|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleinen keskustelu ~ lasten kasvatus |
|
Lähetetty:
27.11.2006, 13:54
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
.-iisi-. kirjoitti: |
Heh. Ehm, nyt en tiedä nauretaanko minulle taas vaiko eikö. Mhm. Ehkä toi tuli tolleen tilastoinsinöörimäisesti? Pois se minusta. Ei mulla sentään kello käy päässä seksin aikana.. |
.-iisi.-
Ken sulle nauraa? En minä ainakaan. Eihän viestissäsi ole mitään naurettavaa, että sitä pilana pitäisi. Relax now easy! |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
27.11.2006, 16:20
|
|
|
|
Nymfotar kirjoitti: |
.-iisi-. kirjoitti: |
Heh. Ehm, nyt en tiedä nauretaanko minulle taas vaiko eikö. Mhm. Ehkä toi tuli tolleen tilastoinsinöörimäisesti? Pois se minusta. Ei mulla sentään kello käy päässä seksin aikana.. |
.-iisi.-
Ken sulle nauraa? En minä ainakaan. Eihän viestissäsi ole mitään naurettavaa, että sitä pilana pitäisi. Relax now easy! |
Äh, ei mua nyt siis noin heppoisesti saa huonoksi, ajattelin vaan omaa kommenttia ja tuli mieleen, että nyt ne kelaa et toi on ottanu aikaa ettei vaan jäis jotenki huonoks suorittajaks Ehkä jos oman pään sisään menee, niin huomaa taas kerran sen huvittavan jutun, että naisen nauru on monasti pahempi ase kuin mikään "vakava" teko |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|