytää ..katsoo keltaisilta sivuilta merkkikorjaamot..siellä ,siellä se webbi on..vanha tuttu linja jatkukoon... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 8:29
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Eihän tuo edes mikään vitsi enää ole - useimmissa kännyköissä on jo "olotila" palvelu ja samassa paikannuspalvelu. Harvempi operaattori vain suomessa tuota kaupallisista syistä tukee.
Kuten ei myöskään jenkeissä hyvin suosittua push-to-talk ominaisuutta, jota varten myös lähes jokaisesta uudemmasta Nokian kännykästä löytyy jopa oma nappi.
Kännykän paikantaminen parinkymmenen metrin tarkkuudella vaatii sen olevan kolmen tukiaseman kantavuusalueella. Tosin tuo paikannus on ollut vain viranomaisten ilo tähän asti ja jos kaupallisestikinä käytetään, täytyy paikannus sallia itse omasta puhelimestaan. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.3.2007, 11:16
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Ihan hillitön. Ja mä kun luulin, että emäntä oli jumpassa. No siellähän se toisaalta olikin, tavallaan.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 1:51
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
ei voi kun repeillä, ensin ajattelin että kätevää, sitten mitä vittua? ja sitten tipuin |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.7.2007, 8:42
|
|
|
Supermalli
|
|
Tuo kännykän paikantaminen oli ennen ainakin Soneralla mahdollista, edellytti vain lupaa seurattavan kännykän omistajalta. Paikantaminen maksoi muistaakseni 25 senttiä kerralta ja kännykkään tuli kartta, josta melko tarkkaan näki toisen kännykän sijainnin, mutta lopettivat sen palvelun joskus vuosi sitten vähäisen kysynnän takia... Sääli, se oli ihan kätevä jälkikasvunkin liikkumisen seuraamiseen.. |
|
|
|
|
|
|