Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Huumoriosasto  ~  Älyttömät kuvat
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 17.10.2006, 13:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Nymfotar kirjoitti:
Ei tietenkään pidä.

Kuvahan on tsoukki, you know?

Siitä nyt aina vaan miehet jaksaa jauhaa, kun perse haisee. Mä sanoin kerran miessakille, kun ne jauho tota, että nainen haisee sillille: " hei kundit kuulkaa, puhdas pimppi ei haise, jos haisee nainen ei ole pessyt värkkiään tai sillä on tulehdus. Kyllä teidän munannekin haisee, jos ette sitä pese"

Johan olivat hiljaa.


Joo juu mutta pimpsa haisee enemmän. Eikä tämä ole syytös, vaan sieltä nyt vaan tulee liukastetta, luonnollistahan tuo.. ei se *paha* haju ole. Kaikkeenhan tottuu jne. Itse en kykene itseltäni suihin ottamaan, joten sikäli hiukka paha vertailla. Jos on vähemmän karvaa, niin miehen hajut siitä varmasti olennaisesti vähenevät, kun ei oo sitten muita limakalvoja, joista nesteitä helposti lähiympäristöön kertyisi.
Sperma ei maistu hyvältä jos nyt ei pahaltakaan, riippuu varmaan aika paljon siitä, mitä on syönyt Confused

Hlökohtaisesti helpointa olis nuolla naista, jonka klitoris on ulompana, mutta exällä se oli sisempänä - tosin hän ei muutenkaan tykkää nuolemisesta - jolloin ainoa ongelma on hapensaanti kun nenä on v:ssa Laughing
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 13:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Tällaistäkin saattaa tapahtua Shocked Shocked


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 25.10.2006, 11:17, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jay
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 15:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Onhan se toki totta että naisilla on suuremmat edellytykset "haista", ulemmat häpyhuulet sulkee sisälleen lihaa, nahkaa ja onkalon jolloin ei tarvita kuin lämpöä joka hiertäessä muhii, haiseehan kainalotkin koska kädet alhaalla ollessa "sulkee kolon pussiin", tai esim. kuinka monen suu ei haisisi ellei me hampaita harjattais pari kertaa päivässä(toinen muhinta aukko), en usko että hirveän monella yli 20v:lla olisi edes kaikkia hampaita päässä, hyi helvetti.

Kulli sen sijaan on makkara joka heiluu housuissa, toki kuumuus ja hiki aiheuttaa pahaa hajua.

.-iisi-. kirjoitti:
- tosin hän ei muutenkaan tykkää nuolemisesta -


Täytyy mennä itteensä, tähän en voi vaan uskoa tai sulattaa, aivan sama jos mies sanoisi että en pidä suihinotosta.
Suurin osa naisista joita olen tapaillut "ei ole aluksi siitä pitänyt" koska pelkää että se:
-Ei ole tarpeeksi puhdas.
-Näyttää omituiselta(harvinaisen yleistä).
-Huonoja aikaisempia kokemuksia eikä haluaisi TAAS feikata.

KAIKKI ovat peruneet puheensa kunhan opettelevat rentoutumaanja huomaavat että joku viitsii heitä nuolla(eikä vaan räplää sitä 2 sekuntia ja heti tunge munaa suuhun ja sitten panemaan).
Yleensä he käyttäytyvät sitten ajan päästä täysin samallalailla kuin miehet, aina työntämässä pilluansa suuhun - koska he tietävät että se tuo mielihyvää.
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 17:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

jay kirjoitti:
Onhan se toki totta että naisilla on suuremmat edellytykset "haista", ulemmat häpyhuulet sulkee sisälleen lihaa, nahkaa ja onkalon jolloin ei tarvita kuin lämpöä joka hiertäessä muhii
Niinpä, ja tulehdukset ovat hyvin yleisiä. Pesunesteitä kannattaa suosia pestessä ennen aktihommia molempien osapuolten
Lainaus:
kuinka monen suu ei haisisi ellei me hampaita harjattais pari kertaa päivässä(toinen muhinta aukko), en usko että hirveän monella yli 20v:lla olisi edes kaikkia hampaita päässä, hyi helvetti.
Juu, suu on myös yksi pöpölä, ootteko muuten koskaan putsanneet hampaidenne välejä? Siellä ne pöpöt on. Ite en antas kenenkään nuoleskella Herkkuani pesemättömällä suukalustolla Twisted Evil
Ja toiseksi Jay, tuskin kellään hampaita päässä on Repeää Repeää Repeää, tuskin kukaan hampaitaan kruununa hiuksillaan kantaa, kyllä ne on suussa. Laughing Laughing

Lainaus:
Yleensä he käyttäytyvät sitten ajan päästä täysin samallalailla kuin miehet, aina työntämässä pilluansa suuhun - koska he tietävät että se tuo mielihyvää.
Paitsi minä, mä olen tarkka Herkustani, kuule Jay Cool

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
jay
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 20:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Lainaus:
Yleensä he käyttäytyvät sitten ajan päästä täysin samallalailla kuin miehet, aina työntämässä pilluansa suuhun - koska he tietävät että se tuo mielihyvää.
Paitsi minä, mä olen tarkka Herkustani, kuule Jay Cool[/quote]


Tiedät kuitenkin mitä tarkoitin.


Ai niin, suu on päässä(ellei se sitten välillä ole alapäässäSmile ja hampaat ovat suussa, eli hampaat ovat päässä(oikeastaan pään sisällä, ellei irvistä...)
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 20:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^Just HEH, HEH Jay Repeää Repeää Repeää Repeää Repeää

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 20:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Nyt menee sitten ihan ohi keskustelujen, mutta hyvää nimipäivää Nymfo! Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 18.10.2006, 21:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Kaunis kiitos Ellu
Schönen Danke. Olo ollutkin ihan jes. Aamulla tuli Rakasteltuani viesti, jota en edes odottanut, se lämmitti suuresti :Halaa kaveria: Heart Pink
Ja pitkin päivää niiltä, jotka ovat ystäviäni - kiitin kauniimmin heitä kaikkia kuten sinuakin :Halaa kaveria: :Halaa kaveria: Heart Pink
Olen ollut enkeli tämän päivän ->

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 20.10.2006, 16:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





jay kirjoitti:

-Ei ole tarpeeksi puhdas.
-Näyttää omituiselta(harvinaisen yleistä).
-Huonoja aikaisempia kokemuksia eikä haluaisi TAAS feikata.

KAIKKI ovat peruneet puheensa kunhan opettelevat rentoutumaanja huomaavat että joku viitsii heitä nuolla(eikä vaan räplää sitä 2 sekuntia ja heti tunge munaa suuhun ja sitten panemaan).
Yleensä he käyttäytyvät sitten ajan päästä täysin samallalailla kuin miehet, aina työntämässä pilluansa suuhun - koska he tietävät että se tuo mielihyvää.


Joo no, mulla taas aiemmin suhteessa tuntui tuntuvan hyvältä, mutta viiden vuoden viimeisenä kahtena ei. Eikä ollut kiinni riitelystä tms.. en *todellakaan* osaa sanoa miksi sitten ei. Kun tivasin - kyselin aina välillä, eikö hänen todellakaan tee mieli tulla nuolluksi - hän totesi siihen useimmiten, ettei ole koskaan siitä oikein pitänyt, enemmänkin haluaa yläselkää ja varsinkin niskaa nuoleskeltavan ja imuteltavan. Naiset! Kertokee, onko teissä pillunnuolemisen vastustajia tahikka muuten siitä ei niin paljon pitäviä?
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.10.2006, 0:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

.-iisi-. kirjoitti:
Naiset! Kertokee, onko teissä pillunnuolemisen vastustajia tahikka muuten siitä ei niin paljon pitäviä?

Ei oo, eikä tuu. Iii-iiihanaaa. Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.10.2006, 10:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

.-iisi-. kirjoitti:

Naiset! Kertokee, onko teissä pillunnuolemisen vastustajia tahikka muuten siitä ei niin paljon pitäviä?
Iisi, näytä mulle mies joka osaa nuolla pimpsaa ja tehdä sen oikein, sillä ei riitä, että vain antaa lipustella. Sori, en ole tavannut moista taitajaa Rolling Eyes
Suutelusta huomaa jo jotain. Mulla on ollut yks heppu, joka osasi suudella niin, että mun meni kirjaimellisesti jalat alta Shocked
Sori, mut mä en pidä siitä, että miehet nuolee koko naaman, kun ne suutelee Embarassed - ällöä
Suutelukin on taitolaji Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.10.2006, 12:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nymfotar kirjoitti:
näytä mulle mies joka osaa nuolla pimpsaa ja tehdä sen oikein, sillä ei riitä, että vain antaa lipustella. Sori, en ole tavannut moista taitajaa Rolling Eyes
Suutelusta huomaa jo jotain. Mulla on ollut yks heppu, joka osasi suudella niin, että mun meni kirjaimellisesti jalat alta Shocked
Sori, mut mä en pidä siitä, että miehet nuolee koko naaman, kun ne suutelee Embarassed - ällöä
Suutelukin on taitolaji Wink


On meitäkin, jotka asiansa osaavat. Huoli pois. Wink

Tässä vaiheessa painun poteron pohjalle, painan kypärän tiukasti päähäni ja vedän pääni hartioiden väliin, jääden odottamaan sitä jäätävää palautetta joka tällaista kommenttia useinkin seuraa.

Leikki leikkinä Nymfotar muru. Oli ihan pakko "vähän" kehua. Wink


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.10.2006, 13:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Aivan oikein - Sadistinen Mies Very Happy
Todella hienoa, tottakai sitä pitää kehua, kukas muu sen tekisi?
Mä haluaisin vain nähdä, miten mies leikkii kielellään naisen vaginassa - sivustakatsojana - naisen reaktiot syynään tarkkaan.
Ehkäpä joskus näytät mulle, mistä sen tietää...
Suloinen kiitos lisänimestä Muru Heart Pink Heart Pink Heart Pink
Ti Amo Heart small Heart small Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 21.10.2006, 14:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Nymfotar kirjoitti:

Mä haluaisin vain nähdä, miten mies leikkii kielellään naisen vaginassa - sivustakatsojana - naisen reaktiot syynään tarkkaan.
Ehkäpä joskus näytät mulle, mistä sen tietää...
Suloinen kiitos lisänimestä Muru Heart Pink Heart Pink Heart Pink
Ti Amo Heart small Heart small Exclamation

Eipä sitä koskaan tiedä. Jääköön se nähtäväksi, eikä koskaan pidä sanoa ei koskaan.

Lisänimesi olet ansainnut. Kauneus on toki katsojan silmässä, mutta sinussa sitä on enemmän kuin haluat antaa ymmärtää, niin sisäistä kuin ulkoistakin.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.10.2006, 16:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

^ Schönen Danke Mein Freund Palvoo

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 8
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Huumoriosasto

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker