Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ Kusi? |
|
Lähetetty:
17.8.2005, 22:42
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.8.2005, 23:58
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
?=? kirjoitti: |
Eikös pissa ole steriiliä, miten se tulehduttaa |
No totuus on että sinun pitäisi kysyä tätä kysymystäsi lääkäriltä, eli en ole pissan asiantuntija.
Eikös täällä hemmetti kukaan osaa tähän vastata jolla on omaa kokemusta? |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2005, 15:10
|
|
|
|
Virtsa ei ole steriiliä,no se tietysti riippuu ihmisestäkin!
Jos on terve ihminen, niin virtsa voikin olla aika puhdasta!
Mutta sehän on tosiasia, että maksa ja munuaiset poistavat
elimistöstä kaikki ihmiselle haitalliset aineet virtsan välityksellä.
Alkoholikin kusen mukana tulee pois ja kaikki lääkeaineet,
myrkyt, huumeet,kaikki elimistölle sopimaton
En suosittele virtsaleikkejä... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2005, 10:33
|
|
|
|
Edellinen kirjoitti
"Alkoholikin kusen mukana tulee pois"
Kyllä se kuule on niin, että alkoholi ei todellakaan tulee kusen mukana pois, vaan alkoholi palaa maksassa. Miten nopeasti se palaa, on yksilöllistä ja sukupuolestakin kiinni. Ei siis kannata lähetä sixpacin jälkeen rattiin, vaikka olisikin kussut niin perkeleen paljon |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.8.2005, 10:48
|
|
|
|
Mies-78 kirjoitti: |
Edellinen kirjoitti
"Alkoholikin kusen mukana tulee pois"
Kyllä se kuule on niin, että alkoholi ei todellakaan tulee kusen mukana pois, vaan alkoholi palaa maksassa. Miten nopeasti se palaa, on yksilöllistä ja sukupuolestakin kiinni. Ei siis kannata lähetä sixpacin jälkeen rattiin, vaikka olisikin kussut niin perkeleen paljon |
Ja tuon mukaan kusesta sais aina uuet kännit v**** halvalla! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
17.9.2005, 14:47
|
|
|
|
moikka
Mulla on kokemusta kusileikeistä ja ne on tosi mukavia.Olen kahden naisen kanssa kokeillut kun nainen tulee naaman ylle hajareisin ja kusee suuhun ja naamalle se on ihanaa . |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.10.2005, 0:49
|
|
|
Halukas
|
|
Meillä harrastetaan vaimon kanssa silloin tällöin (viimeksi eilen) näitä leikkejä.Eli käytännössä menee näin, että vaimoa nuoltaessa hän päästää suihkut naamalle tai suuhun. Aluksi arasteli toimitusta mutta kun ollaan kokeiltu aina joskus niin on tussu ollut näillä kerroilla erityisen märkä ja orkut on ollu erittäin rajuja... PS. hitaasti hyvä tulee, ei pakottamalla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.10.2005, 12:14
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
wfrstrt kirjoitti: |
Virtsa ei ole steriiliä,no se tietysti riippuu ihmisestäkin!
Jos on terve ihminen, niin virtsa voikin olla aika puhdasta!
Mutta sehän on tosiasia, että maksa ja munuaiset poistavat
elimistöstä kaikki ihmiselle haitalliset aineet virtsan välityksellä.
Alkoholikin kusen mukana tulee pois ja kaikki lääkeaineet,
myrkyt, huumeet,kaikki elimistölle sopimaton
En suosittele virtsaleikkejä... |
Olen täysin samaa mieltä. Virtsa ei ole puhdasta , muistakaa "lapsukaiset" se, kun pissilekkejä leikitte
Härski oli oikeassa myös kirjoittaessaan tuosta.
No itsepähän pervoja olette |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
28.12.2005, 1:52
|
|
|
|
AnnIKa kirjoitti: |
Onko kellään kusileikeistä kokemuksia?? |
Moi,
Jonkin verran on kokemuksia sekä antamisesta että ottamisesta.
Tykkäsin todella ja kunhan uusi kumppani siihen tarkoitukseen löytyy niin paljon lisää
Taitaa suomenmaassa vaan olla niin harvakseltaan asiasta kiinnostuneita että seuraa suht vaikea löytää.
Itse oon kolmekymppinen kundi ja mielelläni juttelen aiheesta lisääkin.
Meiliä voi laittaa osoitteeseen mikem@suomi24.fi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.1.2006, 18:36
|
|
|
|
Eh... Virtsaa käytettiin ja edeleen käytetään jopa haavojen puhdistukseen... 97% siitä on vettä, 5 % ureaa, ja loput 2,5 % virtsasta on erilaisia mineraaleja kuten magnesiumia ja kalsiumia. Urea itsessään ja suurissa määrissä on vaarallista. Virtsassa ei. Pissaleikit ovat turvallisia jopa HIV+-ihmisille. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.1.2006, 13:23
|
|
|
|
Kokemusta ei ole, mutta virtsan kanssahan on se ongelma että on aika hankala tietää onko se puhdasta vai ei. Elimistöhän (maksa/munuaiset) suodattaa "kaikki" myrkyt ja pöpöt, joten periaatteessa virtsa on puhdasta. Suositellaanhan sitä hätätapauksessa haavojen desinfiointiinkin! Mutta jos on flunssaa tai muuta, niin bakteereja pääsee helposti virtsaan ja silloin tulehdus vaara varmasti on olemassa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
21.1.2006, 21:55
|
|
|
|
Siis virtsahan on steriiliä ja jos ei ole virtsatietulehdusta, niin virtsaputkikin on puhdas ympäristö. (Siksikö intiassa juodaan lehmän virtsaa?). Näin myös suositellaan virtsaamista ennen ja jälkeen seksin, että emättimestä ja peräsuolesta kulkeutuneet bakteerit poistuisivat virtsaputken suulta eivätkä aiheuttaisi tulehdusta.
Ja haavanpuhdistuskin on totta. Esimerkiksi moniin meduusan polttamiin virtsa on nopein puhdistusmuoto (tosin lähinnä ensiapua).
t. Lähihoitajaopiskelija |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.1.2006, 17:20
|
|
|
|
Joo on kokemusta kusileikeistä. Avovaimo kusi suuhun ja naamalle ja me molemmat pidimme kovasti,myös hän halusi että kusen hänen suuhun ja naamalle. Pissaleikit on aivan ihania ja itse nautin kun nainen tulee hjareisin kasvojen ylle ja kusee suuhun.Onko halukkaita meilaa peeman@netti.fi |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.1.2006, 21:48
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
?=? kirjoitti: |
Eikös pissa ole steriiliä, miten se tulehduttaa |
Mulla on sama käsitys. Tuore virtsa sisältää bakteereja jos ko ihmisessä niitä on ja ne siirtyy silloin siis kusemattakin.
Ennenvanhaan haavoja mm puhdistettiin kusemalla haavan päälle.
Virtsa tosin voi kirvellä ja aiheuttaa ärsytystä.
Itse en sorry vaan kiihotu tuosta kuseskelusta ihmisten päälle. Aikoinaan naapurin auton tankkiin kuseminen enempi nauratti. muita viboja en ole saanut. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.2.2006, 1:27
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Badman kirjoitti: |
Aikoinaan naapurin auton tankkiin kuseminen enempi nauratti. muita viboja en ole saanut. |
No nyt selvis miksi mun autossa aina takarenkaat on kuluneet. Badman asuu naapurissa ja kuseskelee mun tankkiin ja ilmankos noita tehoja sitten löytyy kun polkee kaasua
Viime kesänä oli Lotharillakin vaikeuksia pysyä Kehä III perässä Testarossallaan. (Lothar kyllä selitti että sillä on sakkoja jo pari alla ettei voi ottaa enempää mutta ehkä totuus onkin toinen.) Mulla eturenkaat kestää monta kesää mutta takamunkit on sileät jo elokuussa
Mutta pysyäkseni asiassa niin itse en ryhtyisi pissaleikkeihin. Tiedän tapauksia että vauva on pissinyt vahingossa silmäänsä ja aikamoinen tulehdus tullut. No eihän sitä silmään ole tarkoitus pissiä ja vauva on eri asia kuin aikuinen, mutta kumminkin kehotan harkintaan. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|