Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  seksiä vanhemman kanssa.
tony
LähetäLähetetty: 4.4.2006, 20:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Halukas


Liittynyt: 03 Maa 2006
Viestejä: 2

mä olen 40v ja seurustelen 18v tytön kanssa, en ole ikinä pitänyt itseäni vanhemmista naisista, ja mua nuoremmat taas on aina pitäneet musta. Olen nuoren näköinen ja hyvässä kunnossa, ja seksistähän tässä iässä on pikkaisen enemmän kokemusta kuin parikymppisillä kundeilla Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Caligula
LähetäLähetetty: 11.4.2006, 22:09  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Huh 2006
Viestejä: 21
Paikkakunta: Etelä

Embarassed Tämä aihe pisti miettimään! Mullahan ei ole ollu koskaan mitään säpinää itseäni nuoremman kanssa;( Noh, ei voi silti valittaa... Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
mypost@netti.fi
LähetäLähetetty: 12.4.2006, 9:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





mulla on parikin kokemusta vanhemmista naisista. kannattaa kuitenkin muistaa että sana vanha voi kuulostaa harhaanjohtavalta koska nämä - eka vähän yli 50 vee ja toinen 45 vee - oli ainakin sängyssä erittäin nuorekkaita.
itse olin tuohon aikaan suunnilleen 27 mutta meinasin kyllä tippua siitä kyydistä jonka naiset minulle tarjosivat.

se seksinnälkä joka heillä oli ja halu ja taito ottaa kaikki irti ja nauttia kaikesta mahdollisesta oli erittäin mieleenpainuvaa ja väittäisin myös että minulle ainakin erittäin opettavaa.

ajattelen sitä hyvinkin usein ja haluaisin saada sen saman nautinnon vielä ennen kuin oma ikäni alkaa olla sitä luokkaa että minua sanotaan vanhaksi Smile
Takaisin alkuun
sataki3li@suomi24.if
LähetäLähetetty: 13.4.2006, 7:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





täytän itse pian 21 enkä ole vielä päässyt nauttimaan aikuisen naisen hurmiosta. olen kyllä miettinyt/unelmoinut siitä aika hemmetin paljon ja toivon että se viel joskus toteutuu.. Very Happy
Takaisin alkuun
Viski72
LähetäLähetetty: 18.5.2006, 0:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 22 Hel 2006
Viestejä: 16

Kiathal kirjoitti:
Viski72 kirjoitti:
Kyllä se on niin meikäläisen kokemuksella myöskin, että vanhempi nainen on se hurja ja kyytiä saa minkä kerkee. Sen minkä löysyydessä saattaa hävitä (ei aina), niin seksikkyydessä voittaa.

Tälläkin hetkellä naiseni on 10 vuotta vanhempi ja kyytiä pesee pari kertaa päivässä Shocked


No niin se menee miestenkin kanssa.. Eipä paljon poikasilta saa sellasta kyytiä, mitä hieman vanhemmat miehet osaavat.. Toisaalta poikkeustapauksiakin on olemassa, nämä ovat niitä joille naiset yleensäkin ovat vain panopuita.. Muka tosimiehiä, kunnon panoäijiä.. pah, sanon minä.. Very Happy


Muistan miten joskus aikoinaan nuorena poikana luuli olevansa hurjankin taitava, mutta ihmeesti sitä oppii tänäkin päivänä aina ja joka päivä jotain uusia juttuja Embarassed Mutta faktahan on että seksiin liittyvissä asioissa ei ole koskaan oppinut Very Happy

_________________
----
Viski72
----
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Viski72
LähetäLähetetty: 18.5.2006, 0:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 22 Hel 2006
Viestejä: 16

sataki3li@suomi24.if kirjoitti:
täytän itse pian 21 enkä ole vielä päässyt nauttimaan aikuisen naisen hurmiosta. olen kyllä miettinyt/unelmoinut siitä aika hemmetin paljon ja toivon että se viel joskus toteutuu.. Very Happy


Koita saada sellainen nelikymppinen niin tiedät saaneesi sen jälkeen Cool

_________________
----
Viski72
----
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Viski72
LähetäLähetetty: 18.5.2006, 0:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 22 Hel 2006
Viestejä: 16

Caligula kirjoitti:
Embarassed Tämä aihe pisti miettimään! Mullahan ei ole ollu koskaan mitään säpinää itseäni nuoremman kanssa;( Noh, ei voi silti valittaa... Twisted Evil


Mulla on taas ollut noita nuoriakin, ja toki heidän edukseen tulee todeta että koulutettavuus on helppoa Wink

Muutoin kokemukset ovat olleet aika tyhjäpäitä Razz

_________________
----
Viski72
----
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Haarniska74
LähetäLähetetty: 19.5.2006, 12:06  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän messias


Liittynyt: 18 Tou 2006
Viestejä: 77
Paikkakunta: PK-seutu

Olen nähnyt unia jossa olen vanhemman naisen kanssa seksipuuhissa. En tiedä, että mistä nuo unet tulee. Olenkohan vanhenemassa kovaa vauhtia....

Mutta nyt on mahdollisuus "kokeilla" tällaista vanhempaa naista.
Luuloni on että nämä vanhemmat naiset tietää mitä tahtoo ja myös ovat rauhallisempia puuhastelemaan. Myös välittävät miehen tunnosta...
Ei pelkästään makaa selällään ja odota omaa orgasmia.

Enpä nyt vielä tiedä mutta jos jonkin ajan kuluttua olen viisaampi.

Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 19.5.2006, 14:20  Vastaa lainaamalla viestiä






Vanha tuttu kirjoitti:
enpäs ois ikinä uskonu että löydän sut täältä matti! hävettääkö? Laughing oletko kenties ihan saatanan tyhmä vai aineissa? mitäköhä merja sanoo ku saa tietää että levittelet numeroas netissä? Laughing




no voi heh....oliko toi oikeesti jonkun teinin päähän pisto?siis juu mäkin tarkasti numeron ilmaisesta numerohausta ja juu nyt tiedän mäkin sen hemmon nimen...mutta juu,jos ihmisillä ei ole muuta tekemistä kuin katsella toisten numeroita ilmaisesta hausta niin ostakoon elämän...tosin itse tein juuri niin myös äsken,mutta vain tarkastaakseni löytyykö se numero hausta..joten sinä kuka omistat tuon numeron niin eiköhän tuo kuka onki numerosi ole vain joku kypsymätön teini.no panic...
Takaisin alkuun
BMX
LähetäLähetetty: 19.5.2006, 15:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Vanha tuttu kirjoitti:
enpäs ois ikinä uskonu että löydän sut täältä matti! hävettääkö? Laughing oletko kenties ihan saatanan tyhmä vai aineissa? mitäköhä merja sanoo ku saa tietää että levittelet numeroas netissä? Laughing


Ja vielä samalta paikkakunnalta missä asuu anoppi Very Happy
Takaisin alkuun
Wirko
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 12:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 24 Huh 2006
Viestejä: 29
Paikkakunta: Savo

Kyllä halua ois vanhemman naisen kanssa touhuta, mutta kun ei niitä tahdo mistään löytää.
Että jos vaan savon maalta joku vapaaehtoinen 40-60 vuotias ilmoittautuu, niin tarjolla ois Laughing

_________________
Nuha lähtee nussimalla
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 14:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Wirko kirjoitti:
Kyllä halua ois vanhemman naisen kanssa touhuta, mutta kun ei niitä tahdo mistään löytää.
Että jos vaan savon maalta joku vapaaehtoinen 40-60 vuotias ilmoittautuu, niin tarjolla ois Laughing


Menet sellaiseen baariin mitä suosivat vanhemmat ihmiset niin ei tarvii pitkään odotella.
Kannattaa kokeilla vaikka Kuopiossa Puijon sarvi ja Rauhalahden hotelli naisten tanssien aikaan.
Takaisin alkuun
Nuori herrasmies
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 22:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Jeps eli itsellänikin on ollut mielessä että minkähänlaista kyytiä sitä näiltä hieman vartuneemmilta naisilta voisi saada kun alkaa tämä teinipissisten touhu käymään tylsäksi kun aina sama kaava Rolling Eyes

Eli jos joku kehtaa paiskata vinkkiä mikä olisi Rovanimellä sellainen paikka mistä voisia mukavaa seuraa löytääkkin näistä noin 30-40 vuotiaista naisista Wink
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 20.5.2006, 23:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Jos nyt kuitenkin se seuranhaku koitettaisiin pitää sille tarkoitetulla alueellaan - ja täällä muualla vain keskustellaan aiheista.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Nuori herrasmies
LähetäLähetetty: 21.5.2006, 14:08  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 20 Tou 2006
Viestejä: 13
Paikkakunta: Rovaniemi

Juu siis ei ollut tarkoitus muuttaa tätä seuranhauksi mutta ajattelin asian ohella kysäistä mahdollisesti asiasta tietäviltä vinkkiä Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker