Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Kuuluuko perhe-elämään muuta kuin seksi? (split)
Vieras
LähetäLähetetty: 3.6.2006, 23:09  Vastaa lainaamalla viestiä






assa kirjoitti:
Härski kirjoitti:
Onkos täällä muita minun kaltaisia tosimiehiä jotka liittyisi tähän rintamaan?


_o/

Ei mitään henkilökohtaista kyseisen ammattikunnan harjoittajia kohtaan, mutta ikinä en ole seksistä maksanut - enkä tule maksamaan.


Veikkaanpa, että kuulut siihen jengiin, joka sen kaikkein raskaimman hinnan maksaa.

Kenties asia joskus valkenee kirjoittajalle. Tai sitten ei.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 3.6.2006, 23:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
assa kirjoitti:
...en ole seksistä maksanut - enkä tule maksamaan.


Veikkaanpa, että kuulut siihen jengiin, joka sen kaikkein raskaimman hinnan maksaa.

Kenties asia joskus valkenee kirjoittajalle. Tai sitten ei.

Ei hyvä hyttynen sentään, taas toi sama argumentti. Etkö jo ala väsymään tuon levittämiseen?

Jos seurustelet naisen kanssa tai olet naimisissa, niin yhteiset lomareissut, perheen elättäminen, mahdollisista lapsista aiheutuneet kulut eivät ole maksu seksistä. Tai ehkä sinun mielestäsi on koska sinulle sanat parisuhde, avioliitto, perhe, pariskunnan lomareissu, lapsien kasvattaminen tarkoittavat samaa kuin seksi. Mutta tiedoksi sinulle, että useimmille muille ihmisille ne tarkoittavat eri asiaa. Ehkä tuo sinulle joskus aukeaa, tai sitten ei. Ei kai kukaan täysipäinen mene naisen kanssa naimisiin, perusta perhettä, käy yhteisillä lomareissuilla ja muutenkin ylläpidä parisuhdetta aktiivisilla huomionosoituksilla VAIN saadakseen seksiä.

Jos harjoitat seksiä jonkun naisen kanssa niin siitä syntyvät lapset ja lasten kasvattamisen kulu eivät ole maksu seksistä. Kirjoituksestasi huokuu täysi tietämättömyys kaikista ehkäisykeinoista ja sen lisäksi elämänkatsomus, jossa kohtalo on määrätty, etkä voi itse omilla valinnoillasi siihen vaikuttaa.

En voi kerskua olevani avokätisin lahjojen ostaja, mutta kun ostan naiselle kaulakorun, haluan sillä osoittaa että pidän hänestä ihmisenä, enkä odota että saan sen vuoksi enemmän seksiä. Minulla on jopa pari entistä tyttöystävää, jotka näin jälkikäteen ajatelleen ovat olleet niin ihania ihmisiä että tekisi mieli mennä ostamaan heille jotain kaunista osoituksena siitä että he olivat niin mukavia minua kohtaan vaikka nyt seurustelevat tahoillaan eikä minulla ole mitään tekemistä heidän kanssaan.

Entä sinä, jos ostat joululahjan tai syntymäpäivälahjan tai nimipäivälahjan jollekin ihmiselle, niin onko se aina ja poikkeuksetta merkki että haluat seksiä tämän ihmisen kanssa? Useimmille ihmisille se ei sitä tarkoita.

Pitäisikö perustaa ihan oma ketju jossa käsitellään tätä kerettiläistä logiikkaa, että kaikki naisiin ja lapsiin liittyvät kulut on yhtä kuin seksin saaminen naisilta, koska se on niin kaukana muiden ihmisten ajattelutavasta, että kun se ajatus tuodaan muihin keskusteluaiheisiin niin mennään täysin harhaa.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 4.6.2006, 11:55  Vastaa lainaamalla viestiä






Härski kirjoitti:
Anonymous kirjoitti:
assa kirjoitti:
...en ole seksistä maksanut - enkä tule maksamaan.


Veikkaanpa, että kuulut siihen jengiin, joka sen kaikkein raskaimman hinnan maksaa.

Kenties asia joskus valkenee kirjoittajalle. Tai sitten ei.


Pitäisikö perustaa ihan oma ketju jossa käsitellään tätä kerettiläistä logiikkaa, että kaikki naisiin ja lapsiin liittyvät kulut on yhtä kuin seksin saaminen naisilta.


Kannatetaan!

Olisi todellakin mainiota, että tämä "kerettiläinen" logiikka joka samalla on ainoa oikea logiikka, leviäisi laajemmaltikin.

On niin surullista katsoa sivusta kun suomalaista miestä vedätetään. Kaltaisiasi, jotka inttävät loppuun saakka että juuri he, he vasta ovatkin semmoisia poikia, jotka eivät koskaan, eivät ikinä, milloinkaan maksa seksistä!

Ja joita sitten kupataan sen kaikkein raskaimman päälle. Lainsäädännöllisesti, tietenkin. Kuinkas muuten. Siksihän meillä lainsäädäntöä ylipäänsä onkin.

Katsos, irtonumbat todellakin TULEVAT halvemmiksi...Wink
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 4.6.2006, 13:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:

Olisi todellakin mainiota, että tämä "kerettiläinen" logiikka joka samalla on ainoa oikea logiikka, leviäisi laajemmaltikin.

On niin surullista katsoa sivusta kun suomalaista miestä vedätetään. Kaltaisiasi, jotka inttävät loppuun saakka että juuri he, he vasta ovatkin semmoisia poikia, jotka eivät koskaan, eivät ikinä, milloinkaan maksa seksistä!

Ja joita sitten kupataan sen kaikkein raskaimman päälle. Lainsäädännöllisesti, tietenkin. Kuinkas muuten. Siksihän meillä lainsäädäntöä ylipäänsä onkin.

Katsos, irtonumbat todellakin TULEVAT halvemmiksi...Wink


No jos Assa katsoo parhaaksi niin voisi siirtää tästä ketjusta tätä inttämistä uuteen ketjuun vaikka otsikon "Kuuluuko perhe-elämään muuta kuin seksi?" alle. Minusta tuo kuvasta tätä keskustelun ydintä kaikkein parhaiten.

Tuskimpa kukaan väittää vastaan, etteikö maksullisen seuran käyttö ole tehokas ratkaisu ajankäytöllisesti ja taloudellisesti jos todella ainoa tavoite on saada seksiä ja pussit tyhjiksi. Mutta halvin se ei ole, runkkaaminen ja pokevideoiden katselu on halvempaa Laughing

Mutta mun pointti jota olen yrittänyt tuoda esiin on se, että sitkeän huhun mukaan varsin suurelle osalle miehiä on muitakin tarpeita kuin seksi. Jos kovan etsimisen jälkeen löytää naisen jonka kanssa on myös ystävyyttä ja henkistä kiintymystä, niin se on monelle tärkeää.

Lisäksi jälkikasvu on monelle tärkeää, perinteisesti suomalainen mies on asettanut lastensa edun ja perheen edun oman etunsa edelle. Mm Talvisota ja Jatkosota ovat esimerkkejä siitä, että ihmisten arvomaailmaassa perhe ja jälkikasvun turvallisuus ja vapaus on mennyt oman lyhyentähtäimen edun edelle. Ja olen kiitollinen että niin on ollut. Muuten me oltaisiin kusessa.

Toki varmastikaan silloinkaan kaikki eivät ajatelleet noin, aivan kuin eivät tänäpäivänäkään.

Jos sinulla on ollut ongelmia sen kanssa, että nainen on veivannut sinulta rahaa, niin ei se tarkoita sitä että niin käy muillekin. Toiset osaa suojautua ja lisäksi on naisia jotka eivät pyri vahingoittamaan miestään vaan parisuhde toimii yhteisen hyvän eteen. Minusta on omaa tyhmyyttä jos nainen vie miehen rahat. En oikein edes osaa syyttää naista siitä.

Minulta ei ole ex-vaimo kupannut rahaa ja maksan lapsien elatsumaksuja enemmän kuin laki määrää ja teen sen vapaaehtoisesti ja katson että lapset saavat siitä hyödyn. Enkä kykenen näkemään että sillä olisi ollut seksin saamisen kanssa mitään tekemistä.

Vertauskuvallisesti katsottuna meidän väittelyn ongelma on siinä, että minä puhun ihmissuhteesta ja sinä puhut tekniikasta niin ei siinä löydy mitään väiteltävää. Ihan kuin väiteltäisiin kumpi on parempi, jauhelihapihvi vai etelänmatka. Kai sen nyt ymmärtää ettei tuollaisesta voi väitellä.

Toinen vertauskuva: On miehiä jotka harrastavat urheilua huipputasolla ja heistä on kivaa kun lapset katsoo, toiset taas luopuvat urastaan osittain ja alkavat valmentamaan jälkikasvuaan (tai toisten jälkikasvua). Molemmat varmaan ihmettelee toisen valintoja kun itse saa omasta valinnastaan enemmän kiksejä. Mutta kertokaapas kumpi on oikea valinta Confused

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 4.6.2006, 13:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Veikkaanpa, että kuulut siihen jengiin, joka sen kaikkein raskaimman hinnan maksaa. Kenties asia joskus valkenee kirjoittajalle. Tai sitten ei.


Jaa-a. Ei nyt ainakaan ihan tältä istumalta valkene. Oma palkkatili minulla on, asuntolaina on tasan fifty-fifty ja suurinpiirtein puoliksi muutenkin elinkustannukset tässä maksetaan.

Jos nyt siis koitit viitata, että se oma nainen on kaikista kalleinta seksiä. Sitä paitsi, seksi ei tosiaankaan ole se syy miksi minä parisuhteessa elän.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 4.6.2006, 13:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Olisi todellakin mainiota, että tämä "kerettiläinen" logiikka joka samalla on ainoa oikea logiikka, leviäisi laajemmaltikin.


Oman mielipiteensä julistaminen "ainoaksi oikeaksi" kertoo paljon keskustelukyvyistäsi.

Lainaus:
On niin surullista katsoa sivusta kun suomalaista miestä vedätetään. Kaltaisiasi, jotka inttävät loppuun saakka että juuri he, he vasta ovatkin semmoisia poikia, jotka eivät koskaan, eivät ikinä, milloinkaan maksa seksistä!


Puhut niin syvällä kokemuksen rintaäänellä, että ilmeisesti sinua on joku emäntä joskus veivannut oikein satanolla ja vienyt housutkin jalasta (lompakon lisäksi). Otan osaa siihen suruusi, mutta silti se katkeroituminen ei tee mielipiteestäsi universaalia totuutta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 8.6.2006, 15:34  Vastaa lainaamalla viestiä






Sanoivat ketjun miehet mitä tahansa, niin kyllä yksittäisistä syistä yleensä aina tärkein on, yllätys yllätys: Seksi. Mitään muuta "järkisyytä" ei ole miksi heteromies hakeutuu naisten seuraan. Loppukädessä heteromiehen arvomaailmaa ja kiinnostuksen aiheita ymmärtää parhaiten toinen heteromies, eli kaverit. Naisten kanssa ollaan, koska siihen biologia meitä ohjaa ja eteenkin vietit (seksi). Seksi vie ja seksi tuo.

Kun ymmärtää ja myötään tuon ylemmän itselleen, niin pystyy myös uskomaan sen seuraavan väitteen, että mies maksaa myös parisuhteessa seksistään, enemmin tai myöhemmin, tavalla tai toisella. Usein ne miehet jotka muuta väittävät ovat niitä, joita on suuri onni kohdannut ja elävät siitä erilaisen naisen kanssa, joka ei pihtaa ja epäsuorasti kiristä seksillä. Ainakin mököttämällä ja seksilakon tekemällä. Sitten joskun kun avioliitto menee nurin, niin viimeisimmätkin kaverit ymmärtävät, kun omaisuus jaetaan 50/50, että hinta parisuhdeseksistä oli hyvin kallis.

On tietenkin muitakin syitä olla suhteessa, mutta kun kyseessä on nuori heteromies, niin en yhtään parempaa syytä ainakaan itse keksi.
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 8.6.2006, 16:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
joita on suuri onni kohdannut ja elävät siitä erilaisen naisen kanssa, joka ei pihtaa ja epäsuorasti kiristä seksillä.


_o/

Lainaus:
Sitten joskun kun avioliitto menee nurin, niin viimeisimmätkin kaverit ymmärtävät, kun omaisuus jaetaan 50/50, että hinta parisuhdeseksistä oli hyvin kallis.


Miksi ihmeessä pitäisi omaisuus jakaa puoliksi? Kuka nykypäivänä on enää niin tajuton lahoaivo että astuu avioon ilman avioehtoa? En ainakaan minä. Se että jaan elämäni ja arkeni toisen ihmisen kanssa ei todellakaan tarkoita sitä että haluan jakaa omaisuuteni ja ansionikin toisen kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 8.6.2006, 18:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Sanoivat ketjun miehet mitä tahansa, niin kyllä yksittäisistä syistä yleensä aina tärkein on, yllätys yllätys: Seksi. Mitään muuta "järkisyytä" ei ole miksi heteromies hakeutuu naisten seuraan.

No toi on varmaan totta että seksi on merkittävin syy miksi heteromies hakeutuu naisen seuraan, mutta jos seksi on merkittävin syy miksi heteromies menee naimisiin niin silloin ollaan pahasti metsässä, jos tosiaan on noin niin silloin minä ymmärrän miksi noi avioerot on niin hemmetisti lisääntyneet. Ei missään nimessä pidä mennä naimisiin jos haluaa seksiä.


Anonymous kirjoitti:

Usein ne miehet jotka muuta väittävät ovat niitä, joita on suuri onni kohdannut ja elävät siitä erilaisen naisen kanssa, joka ei pihtaa ja epäsuorasti kiristä seksillä. Ainakin mököttämällä ja seksilakon tekemällä.

Usein noi miehet joita suuri onni on kohdannut ja on asiallinen vaimo ei vät ole menneet seksin takia naimisiin, koska jos niin on tehnyt niin silloin tulee noita naisten seksilakkoja ja mököttämisiä enemmän, koska jos nainen huomaa että mies meni naimisiin seksin takia niin nainen menee ihan sekaisin ja silloin on noita saamarin oikkuluja. Se on luonnonlaki. Tosin kyllä naiset oikkuilee muutenkin, jos huomaavat että mies on kontrolloitavissa seksiä annostelemalla, mutta siihen peliin ei pidä miehen mennä mukaan. Jos nainen huomaa että miestä voi pompotaa ja kontrolloida seksin avulla niin silloin on peli pelattu.

Anonymous kirjoitti:

Sitten joskun kun avioliitto menee nurin, niin viimeisimmätkin kaverit ymmärtävät, kun omaisuus jaetaan 50/50, että hinta parisuhdeseksistä oli hyvin kallis.

Minä en jakanut omaisuutta 50/50 Shocked onko joku teistä jakanut? Pitäisiköhän tehdä galluppi, oletko jakanut omaisuutesi 50/50. Olisiko se jossain vaiheessa pitänyt jakaa? Nimimerkki Epätietoinen

Mutta tossa on kaksi tai kolme ihan fataalia mokaa. Tämä on ehkä tämän forumin paras ketju, vaikken aluksi tästä pitänyt. Erittäin opettavaista, jokainen näistä alla olevista jo yksin riittää tuhoamaan elämän.

1) Menet naimisiin seksin vuoksi Shocked
2) Annat naisen huomata että sinua voi pompotella ja kontrolloida seksiä säännöstelemällä Shocked Shocked
3) Menet jakamaan omaisuutesi 50/50/ jonkun kanssa jota et enää rakasta Shocked Shocked Shocked

Sitten neuvot:

1) Ekassa kohdassa tarvii käyttää järkeä ja malttia, sitä oppii esim shakkia pelaamalla

2) Tokassa kohdalla tarvii jotain liikkeenjohdon valmentajaa couchaamaan itseään, eli aivan kuin ei saa kilpailijoille näyttää heikkoja puoliaan niin tässä tarvii jonkun pelimiehen neuvoja. Minä voin neuvoa jos suoraan kysytään, mutta uskon että Assa on varmaan kanssa pätevä tässä.

3) Kolmannessa kohdassa suosittelen visiittiä lakimiehen luona. Sinne on myöhäistä mennä kun riita on päällä, se pitää hoitaa ennaltaehkäisevästi. Yleensä en lakimiehiä suosittele koska joskus ne yrittää kasvataa riitaa jotta tulisi isompi case mutta ehkä tässä ennaltaehkäisevästi kannattaisi selvittää mitä tuolle asialle voi tehdä. Toivottavasti löydät hyvän lakimiehen, minä olen tuntenut niitä useita, joten niitäkin on ihan varmasti.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
pera
LähetäLähetetty: 9.6.2006, 18:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





härski ei pahalla,mutta sä esität jotain seksikunongasta.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 9.6.2006, 21:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

pera kirjoitti:
härski ei pahalla,mutta sä esität jotain seksikunongasta.

Saamari, nyt olen 3 varttia etsinyt netistä ja sanakirjoista mikä toi on, ja minä kun luulin tätä alaa jonkun verran tuntevani Sad

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 9.6.2006, 21:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
pera kirjoitti:
härski ei pahalla,mutta sä esität jotain seksikuningasta

Ei samperi, hukkaan heitettyä aikaa, se olikin seksikuningas.

Mutta tuo on perätön ja herjaava väite, jos joku mua vielä seksikuninkaaksi kutsuu, niin bannaan kyseisen käyttäjän 140 vuodeksi tältä saitilta Laughing

Ja ujon kommentoijan kannattaisi rekisteröityä niin voi sen jälkeen korjata kirjoitusvihreitä mitä tulee omiin kirjoituksiin.

Mutta valitettavasti en yhtään tajua mitä tuolla väitteellä tarkoitetaan, tai miten yleensä tuollaiseen johtopäätökseen on päästy.

Minä kirjoitin mielestäni äskeisessä viestissäni vain ne tosiasiat jotka käsittääkseni jokainen onnellisessa ja pitkäaikaisessa parisuhteessa elävä mies on joko oppinut tai osannut luontaisesti soveltaa.

Jos jotain johtopäätöksiä voi vetää, niin avioliittoterapeuttia ehkä esitin jonkun mielestä, jolle noi on ihan uutta tietoa.

Tuskimpa seksikuningas kirjoittaisi noin seksin ja avioliiton suhteesta kuin tuossa yllä tein Shocked

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
MuffDiver
LähetäLähetetty: 9.6.2006, 23:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 14 Hel 2006
Viestejä: 48

Ihan ihme läppää, mä en tajuu ollenkaan Rolling Eyes Olen aivan totaalisen onnellisessa avioliitossa, ollut jo 12 vuotta. Lapsia on siunaantunut kolme. Ei tosiaankaan ole avioehtoa tms. Eihän jokainen päivä ole "se maailman paras", mutta aina on asioista voinut puhua ja ongelmat selvittää.
Helvetti jos miehen elämä pyörii ainoastaan oman mulkun ympärillä ja sen ehdoilla, olisin kenties ihan hiljaa enkä suinkaan kerskailisi asialla.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.6.2006, 11:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Oih! Embarassed Siinä teille; elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 25.8.2006, 20:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Ketju on varsin käsittämättömän omituinen. 50%:sti. On vaikeata uskoa, että on olemassa noinkin yksisilmäisiä, ellen sanoisi suorastaan sokeita ihmisiä. Vai onko kyse sittenkin vain tunteettomuudesta ja kyvyttömyydestä oikeasti välittää toisesta ihmisestä.

Täytyy kyllä tunnustaa, että joskus teiniangstin vallassa tulin itsekin sortuneeksi moiseen ajatteluun. Se helpotti ajan kanssa, kun elämänkokemusta vähän karttui ja alkoi nähdä asioita syvemmälti.

Tästä aiheesta lienee turha enempää jatkaa, Härski ja Assa ovat tuoneet asiasta lähes kaiken sanottavan arvoisen esiin jo aiemmin.

Itse olen elänyt vaimoni kanssa kymmenisen vuotta ja meillä on kaksi ihanaa lasta. Olemme jakaneet elämän ilot ja surut, rahat ja naiset. Wink Me emme salaile asioita toisiltamme, vaan keskustelemme avoimesti vaikeistakin asioista, mikä on puolestaan johtanut vahvaan ja luottamukselliseen parisuhteeseen. (Puhumattakaan värikkyydestä..Embarassed) Emme tosiaankaan ole yhdessä vain seksin vuoksi, vaikka seksistä nautimmekin ja sitä harrastamme varsin useasti.

Väitän pilkanteon uhallakin, että rakastan vaimoani ja lapsiani enemmän kuin mitään muuta maailmassa. Heidän takiaan olen valmis tekemään millaisia uhrauksia tahansa.

Avioliitto ei saa olla sitä, että vain tuijotetaan toisia silmiin. Pikemminkin sen tulisi olla sitä, että katsotaan yhdessä eteenpäin.
-Juice Leskinen-


Snadistisadisti@luukku.com


Viimeinen muokkaaja, Snadistisadisti pvm 25.8.2006, 20:58, muokattu 1 kertaa

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker