Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  mistä miehelle seksyjä alus asuja?
pos-liini
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 16:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Niin kuka tietää kertoa kaupan josta voi ostaa/tilata miesten läpikuultavia,tai verkkomaisia pikku housuja esim,koko L. En halua mitään naurettavia narutangoja,vaan asiallisia housuja.Ja naiset mitä mieltä että miehellä on yllään esim,läpikuultavat pökät,onko paremmat/kiihoittavammat kuin Hyvonit ?? XL 05.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Nyt on kyllä ihan pakko tähän väliin kertoa omakohtainen kokemukseni opiskelu-ajoiltani.

Oli baari-ilta ja olin pokannut komean korston itselleni. (Olkoon nyt vaikka nimeltään Uimari ammatistaan johtuen. Wink Ja Assalle tiedoksi, ei SE uimari! ) Kummallekaan ei ollut enää siinä vaiheessa epäselvää, mitä ensi yö toisi tullessaan....

...Pääsimme Uimarin luo kiihkeän taksimatkan jälkeen, eikä minulla vielä siinä vaiheessa ollut hajuakaan missäpäin kaupunkia olin. Päästyämme sisälle taloon olimme jo puoliksi alasti ja ryhtymässä itse asiaan, kunnes näin ne....

VERKKOSTRINGIT!!! Siiis iu. Shocked Uimari oli niin ylpeä housuistaan, ettei raaskinut riisua niitä ennen kuin minä olin ne varmasti nähnyt. Siinä hän keikisteli ja pullisteli itseään pylly pystyssä minun edessäni puristellen itseään tiukkaakin tiukemmista pakaroistaan ja nipistellen kovettuneita nännejään. Siinä hän seisoi edessäni voitonilme kasvoillaan ja tyytyväinen hymy huulillaan; olihan hän juuri tehnyt yhden tytön hyvin onnelliseksi Shocked

Pohdin hetken kumpaanko suuntaan juoksisin: portaikkoon vaiko suoraan ikkunasta alas? Hidaskin kuolema olisi tuolloin tuntunut voitolta! Miten voi täydellisen rungon omaava sälli omistaa tuollaiset kalsarit ja keinon pokata nainen!? Se näky vain yksinkertaisesti oli niin sanoinkuvaamaton. Mieleeni piirtyi kuvia homobaarin vaahtobileistä tai jenkkien kehonrakennus-kisoista. Sivunarutkin oli vedetty Uimarilla melkein kainaloihin saakka, jotta armas pikkuveikka olisi mahdollisimman edukseen!

Housut lähtivät, hyvinkin pian. Homma hoidettiin, minä pakkasin kamani ja lähdin aamuyön pimeyteen. Kävelin järkytyksissäni toiselta puolen kaupunkia kotiin korkkareissani, koska taksiakaan en tajunnut tilata -niin yllätetty olin. Onnekseni mies oli kestänyt ehkä juuri sen seitsemän sekunttia veltosta velttoon. Puhelimeni soi taukoamatta aamuun saakka; minä i******i olin antanut baarissa puh.nro:nikin vielä tulevaisuuden varalta. Cool

Eli siis PYYDÄN, ei mitään ekstreme-kalsareita ainakaan yhdenillan jutuille! Parisuhteessa asia on sitten ihan erikseen, jos hinnasta sovitaan... Mutta kyllä ollaan moneen otteeseen saatu kavereiden kesken hyvät naurut muistellessamme kyseistä iltaa. Uimarikin tajusi jossain vaiheessa lopettaa soittelun ja pysyä kaukana minusta. Ja toivottavasti myös kalsareistaan.

Sen pituinen se.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tuota joo, jatketaan offtopicilla... Laughing

Kyllä minä tunnen olevani edustavimmillani tuollaisissa Black Horsen ihonmyötäisissä lycra-boksereissa. Jotenkin naruviritykset tai läpikuultavuudet eivät mielestäni oikein sovi miehiseen viehätysvoimaan...

On tuolla kalsarilaatikon pohjalla jossain noista samoista bläkkäreistä aikanaan puolihuumorilla hankitut leopardikuosiset versiot - niistä emäntä sai hykertelykohtauksia jo irrallaan nähdessään, kerran jalkaanvedettynä suorastaan hysteerisen naurunremakan Laughing Rolling Eyes

Mutta alkuperäiseen kysymykseen vastaten, tuossa voisi olla siedettävä vaihtoehto:
http://www.sincity.fi/sse.client/SSE/sincity/?action=view_single&file=page&pageID=3&pid=10880?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
On tuolla kalsarilaatikon pohjalla jossain Laughing Rolling Eyes


Tiettävästi kaikki sinun huvitusta herättäneet hilpeydyt löytynevät tätä nykyä kaatopaikalta. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Dressmannissa on 3 alushousua 2 hinnalla, samoin sukat Exclamation

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Härski kirjoitti:
Dressmannissa on 3 alushousua 2 hinnalla, samoin sukat Exclamation


Ja erä kauluspaitoja.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 18:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Härski kirjoitti:
Dressmannissa on 3 alushousua 2 hinnalla, samoin sukat Exclamation


No kun nyt puheeksi tuli Dressmanin kalsarit, niin tuli nekin testattua. Kova kauppamies oli siellä ja myi minulle kauluspaidan lisäksi kaksi pakettia boksereita.

Kyllä nämä käyttöpeleinä menee, mutta eroottisuudessa häviävät Black Horseill Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker