Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Pillu synnytyksen jälkeen?
touchexx
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 11:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 02 Elo 2006
Viestejä: 7

Oman kokemukseni mukaan naisen pillu menee synnytyksen jälkeen korkeintaan "räjähtäneen" näköiseksi mutta tiukkuus senkuin paranee! Eli, jos pitäis valita, nätti mutta löysä vai räjähtänyt mutta tiukka, niin ehdottomasti jälkimmäinen. Razz
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
sonni
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 12:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





PS..
Otsikkoon/ foorumiin: "Minne mällit ?" sivulla 4 aiheesta... Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 14:36  Vastaa lainaamalla viestiä






Mä tapasin nyk. vaimoni, kun hän oli 19v. Heti ekana iltana sänkyyn ja seuraava viikko nussittiin aamusta iltaan! Huomasin oitis, et noin nuoreks naiseks hänen pillu oli tosi venymiskykyinen. Mulle se oli ok, kun pidän kokeneemmista naisista ja kalukin on (onneks) yli 2ocm...
Nykyään meillä on 4 lasta ja kaikki tullu alateitse. Pillun ulkonäkö synnytysten ansiosta on "avoin" eli jos vaimo vaan makaa ja levittää jalkansa, niin häplärit roikkuvat ja reikä on auki. Ja jos on vähänkin kiimaliukkautta niin sisään voi työntyä melko helposti... Mutta!!! Temppu onkin siinä et hän pystyy edelleen puristelemaan pillullaan multa mällit jos haluaa pelkällä supistelulla.
Mä oon aina pitänyt isopilluisista naisista ja niitä löytyy myös ei synnyttäneiden joukosta. Venyvään vittuun voi työntää isoja dildoja sekä fistaustakin voi kokeilla (jouluextra)... mut makunsa kullakin.
Takaisin alkuun
Kesäheila
LähetäLähetetty: 4.8.2006, 15:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Aika vähän naisilta tullu kommentteja, tietty vähän vaikea omaa värkkiään verrata ennen ja jälkeen.. Mut ainakin mulla seksi on parantunut 150 prosenttisesti iän / lapsen saamisen jälkeen. Menee vähän aiheen vierestä, mutta kun lasta yritettiin saada ja naitiin silloin kun kuumemittari ja kello käski, niin kyllä siitä oli nautinto aika kaukana..

Lapsen olen saanut aivan normaalisti alateitse, ja en tiedä sitten onko sen ansiota, mutta paikat on kyllä tuntoherkät Laughing ja vaikka kiloja vähän on jäänytkin (eikös niitä yli nelikymppisellä saa ollakkin) niin taitavat olla sen verran sopivissa paikoissa, että pojat tuntuu tykkäävän Wink
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 2
Siirry sivulle Edellinen  1, 2
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker