Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Saako nainen jakaa? (split)
Härski
LähetäLähetetty: 28.5.2006, 14:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

aleksi kirjoitti:
seksi on täydellistä oikean kumppanin kanssa. kumpa voisi pyyhkiä osan niistä känni sekoiluista pois elämästäni.

no parempi sekoilla ennen sitä vakavaa suhdetta niin ei sitten mene sen vakavan suhteen aikana sekoilemaan, usko huviksesi että ihmiset sekoilevat joko enne sitä oikeaa rakkautta tai sitten sen aikana, ja sinä olet valinnut sen oikean tavan.

aleksi kirjoitti:

toinen juttu on se että pelkään että puolisoni kaverit kertovat olleensa mun kanssa nuoruudessaan sängyssä.

no jos joku puolisosi kaveri on niin pälli että menee puolisollesi kehumaan että on ollut sun kanssa sängyssä niin pyydäppä niitä ilmoittautumaan täällä forumilla niin mina haukun ne niin pystyy tuollaisesta itsetunnonpönkityspelleilystä ja kaverin puolison ahdistelusta ja parisuhteen häiritsemisestä että tietävät tulleensa haukutuiksi, v**** tollanen olisi niin ala-arvoista käytöstä että ei edes Kalle ole tällä forumilla ketään niin kyykyttänyt kuin minä kyykytän jos tollanen täällä ilmoittautuu. Ja jos minä tuosta alan kyykyttämään niin se ei ole kaunista luettavaa, täytyy forumin ikärajakin nostaa K18 -> K24 sen seurauksena.

Ja joku tekee tollasen selkäänpuukottamisen, eli alkaa tollasesta avautumaan sun puolisolle ja sun puoliso siitä kovasti pahastuu (kysehän on suhteesta joka on ollut ENNEN teidän kahden suhdetta, niin se ei hänelle kuulu) niin minä kyllä sanon pari sanaa puolisollesikin, jos hän tuollaisesta pahastuu. Toisaalta olen aika varma että jos puolisosi on fiksu niin hän vittuilee takaisin noille jotka tuosta avautuvat. Mikään ei ole pellempää käytöstä kuin mennä kaverille kertomaan, että "hei, mäkin olen maannut sun puolison kanssa, hehheh".

Tietenkin jos sulla on sellainen tunne, että puolisosi on tuosta jotenkin herkkänahkainen, ja on realistista että joku "ystäväsi" tuosta hänelle avautuu niin kannattaa ehkä itse avautua ja kertoa varovaisesti, että olet tehnyt nuorena jotain mikä näin vanhempana ja viisaamapan olisi kannattanut jättää tekemättä, mutta että se oli ennenkuin tapasit tosirakkauden.

Minä kylläkin ajattelen niin että olet parempi puoliso jos olet noi harha-askeleet jo ottanut, mutta ehkä asian esittäminen näin toimii paremmin puolisoasi kohtaan.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 28.5.2006, 21:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Meitä on moneen junaan ja vaikea ennakoida yleispäteviä reaktioita, mutta ainakin minä pidän suurempana pahana salassa pitämistä ja kiltin tytön leikkimistä, kuin että kertoo asiallisesti mitä historiassaan on tehnyt.

Ei tuo Eliksiirikään ole sieltä kilteimmästä päästä ollut, mutta minusta on sitäkin imartelevampaa että minua nyt sitten parhaana valintana pitää kaikkien kokeilujenkin jälkeen Cool

Ja jos joku entinen "hoito" vastaan sattuisi ja alkaisi asialla keulimaan, enemmän siitä hupia irtoaisi kuin mustasukkaisuutta - sehän vain osoittaisi että kyseinen kaveri on suorastaan katkera ettei itse ole minun asemassani Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 15:58  Vastaa lainaamalla viestiä






Ei se kyllä ole mikään saavutus jos saa jonkun entisen horon itselleen, valitettavasti. Asiaa voisi ajatella myös niinkin, että tuollaisella henkilöllä on aina ollut joku kierrossa ja nyt se vain satut olemaan sinä, huomenna ehkä joku toinen. En itse pidän kovin suuressa arvossa naisia, jotka ovat jakaneet itseänsä ympäriinsä jo siitä syystä, ettei tämä vaadi naiselta mitään muuta kuin makaamista selällään. Nussivia miehiä kyllä riittää. Yleensä tämä kaikki tulee vielä sellaisessa paketissa, joka väittää hakeneensa kokemuksi, joka ei pidä paikkaansa. Naiset hakevat lähes aina sitä poikaystävää ja entin pilluansa joutuvat jakamaan vähemmän kauniit, sellaiset jotka eivät ymmärrä etteivät saa niitä parhaita miehiä kuin panoseuraksi. Tämän ymmärtäminen kestää pahimmassa tapauksessa vuosia, jonka aikana naista on pannut jos minkälaisia helppo-Heikkejä. En haluaisi olla jonossa seuraavana, minulla kun on itsetuntoa muutenkin. Eikä se ole saamisesta kiinni.
Takaisin alkuun
Feline
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 17:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Niinhän se on. Miehet saavat nussia ympäriinsä, naiset eivät.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 17:13  Vastaa lainaamalla viestiä






^totta säännöt eivät ole reiluja, mutta mikä elämässä yleensä on. Jos ette tätä usko, niin älkää sitten ainakaan valittako kun se unelmien miehenne, kuullessaan teidän sadoista seksipartnereista, alkaa kohtelemaan teitä kylmästi tai menettää kiinnostuksensa. Vika EI OLE siinä, että hän olisi huono itsetuntoinen, vaan siinä että biologia sanelee asioita enemmän kuin uskomme. Hinta jonka naisten on maksettava seksuaalisesta "ylivallasta" on se, että teille monet partnerit eivät ole suotavia miesten kannalta ja päinvastoin. Tämän kiistäminen on täysin turhaa ja lukuisat faktat ihmiselämästä osoittavat, että näin asia lähes aina on. Kuitenkin löytyy poikkeuksia, kuten aina, mutta ne vain vahvistavat säännöt.
Takaisin alkuun
Feline
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 17:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

You win the prize.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 18:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ehkä mieheltä vaaditaan juuri sitä egoa kestää kumppaninsa entiset partnerit? Minun mieheni ainakin on asian kanssa sujut, kunhan asioista vain puhutaan reilusti.

Minä en ainakaan olisi jossain elämänvaiheessani edes halunnut seurustella, seksi kyllä kelpasi. Niin pitkään kun siitä nauttii ja kantaa vastuun, niin pitkään se minusta on suotavaa. Siinä vaiheessa kun kiinnostus hiipui, tuli aika tavata nykyinen mieheni.

Jotenkin tuolta^ vieraan puheista kuvastui esiin se, että aivan kuin miehet aina käyttäisivät naisia hyväkseen; että komeat konkarit eivät ole naisilta muuta kuin pillua vailla. Kyllä se minun kohdallani yleensä oli juuri päinvastoin; jos ei jatkoista yhdessä sovittu, niin hihastanykijöitä baarissa/ puhelimessa piisasi.

Vieras kertoo kuinka nainen tekee itsestään jotenkin vähemmän siedettävän useilla seksikumppaneilla.... Ehkä sekin on vain loppupeleissä kiinni kumppanista ja asenteesta. Ei siis naisen seksipartnereiden määrästä. Eikö ole imatelevaa, jos tälläinen "kiertopalkinto" on päättänyt rauhoittua juuri sinun kohdallasi ja valinnut sinusta itselleen kumppanin?

Toki on olemassa lumppuja naisia siinä missä miehiäkin, mutta aina se ei vaan mene niin. IMP:kin tostesi jo aivan tosiasian: miehet kyllä saavat, mutta että naiset...! Tervetuloa tasa-arvo.

Ja sinulle vieras; joskus naiset ihan oikeasti tekevät sängyssä muutakin, kuin vain makaavat selällään.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 30.5.2006, 21:05  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Olisin hirnunut ääneen "vieraan" kommentteja lukiessani, ellen olisi niin väsynyt kuumeesta...

Tuo on niin huvittavaa kaksinaismoralismia. Toisaalta pidetään jakorasiana naista joka on sinut seksuaalisuutensa kanssa, osaa ja uskaltaa käyttää miehiä omien tarpeidensa tyydyttämiseen. Toisaalta sitten haukutaan vanhapiika pihtariksi, ellei pillua heru pikkaisen supliikkia heittämällä ja pari drinksua tarjoamalla.

Minun itsetuntoni kestää sen että naiseni on nussinut muutakin kuin minua ja kotikylänsä naapurin Simoa 16-vuotiaana. Kyllä niiden kokemusten myötä on hänelle kertynyt elämänkokemustakin ja arvostusta siihen mitä nyt on. Mukava tietää ettei naiseni tarvitse lähteä hölmöilemään nyt, pelkän kokeilunhaun takia - kaikki kokeilemisen arvoinen on jo kokeiltu Laughing

Niin, enkä minäkään nyt ihan perusnörttikategoriaan istu, joka säälistä onnistui saamaan itselleen jonkun elähtäneen jakorasian... Mutta ettei itsekehu ala haiskahtamaan (en halua timolumen linjoille lähteä Rolling Eyes), ei siitä tältä erää sen enempää.

En jaksa nyt alkaa tästä enempää luennoimaan, palataan aiheeseen terveempänä päivänä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Viski72
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 0:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 22 Hel 2006
Viestejä: 16

Kyllä se on niin, että saa ne naisetkin naida ja panna minkä haluavat. Mies kestää senkin, että naisella on vientiä.
Itse aikoinaan parisuhteessa koin sellaisenkin episuudin että nainen oli kolme päivää lietsussa eikä mitään kuulunut, sitten saapui kotiin kun tein epätoivoisena siinä koulujuttuja. Kysyin, että "missäs oot ollu"? Nainen siihen, että "Vieraissa - otan vaatteita ja meen taas". Olin siihen "ok", ja kattelin kun nainen juoksi johonkin pakettiautoon. Hain viskipullon ja jatkoin kouluhommia Cool Noh, siitä sitten seurasikin oikeasti pitkä tarina tämän naisen osalta ja muistin taas kun eräs uutinen oli iltasanomissa...
Piti sitäkin naista sitten pelastaa joka paikasta hakkaavilta ja rikollisilta miehiltä... eli kiitokseksi sain vain paskaa siitä että autoin naista Razz

_________________
----
Viski72
----
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 8:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tuossa nyt mentiin sitten ääripäästä jo toiseen - en minäkään hyväksy parisuhteessa naisen "seikkailemista". Pettäminen on asia erikseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 10:50  Vastaa lainaamalla viestiä






^^ääripää tai ei, mutta tuossa on tyypillinen "aisankannattajan" tarina siitä mitä seuraa kun tuollaisen jakorasian kanssa suhteessa. Selitän nyt vähän tarkemmin mielipiteitäni ja mihin niitä vertaan. Ensinnäkin on olemassa nais(ihmis)tyyppi, joka pystyy harrastamaan satunnaista seksiä ja tekee sen ns. oikeista syistä. Ei siksi, että yrittää epätoivoisesti saada poikaystävää ja jakaa itseään ympäriinsä tätä tehden. Näitä jälkimmäisiä on hyvin paljon. Kuitenkin vika on siinä, että tavis-Riitta ja pullero-Malla käyvät baarissa ja päättävät hommata panoseuraa, niin kenen kanssa nämä naiset lähtevät nussimaan? Ei, eivät todellakaan tavis-Teron tai pullero-Mikan, vaan he lähtevät AINA sen julkkis-Samin tai Komea-Henryn kanssa. Nämä kaksi jälkimmäistä miestyyppiä harrastavat upeaa elämää nussinen tasokkaita ja vähemmän tasokkaita naisia muiden miesten jäädessä pääasiassa ilman tai sitten harvoin saadessa tasoisiaan tai yleensä, huonompia naisia.

Kun nämä esimerkin tytöt sitten saavat tarpeeksi satunnaisseksistä, josta he eivät totuuden nimessä saaneet kovin paljon nautintoa, ja haluavat parisuhteen ja mahdollisesti perheen, niin kenen kanssa he nyt sen perheen perustavat? Ei todellakaan sitä julkkis-Samia tai Komea-Henryä kiinnosta suhde vähemmän kauniin naisen kanssa ja loppujen lopuksi nainen tyytyy siihen tavis-Teroon ja epäilemättä elää hänen kanssaan onnellisena. Tämä kaikki tapahtuu viimeistään naisen lähennellessä 30ikävuotta. Jotkut voisivat sanoa, että tällöin naisen biologinenkello lyö vimmaisesta, jotkut toiset voisivat sanoa, että naisen ulkonäön viimesemmätkin rippeet on nyt käytetty eikä hänellä ole enää jakoa lihatiskillä. Jokatapauksessa, oli kumpi tahansa oikea vaihtoehto, niin nyt parisuhteessa elävät tavis-Riitta ja tavis-Tero. Eikö kaiken pitäisi olla nyt onnellista, kun ovat tasoisensa ihmisen löytäneet?

EI OLE! Tavis-Riitta vietti nuoruutensa parhaat vuodet nussien kymmenien jopa satojen miesten kanssa, tavallisten, huippumiesten, ulkomaalaisten, julkkisten, urheilijoiden. Siinä missä tavis-Tero eli yksinäistä sinnkuelämää todennäköisesti seksuaalisesti turhautuneena. Nyt tämän tavis-Teron pitäisi tyytyä tähän kiertopalkintoon ja olla onnellinen, että hänet on huolinut tälläinen kokenut ja usealle miehelle kelvannut ihq tapaus? Jos teistä tässä ei ole mitään korjaamisen aihetta, tai tämän pitäisi vain hyväksyä tälläisenä, niin sitten ajattelen asioista hyvin eritavalla, mutta siihen on minulla oikeus. Olen itse ns. tavis, mutta en koskaan missään tapauksessa ottaisi naista, jonka seksuaalinen menneisyys pitää sisällään edelläkuvattua elämää. Tässä oli selitys siihen miksi.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 10:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Hyvä kirjoitus, vaikkei ihan minuun kolahtanutkaan. Kirjauduppa ukkoseni sisään saittiin!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 12:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
EI OLE! Tavis-Riitta vietti nuoruutensa parhaat vuodet nussien kymmenien jopa satojen miesten kanssa, tavallisten, huippumiesten, ulkomaalaisten, julkkisten, urheilijoiden. Siinä missä tavis-Tero eli yksinäistä sinnkuelämää todennäköisesti seksuaalisesti turhautuneena. Nyt tämän tavis-Teron pitäisi tyytyä tähän kiertopalkintoon ja olla onnellinen, että hänet on huolinut tälläinen kokenut ja usealle miehelle kelvannut ihq tapaus?


Tuosta nyt jo paistaa läpi suoranainen katkeruus. Ei tavis-Teron tarvitse tyytyä ja olla onnellinen, sen kiertopalkintonsa voi pistää edelleen kiertoon ja etsiä itselleen naapurintyttö-Nina-neitsyen.

Tavis-Tero olisi voinut myös tehdä jotain taviksuudelleen, olla vähemmän tavis ja alkaa myös pokailemaan niitä mallimimmejä. Sitten voisi nyt rauhoitetun jakorasiansa kanssa perustaa perhettä ja muistella nojatuolissa myhäillen mitä nuorena tuli puuhasteltua. Olla onnellisempi, tai sitten ei.

Lainaus:
Jos teistä tässä ei ole mitään korjaamisen aihetta, tai tämän pitäisi vain hyväksyä tälläisenä


Elämä on sitä miksi sen itse tekee.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 31.5.2006, 13:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Ja kaikki jakaa jossain elämänsä vaiheessa. Niin iehet, kuin naisetkin. On vaan outoa, että naisia joten arvostellaan enemmän jos on enemmän, kuin 1 partneri historiassa.

Mutta ei kaikki miehet pidä naista horona jos on menneisyyttä ja on pitänyt hauskaa...... enemmän tai vähemmän. Kaikki me olemme jotain touhuttu......

Taitaa vaan olla tuo puhumisen vaikeus näistä asioista vaikka eletään 2000 luvulla ja kauppakeskuksissakin on erotiikkaliikkeitä.

Miksi se puhuminen on niin vaikeeta?

Me olemme vaimoni kanssa tiedostaneet menneisyytemme ja voimme hyvin elää kummankin muistojen kanssa.... vaikka ei ne muistot aina niin hyviä olleet vaikka seksiä tuli harrastettua paljon erilaisten naisten kanssa.

Mutta itse olen sitä mieltä, että jos en kelpaa ja toinen hauaa vaihtaa parempaan niin vaimonikin tietää, että siit pitää sitten ajoissa ilmoittaa.


Voi kyllä katsoa peiliin, että jos toinen vaan tulee kotiin vaihtamaan vaatteet ja taas lähtee.......vieraisiin tai mihin vaan. Kannattaako jäädä odottelemaan?

Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Zand
LähetäLähetetty: 3.6.2006, 3:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 03 Kes 2006
Viestejä: 1

Anonymous kirjoitti:
Eikö kaiken pitäisi olla nyt onnellista, kun ovat tasoisensa ihmisen löytäneet?


Oikein osuva, joskin tosiaan hieman katkeranoloinen kirjoitus vieraalta. Pienennä lisäyksenä tähän vielä, että mitäs sitten kun tavis-Riitta parisuhteen kestäessä alkaa muistella komea-Henryä ja kumppaneita ja miettiä josko sittenkin olisi jotain parempaa tarjolla. Ikävä myöntää se tosiasia, että omalla tavis-Riittallani on taas kova meno päällä ja itse "nautiskelen" yksinäisestä sinkkuelämästä. Paha mennä sanomaan onko omalla kohdallani kyseessä juuri edellä kuvattu malli, jonka mukaan tavisnaisten on helppo löytää ns. tasokkaampaa seksiseuraa kun taas meidän normimiesten mahdollisuudet ovat huomattavasti rajallisemmat. Ehkä kuitenkin kannattaisi vielä uskoa Assan näkemykseen siitä, että meillä miehilläkin on mahdollisuus vaikuttaa omaan seksielämäämme. Sitä vaan jotenkin ihmettelee tätä sinkkumiehen kuviota, kun esim. minua kaikki naispuoliset tuttavat (esim. kavereiden vaimot ja exän kaverit) pitävät erittäin haluttavana (jos nyt sanomisiin on uskomista), mutta jostain kumman syystä sitä seuraa ei kuitenkaan löydy.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker