Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 19
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Onko tietokoneongelmia.
Artoo
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 13:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Juu, ohan tuo jo kerinny ihan selväks pässinlihaks muodostua. kumpahan mainitsin et tuo Win2K on reikäsin näistä kaikista Wintoosista:D

Mitä käyttöjärjestelmiin tulee niin en tiedä miten epäluotettava tämä uusin windows sitten on joka tulee markkinoille. Huhuja mitä siitä kuullut niin huhujen mukaan ei mikään luotettavat tietoturvan osalta olisi. BTW onko muuten kukaan täällä kävijöistä harrastanut tietokoneella HARDWAREA eli ns ylikellotusta/virittelyä.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 13:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Artoo kirjoitti:
Mitä käyttöjärjestelmiin tulee niin en tiedä miten epäluotettava tämä uusin windows sitten on joka tulee markkinoille.

Vista tulee varmaan luotettavimmaksi sitten kun sitä on ensin parimiljoonaa asiakasta koekäyttänyt vuoden mutta uutuutena en sitä suosittele ellet ole tietokoneurheilija ja haluat harrastuksesta testailla uutta ja olla pioneeri ja ekana tutustua esim ammattitaidon vuoksi kaikkeen uuteen ekana ennen massoja että osaa niitä sitten opastamaan kun ne tulee mukaan.

Eli sama sääntö pätee kaikkeen uutuuteen, ne on vain alan harrastajille, kokeilunhaluisille, urheilijoille ja niille joilla on aikaa tutkia.

Artoo kirjoitti:
BTW onko muuten kukaan täällä kävijöistä harrastanut tietokoneella HARDWAREA eli ns ylikellotusta/virittelyä.

Itse en ole koska kaverit kertoi että sillä saa tehoja lisää mutta käyttöikä ja luotettavuus (pystyssä ja ehjänä pysyminen) heikkenee. Ja minä olen valmis tinkimään nykyisistäkin tehoista vaikka 10% jos luotettavuus ja varmuus kasvaa 20% ja tuo on varmaan se suhde.

Eli sama juttu kuin auton virittäminen, tehoja tulee 10% lisää ja ehjänä pysyminen laskee 20%, eli se on niille jotka ottaa sen harrastuksena tai kipailuja ja haluaa urheilla.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 13:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Artoo kirjoitti:
onko muuten kukaan täällä kävijöistä harrastanut tietokoneella HARDWAREA eli ns ylikellotusta/virittelyä.


Taisit hakea sanaa "overclocking"... Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Artoo
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 14:26  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





<poistettu turha quote>


Mitä tähän uuteen windowsiin tulee niin huhujahan siitä on monenlaisia liikkeellä itse en ole kyllä vielä kokeillut tuota uutta windowsia. No kyllähän nyky tietokoneista saa ihan hyvin puristettua tehoja ulos on tietysti vähän riippuu myös komponenteistä jotkut komponentit saa kulkemaan ihan kiitettävästi ylikellotettuna. No kyllähän se käyttöikä voi vähän lyhentyä tietokoneella viritettynä ja luotettavuus ja vakaus vähän kärsiä jos ottaa vähän liikoja ulos.
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 10:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Mun on ihan pakko tuoda naisnäkökulmaa tähänkin asiaan, kun tää alkaa menee niin ufoksi.

Vaikka minulla olisi kaikki tietotekniikkavisiot ja tuntisin kaikki ohjelmoinnin salaisuudet ja minulla olisi kaikki tieto... mutta minulta puuttuisi rakkaus, en olisi mitään.

Haluammeko elää yhteiskunnassa, joka voi kehua vain tiedolla, mutta jolta puuttuu rakkaus ja kyky tunteiden väliseen kanssakäymiseen? Kah, pohtikaamme tätä nörttien lisääntyvässä maailmassa. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 10:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Minä väitän että tietotekniikan kehittyminen, etenkin internetin osalta, on lisännyt ihmisten välistä kommunikaatiota ja kanssakäymistä.

Kun netissä on vielä huomattavasti pienempi kynnys lähestyä esimerkiksi vastakkaisen sukupuolen edustajia, eikä huomio kiinnity ensimmäisenä ulkoisiin seikkoihin vaan sanalliseen ulosantiin.

Tuskinpa mekään E:n kanssa kimpassa olisimme, ilman nettiä? Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 11:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

^Sinä nyt oletkin aina kaikessa erimieltä minun kanssa, periaatteesta. Laughing

Mutta minä hainkin nyt ihmisten aitoa kohtaamista, jossa katsotaan vuorovaikutuksessa toista ihmistä silmästä silmään, ei pikselistä pikseliin.

Ja mitä meidän tapaamiseemme tulee, niin se oli suunniteltu juttu; teillä oli oma lehmä ojassa Mr N:n kanssa. Näyttää keskaria Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 11:46  Vastaa lainaamalla viestiä






Jaksan ihmetellä tämä PC-ininää. Ostakaa Mac.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 11:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Eliksiiri kirjoitti:
Mutta minä hainkin nyt ihmisten aitoa kohtaamista, jossa katsotaan vuorovaikutuksessa toista ihmistä silmästä silmään, ei pikselistä pikseliin.

Toi olisi kyllä kauheaa jos joutuis ihmisiä käydä tapaamassa tai puhelimella soitella.

Minulla ainakin elämänlaatu on noussut huomattavasti kun en vastaa puhelimeen vaan odotaan että saan sähköpostia Very Happy

Ja ei tarvii liikkua tuolla ihmisten ilmoilla, vaan voi täältä bunkkerista käsin hallita maailmaa Twisted Evil

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 11:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Te ootte pojat ihan tylsiä, senkin nolifet! Jäkättää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 16:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Mutta minä hainkin nyt ihmisten aitoa kohtaamista, jossa katsotaan vuorovaikutuksessa toista ihmistä silmästä silmään, ei pikselistä pikseliin.


Mutta se aito kohtaaminen on suomalaiselle perusjöröllekin huomattavasti helpompaa, kun on ensin tuijoteltu riittävän pitkään toista pikselien välityksellä. Kun käytännössä tuntee jo toisen ihmisen luonteelta ja ajatuksiltaan, eivät ensisijaiset ulkoiset merkit olekaan enää niin merkityksellisiä. Lähestyminen on helpompaa, aian kuin tutun ihmisen.

Lainaus:
Ja mitä meidän tapaamiseemme tulee, niin se oli suunniteltu juttu; teillä oli oma lehmä ojassa Mr N:n kanssa. Näyttää keskaria Very Happy


Minä olen syytön! Olin vain oma ihastuttava itseni Twisted Evil


Viimeinen muokkaaja, assa pvm 11.9.2006, 16:45, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 16:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
Jaksan ihmetellä tämä PC-ininää. Ostakaa Mac.


Oikea sanamuoto "tämä -> tätä". Macin käyttö selkeästi parantaa sisälukutaitoa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 11.9.2006, 16:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Minä olen syytön! Olin vain oma ihastuttava itseni Twisted Evil

En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
DiipaDaapa
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 5:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Äääh.. nythän tämä meni työasioista juttelemiseksi.

Jättäkää mielummin ne koneet ammatti-ihmisten huollettaviksi. Kun normi-Esko menee kotikoneeltaan siivoomaan "Jynkky-sivuilta" saamiaan/lataamiaan örriäisiä pois rekisterin siivoamiseen tarkoitetuilla työkaluilla, on äärimmäisen todennäköistä että hän poistaa sieltä myös paljon muutakin koneeseen tarpeellista materiaalia... sitten ollaan todella sormi suussa ja huollossa sanotaan vain " En mä mitään tehny, se vaan meni tommoseksi.... korjaa se takuuseen."
Ja luullaan ettei sitä muka näy koneesta mitä on viimeksi tehty.

Tietokoneella työskentely on kuin lumihangessa kävely, aina jää jäljet mitä olette tehneet... ja millä sivuilla netissä käyneet ja mihin kellonaikaan.... eikä niitä kaikkia saa amatööri pois mitenkään...
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 13.9.2006, 7:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Härski
Mulla oli eilen tämän saitin kanssa, olin kirjoittamassa viestiä, kun lähettäminen kesti..... ja ruutuun putkahti error. No kokeilin muita saitteja, aukenivat ihan nätisti, kuten virallinen mailinikin.

Mulla ei ollut aikaa ootella, mikä taas mättää, kun netti kiinni arkisin klo 21:00, ihan tyttären vuoksi, koska muuten likkaa ei saa irti koneelta, puheet eivät auta, eikä huuto, siis toimintaa, näet

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 4 Yht. 19
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker