Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Gallup naisille: millainen mies sytyttää/kiinnostaa?
cowboi45
LähetäLähetetty: 25.11.2006, 19:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

^tossa asiassa olet oikeilla jäljillä...kun tässä viettää tätä "auvoisaa sinkkuelämää" huomannut että kotirouvilla "yöjalka" vipittää ..toisaalta ,tehköön aikuiset mitä tekee ,mutta kun se syy vieritetään aina viinan piikkiin ...en kyllä ole koskaan nähnyt että baarin henkilökunta juottaisi ketään väkisin humalaan ...kyllä se omatahto taitaa niin tehdä...meni aika offariks..sorit siitä .. Embarassed ja tämä oli kolli22 ...bemari kiilas väliin ...tuut,tuut Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 25.11.2006, 22:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

[quote="A.D.I.D.A.S."]
cowboi45 kirjoitti:


Lehmipoika rimmaa taas ihan kympillä Repeää Palvoo
en tiedä tätä vimmaa ,mik pistää sanain rimmaa,ehkä jokin sairaus ,siihen auttaisko kallon kairaus,sitä tiedä en ,sen kiertoisko ken( < huom .ei barbien poikaystävä) Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 26.11.2006, 14:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

sälli22v kirjoitti:
ensinnäki mulla ei oo tarvetta alistua kenenkään naisen tahtoon vaan naiset alistuu mun tahtoon jos meno ei miellytä ni aina voi ettiä jonkun vässykän tilalle..

Pitää pysytellä poissa sun lakanoistas! Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 26.11.2006, 14:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

cowboi45 kirjoitti:
en tiedä tätä vimmaa ,mik pistää sanain rimmaa,ehkä jokin sairaus ,siihen auttaisko kallon kairaus,sitä tiedä en ,sen kiertoisko ken( < huom .ei barbien poikaystävä) Smile

Yo Yo man! Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 26.11.2006, 18:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

sälli22v kirjoitti:

Jengi täällä vetää nyt vähä liikaa omia johtopäätöksiä.. Siis mistä mä olisin katkeroitunut? ensinnäki mulla ei oo tarvetta alistua kenenkään naisen tahtoon vaan naiset alistuu mun tahtoon jos meno ei miellytä ni aina voi ettiä jonkun vässykän tilalle..


Siis että mies joka ei alista naista on vässykkä?! Jompi kumpi aina alistaa?! Voi hyvä tavaton, mustavalkoista vai pelkästään ihan mustaa... pehmennä nyt vähän! Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sälli22v
LähetäLähetetty: 26.11.2006, 23:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 12 Kes 2006
Viestejä: 154
Paikkakunta: happolandia

bi-vaimo kirjoitti:

Siis että mies joka ei alista naista on vässykkä?! Jompikumpi aina alistaa?! Voi hyvä tavaton, mustavalkoista vai pelkästään ihan mustaa... pehmennä nyt vähän! Shocked


No ei nyt ihan noinkaan, mutta eikös aina jompikumpi ole ainakin vähäsen tossun alla? Höpinät tasa-arvosista parisuhteista on kyllä aika koomisia. Harvemmin ne toteutuu Rolling Eyes

_________________
Early one mornin' while makin' the rounds
I took a shot of cocaine and I shot my woman down
I went right home and I went to bed
I stuck that lovin' .44 beneath my head
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 8:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Tätä keskustelun suuntaa on hauska katsella sivusta hihitellen. Keep it going.

En kuitenkaan kommentoi mitään, sillä saatan aiheuttaa palkokasveja nenään Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 9:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

sälli22v kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:

Siis että mies joka ei alista naista on vässykkä?! Jompikumpi aina alistaa?! Voi hyvä tavaton, mustavalkoista vai pelkästään ihan mustaa... pehmennä nyt vähän! Shocked


No ei nyt ihan noinkaan, mutta eikös aina jompikumpi ole ainakin vähäsen tossun alla? Höpinät tasa-arvosista parisuhteista on kyllä aika koomisia. Harvemmin ne toteutuu Rolling Eyes


Minun tuntemani parisuhteet ovat kyllä jokseenkin kaikki varsin tasa-arvoisia. Arvelisin kyllä, että tossun alla eläminen ei useimmille tänä päivänä kelpaa. Muslimit ja jotkut muut ovat sitten erikseen. Olet liikkunut jotenkin vähän synkissä piireissä... Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 12:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

bi-vaimo kirjoitti:
Arvelisin kyllä, että tossun alla eläminen ei useimmille tänä päivänä kelpaa. Muslimit ja jotkut muut ovat sitten erikseen. Olet liikkunut jotenkin vähän synkissä piireissä... Shocked

Tuntemani muslimi-avioliitot on kyllä sieltä harmonisemmasta päästä. Ei alkoholia, ei väkivaltaa, tuntemissani tapauksissa vähemmän uskottomuutta (tietääkseni), aviopuolisot kunnioitti toisiaan, ei riitelyä, varsin kohteliasta toimintaa.

En halua mitenkään hehkuttaa, koska en ole tutkinut kovin tarkkaan, noi on vain havaintoja. Mulla on vahva käsitys että median antama kuva ei ole ihan sama kuin jos itse tutustut ihmisiin. Uutiset myy hyvin kun pelotellaan erilaisuudella ja tunnekuohuja nostattavilla asioilla. Niitä toki löytyy, mutta minusta keskimäärin suomalaisten kristittyjen parisuhteissa ja elämässä on enemmän pimeitä puolia. Tämä nyt vain oli satunnaisen havainnoitsijan tunnelma.

Jos epätasapainoisia parisuhteita, riitoja, väkivaltaa, alistamista etsii niin itse etsisin muualta kuin muslimeista. Toki joka porukassa on moneen lähtöön mutta kuitenkin. Tiedän että muslimiperheistä lötyy karmeita esimerkkejä, mutta koska mun eteen on osunut noita hyvin asiallisia tapauksia niin uskon että niitä on enemmistö.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 12:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Myös minä olen ollut paljon työni puolesta tekemisissä musliminaisten kanssa ja täytyy kyllä yhtyä tuohon Härskin mielipiteeseen. Hienoa sakkia, kunnioittavaista ja kuuntelevaista. Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tampereen Tyttö
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 13:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Supermalli


Liittynyt: 01 Lok 2006
Viestejä: 1094

Suomessa suurelta osin kyllä, mutta useissa varsinaisissa muslimivaltioissa naisten oikeudet ovat minusta miehiin verrattuna vähintäänkin rajalliset. Ja kun itsekin työssäni tapaan paljon muslimeita, tiedän Suomessakin olevan eräissä piireissä aika ahtaat näkemykset naisen/tyttöjen oikeuksista. Vastauksessani tarkoitin enemmänkin näitä paikkoja ja piirejä - ja yhtälailla toki tiedän aika ahtaiksi eräät äärikristillistenkin ryhmien näkemykset, mutta ne eivät kyllä olleet ylipäätään vastaukseni pointti vaan tuo sälli22:n käsitys suhteesta, että aina toinen on alistettu.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kesäheila
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 13:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 20 Syy 2006
Viestejä: 7

Pitkään muslimi-valtioissa asuneena (lähes 8vuotta..), voisin kyllä sanoa, että sikäläiset naiset säälii meitä Eurooppalaisia, kun heillä on kunnon miehet jotka tuo elannon kotiin ja heidän tarvitsee vain pitää koti siistinä, lapset kiltteinä ja me Eurooppalaiset siskot vielä tuon lisäksi joudumme käymään kodin ulkopuolella töissä. (Kun meidän siippamme eivät ansaistse riittävästi..??) Mitäs siitä sitten jos se perheenpää silloin tällöin vieraissa käväiseekin, kun asia kuitataan parilla kultaisella rannekorulla.. No asioilla on aina kaksi pulta.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 13:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Eliksiiri kirjoitti:
Ihannemiehiin luetellaan joku Beckhamin oloinen hurmuri. Embarassed Itse Davidista en piittaa, mutta se ulkomuoto... <3


Nyt on pakko kommentoida. Elä ota ittees, mutta mikä siinä becksissä nyt.. tosin kuten jo totesitkin, taidat olla tyypin henkisistä vahvuuksista (heikkouksista) selvillä Laughing Ei vaan jaksa ymmärtää mikä siinä on paitsi se kuuluisuus. Sehän on tosi normaalin näköinen. Huvittavinta koko pariskunnassa on se, ettei ne tunnu osaavan käyttää rahojaan paljon muuhun kuin typerään shoppailemiseen ja vaimoparka suurentelee ja pienentelee osiaan tms. Cool
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 14:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kesäheila kirjoitti:
Pitkään muslimi-valtioissa asuneena (lähes 8vuotta..), voisin kyllä sanoa, että sikäläiset naiset säälii meitä Eurooppalaisia, kun heillä on kunnon miehet jotka tuo elannon kotiin ja heidän tarvitsee vain pitää koti siistinä, lapset kiltteinä ja me Eurooppalaiset siskot vielä tuon lisäksi joudumme käymään kodin ulkopuolella töissä. (Kun meidän siippamme eivät ansaistse riittävästi..??) Mitäs siitä sitten jos se perheenpää silloin tällöin vieraissa käväiseekin, kun asia kuitataan parilla kultaisella rannekorulla.. No asioilla on aina kaksi pulta.


Joo no jos me ollaan aivopestyjä, ei niilläkään nyt niin kovin vahvasti mene. Huolimatta uskonvapaudesta ja kaikesta PC-hegemoniasta, esim. somalinaisista monet eivät pitäneet huivia/kangasta kasvoilla ennen tänne tuloaan ja silti siellähän idea on siinä, ettei könsikkäät katsele mutta täällä ehkä katsotaan just sen takia eli menipä taas persiilleen.

Eikä oo paljon typerämpää kuin suomalainen nainen, joka menee siihen systeemiin sisälle eikä sitten enää ulos pääse. Exä kun tuli tuolta etelästä niin sen kanssa tuli opittua olemaan jämptimpi, että osaa sanoa selkeästi mitä haluaa niin kuin miehen pitää. Täällä ollaan välillä niin helvetin unisex että äijää pitää kouraista haarovälistä että näkee onko sillä vielä Ne. Wink
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 27.11.2006, 14:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





sälli22v kirjoitti:
bi-vaimo kirjoitti:

Siis että mies joka ei alista naista on vässykkä?! Jompikumpi aina alistaa?! Voi hyvä tavaton, mustavalkoista vai pelkästään ihan mustaa... pehmennä nyt vähän! Shocked


No ei nyt ihan noinkaan, mutta eikös aina jompikumpi ole ainakin vähäsen tossun alla? Höpinät tasa-arvosista parisuhteista on kyllä aika koomisia. Harvemmin ne toteutuu Rolling Eyes


Kyllä mun mielestä koko parisuhteen parhaimmat puolet puuttuu täysin, jos vaimosta tulee piika tai käskyllinen. Itsekin oon taipuvainen sanomaan mitä naisen pitäis tehdä, mutta mun omatunto tai sydän ei antais periks kyllä .. tai siis pitemmän päälle kaikki ihanuus puuttuis koko hommasta.. en minä mikään oraakkeli ole, mutta sanoisinpa vaan sulle että voit nyt luulla, että olisit tollaseen tilanteeseen tyytyväinen, mutta jos puolisosta ei ole vastusta eikä kiistakumppania niin aika tylsää on elämä. Wink
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker