Kirjoittaja |
Viesti |
< Nettiromanssit ja sokkotreffit ~ Nettiseuraa |
|
Lähetetty:
31.7.2006, 17:28
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Olemme emännän kanssa löytäneet netistä seksiseuraa muutamia kertoja. Pääasiassa naisista, joskus miehistäkin. Kyllä siinä on omalla aktiivisuudella ja tuurilla iso osa asiassa. Vain 85% yrityksistä päästä itse asiaan kariutuu syystä tai toisesta. Silti silloin tällöin onnistaakin.
Jos malttaa mielensä, eikä ihan heti ole piNppiä vonkaamassa, niin mahkut onnistumiseen kasvavat eksponentiaalisesti. Toisaalta, kun päästään asiasta puhumaan, niin suora puhe ja rehellisyys ovat osoittautuneet hyviksi tavoiksi toimia.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 19:10
|
|
|
Halukas
|
|
Oon 40v nainen,en oo koskaan ollut sokkotreffeillä,enkä muutenkaan netin kautta,,voisko onnistua |
_________________ pyöreä,vaalee nainen |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.8.2006, 19:22
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.3.2007, 15:11
|
|
|
Halukas
|
|
olen löytäny mutta ne on paljastunu hirveäksi ihmiseksi.. kerron sit vaik myöhemmin paremmin.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.5.2007, 18:49
|
|
|
|
Juu, eipä ole seksiseuraa löytynyt vaikka vuosia olen sitä haeskellut... alkaa jo koko touhu mennä toivottomaksi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.5.2007, 19:27
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Itse löysin pariksi kerraksi seuraa itselleni yhdestä vuotta vanhemmasta, mutta en sen jälkeen. |
|
|
|
|
|
|