Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Saako nainen jakaa? (split)
Feline
LähetäLähetetty: 3.6.2006, 9:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Sitten on muuten vielä tämä meikäläisen ryhmä naisia, sillä tuskin olen yksin tämänkään asian kanssa. Eli olen aika ronski naiseksi ja kaveripiirini koostuukin lähes täydellisesti miehistä. En tunne seksuaalista vetoa ystäviini ja kavereihini, eikä kavereita muutenkaan panna, joten en ole harrastanut seksiä tuttavapiirini kanssa - eikä sitä ole minulta odotettukaan, sillä olen joukossa aivan tasavertainen.

Minulla on takana kaksi pitkää seurustelusuhdetta: 2,5 ja 3,5 vuotta miehen kanssa. Lisäksi minulla on ollut kaksi "kesäpoikaa". Yhden illan juttuja on todella vähän plakkarissa, ehkä yksi vuodessa, joskus ei sitäkään. Lapsen tein silloin kun siltä tuntui, eli pulla uuniin 2002. Alusta asti oli tarkoitus jatkaa sinkkuna.
Mietinpä tässä vaan, että mitä helvettiä varten säästän iteäni, kun kerran seksi sattuu kiinnostamaan melkolailla. Tarkoitus ei ole lainkaan alkaa seurustelemaan ja jakorasian mainehan minua on seurannut nuoruudesta asti aivan turhaan. En tarkalleen tiedä miksi, sillä omasta mielestäni olen varsin kokematon kolmekymppiseksi. Ehkä leima johtuu kaverisuhteista; tottakai olen nussinut kaikkia tuntemiani poikia? Ehkä juttu on mustasukkaisten tyttöystävien liikkeelle laittamaa, en nimittäin tule kavereideni tyttöystävien kanssa kovinkaan hyvin toimeen, koska mimmit luulevat että vien heidän poikaystävät ja toisekseen, se on aina naisille jotenkin hämmentävää jos nainen osaa puhua sujuvasti autoista, armeijasta, naisista, hitsaamisesta, jne "miesten jutuista".

Tätäpä olen tässä lähivuosina pohtinut ja olen tullut tulokseen, että maineeni minulla on jo, seksi kiinnostaa ja osaan kyllä ottaa teoistani vastuun. Lisäksi minua ei koskaan ole suuremmin edes kiinnostanut mitä ihmiset minusta ajattelevat, vaan varsin omia polkujani olen tallaillut kaikki nämä vuodet...joten aloin yhden naisen seksuaaliseen kapinaan ja päätin että panen ketä haluan, koska haluan ja niin paljon kuin haluan. Ihan sama mitä joku katkeroitunut mies siitä ajattelee, tai kukaan muukaan.
Käytännössä seksi jää kuitenkin edelleenkin aika vähäiseksi, sillä kuten sanoin niin minulla on lapsi huollettavana, niin eipä sitä paljoa tule baareissa käytyä. Internetin kautta voi toki ennalta tiedettyjä vapaahetkiä varten bongata itselleen mieleistä seuraa. Razz

Eli vastaus on kyllä, nainen saa jakaa. Nainen tai hänen värkkinsä ei mene siitä yhtään sen huonommaksi kuin mies ja hänen vehkeensä. Kummastakaan ei tule yhtään sen epäluotettavampaa, vaan kaikki olemme omia persooniamme edelleen. Aina on pettäviä naisia ja pettäviä miehiä ja tulee olemaankin, eikä sillä ole mitään tekemistä seksuaalisten kokemuksien määrän kanssa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 3.6.2006, 11:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Zand kirjoitti:
Sitä vaan jotenkin ihmettelee tätä sinkkumiehen kuviota, kun esim. minua kaikki naispuoliset tuttavat (esim. kavereiden vaimot ja exän kaverit) pitävät erittäin haluttavana (jos nyt sanomisiin on uskomista), mutta jostain kumman syystä sitä seuraa ei kuitenkaan löydy.


Tuosta muuten tulikin mieleen, mitä eräs mies minulle joskus sanoi valittaessani omaa huonouttani...

Jos nainen on "liian" kaunis ja omaa vahvan itsetunnon, häntä on jotenkin todella vaikea lähestyä. Että miehet eivät uskalla tulla edes juttelemaan ja naiset puolestaan karttavat tälläisiä "ylpeitä ja koppavia" naisia nurkan takana shittiä jauhaen. Siis WTF, mie vai? Rolling Eyes Ajattelin asiaa tarkemmin ja kyllä se minun kohdallani varmasti paikkaansa piti; suora ryhti, viimeisen päälle hiottu tyyli muodikkaine hiuksineen ja täydellisine meikkeineen pelottaisi varmasti suuren joukon ihmisiä ympäriltäni. Mutta miksei kukaan huomannut hymyäni ja avoimuuttani?!
Toisaalta loppujenlopuksi taas sain tyylilläni aina haluamani ja minun tuntevat ihmiset eivät varmasti koskaan sanoisi minua ylpeäksi tai omahyväiseksi... Heistä olen varmasti ihan liiankin kiltti! Embarassed

IMP:n kanssa olen kokenut jossain vaiheessa samaa. Minulla oli vain miespuoleisia kavereita, koska naiset vain tyytyivät jauhamaan minusta ja minun tekemisistäni. Ja arvatkaapa vain oliko niistä mitkään totta? Crying or Very sad Mutta ehkä juuri tämänkin seikan takia jossain vaiheessa olikin sitten helppoa alkaa irrotteleen, kukaan ei enää kostuisi minun seksisuhteistani mitään. Nykyään olen ihan vain tavallinen pulliainen; naiset huolii ystäväkseen ja miehet jättävät huomiotta! Razz

Mutta ne oli niitä aikoja; nyt on nekin viimeiset rippeet kaikonneet ja mies saa luvan vain kaipailla entistä minääni. Laughing Nyt on vaan niin ihanaa olla vapaa-aikana kotona, vetää verkkarit jalkaan ja antaa kaikkensa perheen vuoksi. Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 4.6.2006, 11:16  Vastaa lainaamalla viestiä






mitenkäs tilanteessa, jossa miehellä on ollut elämän suhteen hyvin erilaiset arvot kuin naisella. Arvot ovat noudatelleet enemmän vanhoillista linjaa. Seksiä siis ei ole harrastettu jokaisen vastaantulijan kanssa, itseasiassa kumppaneita ei ole olut kuin muutama. Ei sillä etteikö niitä olisi ollut tarjolla... Nainen taas on viettänyt "vähän" riettaampaa elämää, kumppaneita on ollut merkittävän paljon enemmän. Jotenkin tuntuu, että itsetunto ei ainakaan kohene tässä tilanteessa? Mitä muut mieltä? Auttakaa...
Takaisin alkuun
Feline
LähetäLähetetty: 4.6.2006, 13:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

No en kyllä parisuhdetta rakentaessa lähde ruotimaan kummankaan entisiä suhteita ja panoja. Ne on ollutta ja yleensä myös merkityksettömiä uuden suhteen kannalta. Jos äijää kiinnostaa ihan älyttömästi tietää kuinka monen kanssa olen mitäkin tehnyt, niin taitaa kyseessä olla mustasukkainen tapaus, josta tulee vielä myöhemmin (kännissä) ongelma.
Tottakai kuitenkin voi sanoa jos esim. jännittää kauheasti ja ei meinaa hommat sujua, tai kädet tärisee huomattavasti (tms), että en ole kovin kokenut, joten vähän jännittää. Se on ihan okei. Mutta ei minusta kukaan ole velvollinen ruotimaan juttujaan toiselle.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
petteri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 9:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 30 Hei 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: 19cm Housuissa Vain

Ehkä kannattaa sitten aina tutustua kunnolla ennenkuin myöntää että on maannut esim 50miehen kanssa,tai naisen

ja jotkut eivät kestä totuutta ollenkaan,silloin kannattaa valehdella
jos haluaa olla kovin pahoittamatta toisten mieltä

tietenkin monilla asiaan sitten vaikuttaa onko ne entiset panot ollut sen miehen kavereita,joitakin se taas rassaa jos kaverit on pannnut muijaa joskus

itselläni oli siitä helppo alkaa nykyiseen suhteeseeni,koska emäntä kyllä ties minun maineesta,minkälaisen hulivilin sais ja että naisia kaadettiin niinkuin metsuri puita

_________________
Elämä On Kovaa,Mutta Ilman Kovaa Ei Ole Elämää
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
mieskökkö
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 10:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





EDIT by assa - poistettu pitkä turha quote

On se kyll kummallista että kun mies ylpeilee siitä, että hän on käynyt kaikki lähipiirin naiset läpi , hän on niin tavoteltu ja oikea naisten mies, mutta jos nainen menee ja tekee saman , häntä pidetään irtop...nä.ja miehetkin halveksii.En pidä itseäni parempana miehenä ( häpeän suorastaan) , mutta silloin kun itse olin 18-19 ,meidän porukassa oli tyttö jota useat meistä kävi vähänväliin panemassa. Valitettavasti ei meistä kukaan häntä oikein arvostanut.Muistan kun tämä tyttö yhtäkkiä halusi tavata mua enemmänkin , ja minä ikäänkuin " en kehtanut seurustella" kavereiden nähden hänen kanssa ". Ihan kiva tyttö oikeastaan yksi kivoimmista !
Takaisin alkuun
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Assasta on ainakin hauska aina kuunnella mun tarinoitani menneistä, jos minä vaan niitä kehtaan hänelle kertoilla. Meillä on niin erilainen menneisyys, että välillä saa posket punaisina myöntää tehneeni jotain. Embarassed

Mutta toisaalta minä olen sen vaiheen elämästäni elänyt ja nähnyt, nyt on aika sitten muulle. Joskus aina mietin, että milloinkahan se ukko-kultaa aikoo "sen" vaiheen elämästään elää. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Joskus aina mietin, että milloinkahan se ukko-kultaa aikoo "sen" vaiheen elämästään elää. Rolling Eyes


Miten niin milloin meinaan, minähän olen jo hyvässä lähtökiihdytyksessä Twisted Evil Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:31  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
Joskus aina mietin, että milloinkahan se ukko-kultaa aikoo "sen" vaiheen elämästään elää. Rolling Eyes


Miten niin milloin meinaan, minähän olen jo hyvässä lähtökiihdytyksessä Twisted Evil Twisted Evil


No en mä nyt NIIN jakautunut persoona ole. Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
No en mä nyt NIIN jakautunut persoona ole. Shocked


I must be doing something right... Twisted Evil Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker