Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö  ~  Andro-penis
Ben
LähetäLähetetty: 10.11.2006, 14:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 15 Tam 2006
Viestejä: 8

Voisiko joku Andromedical-laitteen omistava ottaa minuun yhteyttä? Minulla olisi kysyttävää laitteen toiminnasta.

T, Ben
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 10.11.2006, 14:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Yleiseen elämänkokemukseen nojaten miehillä voi olla aika iso kynnys ottaa yhteyttä tuntemattomaan mieheen noin henkilökohtaisen asian kanssa, vaikkakin sen voi tehdä sähköpostilla anonymisti. Jos ei yhteydenottoja tule niin esitä kysymyksesi tässä - aikaisempien ketjun kirjoitusten perusteella ennustan että tulet saamaan vastauksia ja neuvoja jos tässä kyselet.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 15.11.2006, 14:10  Vastaa lainaamalla viestiä






Kuinka monta tuntia olette andropenistä päivässä käyttäneet ja kuinka monta kuukautta?
Oletteko pitäneet minkä mittaisen tauon "venytyshoidon" jälkeen (siis esim 6kk käyttöä ja kuinka paljon taukoa ennenkuin voi ottaa uudelleen käyttöön?)
Millaisia tuloksia tähän mennessä teillä? käyryyden korjaamiseen tai pituuden kasvattamiseen?
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 20:17  Vastaa lainaamalla viestiä






mä olen pitäny nyt reilu 4kk n.5h päivässä ja ylöspäin oon laitetta enimmäkseen pitäny että alaspäin suuntautuva käyryys korjaantuis. Eipä tuo käyryys ole korjaantunut juuri yhtään. Alaspäin käyrää vehettä on myös hiukka vaikea mitata tarkasti mutta n.2cm on luultavasti tullu lisää pituutta. Kertokaahan joku jos ootte johonkin suuntaan käyristyvän vehkeen suoristanu Wink
Takaisin alkuun
Tulisydän
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 20:25  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Satuinpa vilkaseen tätäkin keskustelua. Sori pojat nyt hirveesti, mutta mä sain tosi mageet naurut Repeää Repeää
Eikös rakastelu satu tuon venytyshoidon jälkeen?
Muistakaa tämä: Olen sitten syyntakeeton ja mua ei kannata ottaa tosissaan, että rauha pojat teille vaan!

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 1.12.2006, 21:03  Vastaa lainaamalla viestiä






eihän siinä mitään saahan sitä nauraa mille vaan jos tykkää Cool mutta siis itse ainakin oon yrittäny suoristaa vehettä ihan naisten takia koska pitempi aikanen akti alkaa ilmeisesti sattumaan naista.. ja mulla ei ainakaan venytyksen jälkeen oo mitää kipuja vaan päinvastoin vehe täynnä puhtia ja tarmoa Wink
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 4.12.2006, 21:03  Vastaa lainaamalla viestiä






Vaikuttaako tuo laitteen käyttö erektiokulmaan laskevasti? Entäs tuntoherkkyyteen?
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 5.12.2006, 16:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tulisydän kirjoitti:
Satuinpa vilkaseen tätäkin keskustelua. Sori pojat nyt hirveesti, mutta mä sain tosi mageet naurut Repeää Repeää
Eikös rakastelu satu tuon venytyshoidon jälkeen?
Muistakaa tämä: Olen sitten syyntakeeton ja mua ei kannata ottaa tosissaan, että rauha pojat teille vaan!


Oli pakko kans ite lisätä tohon jatkoksi.. kun siis itsekin voisin ottaa 20-senttisen. Mutta. Kun luotan lääkäreihin ja maalaisjärkeeni ja kummatkin sanovat, ettei ole olemassa mitään keinoa pidentää penistä. Teininä kipunoin asiaa vielä, mutta sen jälkeen olen ollut tyytyväinen kykyyni tyydyttää Laughing hee hee sanaleikki.. ymmärrän paljon paremmin teitä korkkiruuvien edustajia, eli jos se kulli oikeesti on tosi kiero niin uskon, että seksi voi olla kinkkistä. Mutta tää aikaisempi, 18/5cm käärmeenkasvattaja on mielestäni oman epäilyksensä mukaisesti siis narsisti Cool multa kun puuttuu tosta hieman. Njoo.

Sit on tullu nähtyä itse livenä ainakin yksi selkee peniksenkehittäjä - ns. suihkuhomo tosin - joka näytti lähinnä elefanttitautiselta, eli saman tyypin näin pari kuukautta sitä ennen aika normaalin, lepotilassa ehkä hieman yli 10cm kullin kanssa ja sitten paria kuukautta myöhemmin vekotin oli tosi punainen ja turvonneen näköinen.. isompi, joo - pitempikin, joo.. mutta silti se näytti siltä, ettei se seisoisi kunnolla ja saattais nesteet valua ulos jos neulalla tökkäis.

Eli eli.. siis kyrpähän alkaa ihan sisältä jne., leikkauksilla voidaan tuoda juurta enemmän ulospäin tai kiinnikkeiden snippauksella saada kaveri roikkumaan enemmän ulkona.. mutta - ilmoittaudun edelleen viralliseksi epäileväksi Tuomaaksi. Todistakaa, että systeeminne toimivat ja mikä tärkeintä, että Systeeminne toimivat sen jälkeen normaalisti.

Det on haaste Very Happy
Takaisin alkuun
Pätkä-pena
LähetäLähetetty: 5.12.2006, 16:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itselläni oli ennen laitteen käyttöä 10,5 senttinen. Kyllähän sen kokoisella on muutama lapsi tullut tehtyä ja vaimoni aina vakuutti olevansa tyytyväinen. Hankin kuitenkin Andropenis laitteen muutama vuosi sitten ja yhdeksän kuukauden epäsäännölisen käytön jälkeen pituus oli kasvanut 13,5 senttiseksi ja vaimokin on todennut, että kokoa ja paksuutta on tullut lisää, mutta vanhallakin olisin kuulemma pärjännyt. En tiedä, vastasiko saavutettu kasvu sitä kipua ja epämukavuutta, mikä laitetta käyttäessä oli, mutta kyllä mä luulen, että suurin hyöty itselleni oli siitä, miten se vaikutti itsetuntooni, ja nykyisin kehtaan mennä saunaan aiempaa useammin vaikka mulkku on alle suomalaisten keskipituuden. Reilussa vuodessa koko on pysynyt, enkä kutistumista ole havainnut. Oman laitteeni ostin Fastironilta eli maksoin siitä ylihintaa verrattuna muihin, mutta heidän kotisivut oli mielestäni niin asialliset, että uskalsin tilata netin kautta.
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 5.12.2006, 17:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

.-iisi-. kirjoitti:
[

Oli pakko kans ite lisätä tohon jatkoksi.. kun siis itsekin voisin ottaa 20-senttisen. Mutta. Kun luotan lääkäreihin ja maalaisjärkeeni ja kummatkin sanovat, ettei ole olemassa mitään keinoa pidentää penistä. Eli eli.. siis kyrpähän alkaa ihan sisältä jne., leikkauksilla voidaan tuoda juurta enemmän ulospäin tai kiinnikkeiden snippauksella saada kaveri roikkumaan enemmän ulkona.. mutta - ilmoittaudun edelleen viralliseksi epäileväksi Tuomaaksi. Todistakaa, että systeeminne toimivat ja mikä tärkeintä, että Systeeminne toimivat sen jälkeen normaalisti.

Det on haaste Very Happy


Keneltä lääkäriltä (urologilta) olet asiaa kysynyt? Koskas lääkärit aina oikeassa olisivatkaan.
Taitaa olla nykyisin juuri päinvastoin, että lääkärit suosittavat näitä "häkkyrä munassa"-hoitoja. Smile

Ihmisen keho on ihmeellinen. Terveitä jänteitä, luita, lihaksia, kudoksia jne voidaan venyttää, kasvattaa (keho itse) niihin uutta solukkoa.
Moni meistä törmää tähän ihmeeseen venäyttäessään nivel-, tai ristisiteet itsestään. ne ei vät enää palaudu enitselleen vaan ovat venyneitä sen jälkeen (se kerran pitkäksi saatu munakaan ei siis hirveästi lyhene). kun kehoon tulee haava korjaa keho itse sen kasvattamalla arpikudosta ja uutta nahkaa entisen kadonneen tilalle. Tässä suhteessa monet kudokset ja lihakset toimii samalla tavalla. Lihastreeni tuottaa lisää lihaskudosta penistreeni paisuvaiskudosta.

Tämän venytyksen tarkoitushan on juuri venyttää niitä samoja jänteitä pidemmiksi jotka leikkauksessa napsaistaan irti muutamasta kiinnikkeestään. Näin saadaan vaan suihkumuna koska erektiopituus ei muutu.
Venytyksellä myös peniksen paisuvaiskudos venyy ja siten laajenee, joten se pystyy ottamaan enemmän verta erektiossa eli voi myös paksuus kasvaa.

Toistan taas itseäni kuten monissa thredeissä aiemmin, mutta lyhyesti; keinoja löytyy, todisteita löytyy. Se on ihmisestä itsestään kiinni miten sitten onnistuu tai on tarvetta onnistua.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 5.12.2006, 23:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Tulipahan vaan mieleeni, että en muuten haluis katella himassa miestäni mikään ämpäri hepissään kiinni. Saisi hoitaa nuo hommat minun silmieni alta piilossa. Enkä haluaisi oikeastaan edes kuulla koko hommasta mitään, saisi fiilistellä ihan keskenään saavutuksillaan. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Saarelainen
LähetäLähetetty: 5.12.2006, 23:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Sivulle käyrää munaa voi oikaista ilman apulaitteitakin. Jos kalu on esim. vasemmalle käyrä niinkuin se useimmilla on niin pidä kaluasi oikeassa lahkeessa. Jos käytät sopivan tiukkoja aluhousuja niin sen parempi, kalu oikenee vuodessa paljon. Voi tuntua pitkältä ajalta, voi vaatia enemmänkin mutta oikenee kyllä. Mitä nyt yhdestä vuodesta jos olet pitänyt kaluasi tähänastisen elämäsi samassa lahkeessa. Minulla on tästä oikaisusta kokemusta joten tiedän mistä puhun.
Takaisin alkuun
.-iisi-.
LähetäLähetetty: 8.12.2006, 10:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Badman kirjoitti:
Keneltä lääkäriltä (urologilta) olet asiaa kysynyt? Koskas lääkärit aina oikeassa olisivatkaan.
Taitaa olla nykyisin juuri päinvastoin, että lääkärit suosittavat näitä "häkkyrä munassa"-hoitoja. Smile


Olisko tässä nyt oikeesti myös siitä kysymys, että suurinta osaa urologeistakaan ei tarpeeksi kiinnosta .. en tiedä. Kyllähän mä nyt sen ymmärrän, ettei pidennyksistä tai levennyksistä nyt ihan HS etusivulla kirjoiteta, mutta mun mielestä on helvetin tyhmää sitten taas jättää asia ihan vaan kaiken maailman seksi- ja nettikauppiaiden varaan.

Badman kirjoitti:
Ihmisen keho on ihmeellinen. Terveitä jänteitä, luita, lihaksia, kudoksia jne voidaan venyttää, kasvattaa (keho itse) niihin uutta solukkoa.


Joopa joo mutta kaikella on rajansa ja eri solukot ovat erilaisia. Ei taida paisuvaiskudoksen solurakenne muuttua ollenkaan sinänsä vaan volyymia vain lisätään.. onhan se mulukku muuten tunnin panon jälkeen jo treenautunut hieman paisuvaisemmaksi kuin jos vedettiin lyhyet varvit Cool

Mua rupes nyt ärsyttämään se, että tavallaan haluaisin kysellä enemmänkin asian tiimoilta, ja tietysti olla itse oikeassa Laughing - mutta toisaalta en varsinkaan tahdo sinua tässä kiusata kun sille ei ole mitään todellista tarvetta, ja kun olet jo aiemminkin tyhjentynyt asian tiimoilta Laughing
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 14:07  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

No itseasiassa minä en väittele kanssasi siitä voiko penistä kasvattaa. Minä väittelen enempi siitä, että asioista pitää ottaa selvää, tutkia ja tutustua ja sen jälkeen voi kertoa omat havaintonsa koska vasta sitten voi väitellä niiden kanssa jotka ovat kotiläksynsä tehneet.

Minä voisin väitellä jonkun kanssa että jumala on tehnyt ihmisen hokkuspokkus savesta koska niin raamatussa kerrotaan. mitään evoluutiota ei ole olemassakkaan. Tähdet oat pelkkiä reikiä päiväpeitossa yms. koska näin yleisesti uskotaan. Asioista oikeasti perillä oleva tosin väsyisi keskusteluun varsin nopeasti.


Mitä tulee peniksen kasvattamiseen, niin minä selasin aihetta koskevaa aineistoa viikkokausia eri saiteilla, luin kirjoituksia, ohjeita, keskustelupalstoja jne opiskellakseni mistä on kyse, koska olin itsekkin skeptinen. No sitten kun tietoa oli tarpeeksi otin lähtömitat ja kokeilin. Jo kuukauden-parin päästä mittalaitteet kertoivat homman toimivan ja omaan miehiseen suorituskykyyn, joka 40 ylittäneellä miehellä alkaa jo olla alentunut, parantava vaikutus oli merkittävä.
Tällainen tausta minulla on tähän aiheseen.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 9.12.2006, 15:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Badman kirjoitti:

Minä voisin väitellä jonkun kanssa että jumala on tehnyt ihmisen hokkuspokkus savesta koska niin raamatussa kerrotaan. mitään evoluutiota ei ole olemassakkaan. Tähdet oat pelkkiä reikiä päiväpeitossa yms. koska näin yleisesti uskotaan. Asioista oikeasti perillä oleva tosin väsyisi keskusteluun varsin nopeasti.
Hyvää sanailua Pahis!

Badman kirjoitti:

Mitä tulee peniksen kasvattamiseen, niin minä selasin aihetta koskevaa aineistoa viikkokausia eri saiteilla, luin kirjoituksia, ohjeita, keskustelupalstoja jne opiskellakseni mistä on kyse, koska olin itsekkin skeptinen. No sitten kun tietoa oli tarpeeksi otin lähtömitat ja kokeilin. Jo kuukauden-parin päästä mittalaitteet kertoivat homman toimivan ja omaan miehiseen suorituskykyyn, joka 40 ylittäneellä miehellä alkaa jo olla alentunut, parantava vaikutus oli merkittävä.
Tuota noin, Pahis, eihän sun kokoa tarvii kasvattaa. Koskas tarjoot mulle Wink ?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 5
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Vaatteet sekä apuvälineet ja niiden käyttö

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker