Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleinen keskustelu  ~  Gallup naisille: millainen mies sytyttää/kiinnostaa?
Feline
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 8:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Tää on vaikea, sillä kun aloin vastaamaan, niin tajusin kuinka monenlaisia miehiä sittenkin katselen! Olin siis ensin sanomassa, että tykkään isoista ja rumista miehistä; pitkistä, joilla on massaa, mutta massa ei ole pelkkää pyöreää. Tatuoidut käsivarret näyttää myös kivalle, tässä paketissa vielä poikamainen pilke silmäkulmassa niin huhhuh! Kokemus viehättää, kuten joku jo sanoikin niin kyllä se aiheuttaa kutinaa jos mies tietää mitä tekee ja sanoo. Näitä löytää usein voimanostoporukoista ja ravintoloiden ovilta.
Sitten aloin miettimään että tuo ei ole absoluuttinen totuus, koska pääni kääntää myös monenlaiset muut miehet. Hetken mietittyäni keksin mikä heitä kaikkia yhdistää: iästä, pituudesta, vartalon muodosta, vaatetuksesta, statuksesta, kulkuvälineestä YMS riippumatta, kaikista kutkuttavinta on poikamaiset kasvot ja velmu ilme!!!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Härski
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 12:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Katrina kirjoitti:
AI että ei muka ole pinnallinen sellainen äijä joka" Bemarillaan "yritää tehä vaikutusen ? Ja että Bemari on tärkeämpi kuin se mikä korvien välisssä pyörii.
Ruotsinkielelläkin sanotaan: " Vill du imppa-blir du fiimppad" (Osaako mr Härski ruotsia ?)
Mad

Eli tähän vastaan seuraavaa vaikka menee pahasi off-topic, mutta Assa voi miettiä jos haluaa tätä auto-keskustelua siirtää johonkin muualle:

1) Ruotsi on hyvin hallussa ja ymmärrän pointin.

2) Minä en yritä tehdä vaikutusta, vaan olen huomannut että se TEKEE vaikutuksen riippuen millä ajelee. Eikä ole ihan tuore havainto. Kun 24v sitten sain ajokortin niin vähän vitutti kun olin oikeasti etsimässä mukavaa tyttöä ja kun ajoin omalla vanhalla autollani niin kiinnostus oli HIEMAN laimeampaa kuin kun lainasin isäni autoa, joka näin vaatimattomasti sanottuna oli uusi ja hieno. Toinen millä oli vaikutus niin moottoripyörä, jos oli vähän rajumpi laite niin sen vaikutus ylinopeussakkoihin oli samaa luokkaa kuin tyttöjen iskemiseen. Enkä ole huomannut että asia olisi 80-luvun jälkeen muuttunut

2b) Minulla on ollut autoja laidasta laitaan, välillä ajelin väsyneillä laina-autoilla ja välillä sain suhteillani ihan tolkuttoman hienoja autoja lainaksi ja en viitsi tässä tarkoin kuvailla minkälaisia vaikutuksia sillä on ollut naisiin, koska se koettaisiin sovinismiksi ja riidan haastamiseksi.

3) En aja bemarilla siksi että saisin naisia, en itseasiassa ole seurustellut nyt yli kahteen vuoteen ja viimeisestä seksisuhteestakin on sen verran aikaa että sen kertominen toisi suurta lohtua niille jotka täällä forumilla ovat kyselleet apua mitä tehdä kun naista ei saa. Eli mulla menee sika-paljon aikaa töihin ja sitten vielä urheiluharrastus vie toisen mokoman ja on suuria ongelmai ehtiä nukkumaan tarpeeksi ja työt on rästissä silti. Kokemuksesta tiedän paljonko naiset vie aikaa ja nyt yritän sinnitellä ilman niitä. Bemarilla ajan vain koska ne on ehdottomasti parhaita ja mielenkiintoisimpia autoja ajaa, varsinkin talvella liukkaalla tuovat aitoa ajamisen iloa ja vaativat kanssa taitoa. Ja kokemusta on todella useanlaisista autoista.

4) Jos tästä paistoi vähän katkeruutta läpi niin on totta että mulla on pettymyksiä naisten kanssa. Halusin vain tuoda julki, että olen tilanteessa jossa yritän olla solmimatta parisuhdetta ja yritän pitää taukoa naisista ja se että siirryin hiljattain japseista Bemariin vaikeuttaa tuota huomattavasti koska auto tuo mukanaan tuollaisia tällä hetkellä ei-toivottuja houkutuksia.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 14:17  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Katrina kirjoitti:
AI että ei muka ole pinnallinen sellainen äijä joka" Bemarillaan "yritää tehä vaikutusen ? Ja että Bemari on tärkeämpi kuin se mikä korvien välisssä pyörii.


Katrinalta taisi mennä Härskin sarkasmi hieman ohi ymmärryksen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 14:32  Vastaa lainaamalla viestiä






Olen itse hoikka, jopa laiha mies, jollei ole tatuointeja tai lihaksi, mutta se on mielestäni plussaa koska edellisten kaltaisten miesten vieressä kulkee aina hirvittäviä tuuli-päitä. Eli, sellaisia naisia joilla ei ole älliä yhtään päässään. Olen melko älykäs ja sanavalmis ja tästä on enemmän haittaa kuin hyötyä ravintolassa ja iskumielessä. Naiset tuntevat usein alemmuutta itsestään kanssani ja olen huomannut, että helpoiten mies saa seksiä, jos on siisti, vartalo urheilullinen ja pitää tavallisista, helppotajuisista asioista. Jos olet älykäs (kuten minä), niin se seikka kannattaa piilottaa naisten keskuudessa tai muuten he alemmuuttaa kuvittelevat keikariksi ja ylimieliseksi! Jopa se, että jos puhuu puhdasta suomenkieltä, eikä käytä murteita voidaan tulkita negatiiviseksi seikaksi. No, ehkä todellakin on niin etteivät tasokkaimmat naiset hae seuraa baarista ja sinne pesiytyvät vain ne "jämät"? Mutta on kuitenkin täyttää paskaa jos sanotaan ettei miehen varallisuus ja siitä puhuminen ole plussaa. Maine, arvovalta ja varallisuus, näillä lähtee nainen kuin nainen matkaan, vaikka mies olisi 50-kymppinen, leuaton HH.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 14:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
Maine, arvovalta ja varallisuus, näillä lähtee nainen kuin nainen matkaan, vaikka mies olisi 50-kymppinen, leuaton HH.


Tuossa on paljon perää, toki niin että naisia on moneen lähtöön, on niitä jotka lähtee pahisten ja kovisten kelkkaan ja ehkä eniten niitä löytyy baareista. Sitten on niitä jotka lähtee sporttisten komeiden ja kauniiden seuraan sen enempää ajattelematta ja en tiedä onko ne diskot ja punttisalit mistä ne löytyy. Sitten on älykköjä ja fiksuja miehiä hakevat, joita löytyy eniten työpaikoilta (toimistoista) oppilaitoksista, erityisesti yliopistopiireistä.

Sitten on niitä jotka lähtee varakkaan näköisten Bemarikuskien mukaan ja niitä on ihan joka paikassa (Hei Katariina, täm on sitä mun sarkasmia) Laughing

Eli riippuen siitä mitä miestyyppiä edustat, niin kannattaa valita mistä naisesi etsit, jos olet tunteellinen älykkö niin kierrä baarit ja diskot v**** kaukaa ja mene jatko-opintoja tekemään yliopistoon ja toimistotyöhön niin löydät omasi.

Ja jos ei silti tärppää niin hae Laakkoselta Bemari niin jo alkaa sutinaa ja vipinää käymään (Hei Katariina, tämäkin oli mun sarkasmia) Laughing

Eli nyt sitten vakavasti, niin kyllä varakkuus joka kielii menestyksestä helpottaa naisten saamista ihan yhtä paljon kuin uusien siistien vaatteiden ostaminen, parturissa käynti ja suihkussa käynti. Mutta samat jutut ei pure kaikkiin naisiin.

Pahoittelen aikaisemmissa viesteissä esiintynyttä katkeruuttani, on vain ollut ikäviä vastoinkäymisiä aikoinaan. Satuin ihastumaan sellaisiin jotka oli kiinnostuneet pahiksista ja musta ei sellaista tullut millään, eli miehen pitää oppia ihastumaan niihin joita kinnostaa itsensä tyyppinen mies.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Vieras
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 15:32  Vastaa lainaamalla viestiä






^kirjoitin tuon edellisen nimettömän. Vielä jatkoa: mitä tulee tuohon puhtauteen ja siistiyteen, niin lähdes jokainen nainen väittää arvostavansa tuota, mutta oikeasti se mitä he hakevat on, että mies tuoksuu hyvältä. Jopa hikoillut mies voi tuoksua hyvältä jos kemiat käy naisen kanssa yhteen ja eteenkin siitä seikasta, että nainen on ns. kiimassa. Naisten hormonitoiminta saa heidät tietyssä vaiheessa kuuta inhoamaan likaista miehen hajua, eli hikeä jossa on testoa mukana. Tähän on selvä biologinen selitys, mutta on sanottu, että myös kemiallisen ehkäisyn käyttö on sekoittanut nykynaisten ominaisuuden haistaa heille sopivan miehen ja että normaali miehen tuoksu on muutttunut heidän sieraimissaan pahan hajuiseksi, kuin he olisivat aina kuukautiskierron siinä vaiheessa, kun miesseuran läheisyyttä ei (siittämismielessä) tarvita. Jokatapauksessa, oli miten oli, niin olen huomannut tuon väitteen kuitenkin vääräksi, koska esim. itselläni on käynyt paras flaksi aina kun olen ollut pidemmässä reissussa, enkä ole käynyt pariin päivään suihkussa ja tukka on rasvainen ns. renttulook. Vielä kun minulla oli yhteen aikaan pidemmät hiukset, niin menestys naismaailmassa oli paljon parempi kuin silloin kun olin liikkeellä puhtaissa vaatteissa ja juuri leikatuissa hiuksissa. Se mitä naiset eivät hae on siistiys, vaikka he niin väittävät, vaan karismaa ja tietynlaista rentoutta pukeutumisessa. Myös jos mies on pukeutunut liian hyvin, jolloin nainen tuntee itsensä harmaa varpuseksi, niin voi olla varma että saa olla illan yksin. Tässä kuitenkin jotain miehen mielipiteitä ja kokemuksia siitä miten taas kerran sanat ja teot eivät käy yhteen...
Takaisin alkuun
Kesäheila
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 15:41  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Voi jessus, kun meni tieteelliseksi..

Lainaus:
Jopa hikoillut mies voi tuoksua hyvältä jos kemiat käy naisen kanssa yhteen ja eteenkin siitä seikasta, että nainen on ns. kiimassa. Naisten hormonitoiminta saa heidät tietyssä vaiheessa kuuta inhoamaan likaista miehen hajua, eli hikeä jossa on testoa mukana....


Enpä ole ikinä vielä pokausvaiheessa hienhajusta muista nauttineeni/kiihottuneeni!

Myöskään Bemarilla (sen enempää kuin millään muullakaan autolla) ei minua ole kertaakaan kaadettu.

Itse kun olen iskumielessä liikkelle lähtenyt, olen kyllä pyrkinyt pukemaan sen verran siistit kledjut päälleni ettei ole tarvinnut harmaavarpuseksi jäädä.
Takaisin alkuun
tyttö Turust
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 15:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Että hielle,paskalle ja härskintyneele spermalle haiseva mies !! ?
Ai sellainen kiihottaa naisia ???? Hei ...ookto nyt ihan kunnossa onko kuumetta???
Shocked Shocked Shocked
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 19:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kyllä tuossa vinha perä on - omakin emäntä huokailee tietynlaisten "renttu-isien" perään ja minuakin on lääppimässä silloin kun on parta ehtinyt vähän perussänkeä pidemmäksi kasvaa.

Ja muitakin esimerkkejä riittää. Usein baarissa näkee juuri sen elämäntaparentun kauhtuneessa t-paidassa (kuitenkin merkki sellaisessa) ja räjähtäneissä farkuissa tai reisareissa, vähän keskimääräistä pidemmillä hiuksilla ja sängellä varustettuna, pokailevan vaivatta niitä kaikista kivoimman oloisia tytteleitä.

Entinen duunikaveri oli tällainen renttu parhaasta päästä. Tavallaan epäsiisti lookiltaan, mutta jotain "särmää" kuitenkin. Vaatteet olivat aina trendikkäitä, mutta harvoin siistejä tai silitettyjä. Hiukset parturoitu muodikkaasti, mutta aina sikin sokin. Darrainen olomuoto ja sovinismi tulivat vakiovarusteina. Ja ans olla kuinka naista kaaaaatui aina ja jokapaikassa... Jopa meidän työpaikan sovinnaiset tytötkin myönsivät että "onhan siinä jotain viehättävää", vaikka äkkiä perään toki tähdentämään etteivät he koskaan tuollaisen sian kanssa voisi mitään tehdä. Itse väitän kyllä että se riippuisi paljon olosuhteista... Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 10.8.2006, 20:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

tyttö Turust kirjoitti:
Että hielle,paskalle ja härskintyneele spermalle haiseva mies !! ?

Erään tutkimuksen mukaan nainen kiihottuu jollain tapaa OMAN miehensä hienhajusta, ei siis naapurin Lassen tai edes sen komean kaupansedän. Asia on testattu ihan käytännössä! Embarassed

assa kirjoitti:
Kyllä tuossa vinha perä on - omakin emäntä huokailee tietynlaisten "renttu-isien" perään ja minuakin on lääppimässä silloin kun on parta ehtinyt vähän perussänkeä pidemmäksi kasvaa.

Parta saa ihailua ihan vain siksi, että se ylipäänsä edes kasvaa. Cool

Lainaus:
renttu parhaasta päästä...

Siinäpä se, taitolaji! Räjähtänyt ulkomuoto pitää osata koota oikeista palasista.

Anonymous kirjoitti:
Mutta on kuitenkin täyttää paskaa jos sanotaan ettei miehen varallisuus ja siitä puhuminen ole plussaa.

Miehen varallisuus on aina plussaa, mutta siitä puhuminen pelkkää miinusta. Jos äijä alkaa keulimaan rahoillaan tai maineellaan, saa hän minun puolestani olla koko illan ilman. Yleensä noilla leuhkijoilla on joko pieni kyrpä tai korvien välissä pissaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 11.8.2006, 9:25  Vastaa lainaamalla viestiä






Kesäheila kirjoitti:
Enpä ole ikinä vielä pokausvaiheessa hienhajusta muista nauttineeni/kiihottuneeni!


Pointti on juuri siinä, että silloin kun olet otollisessa tilassa, eli kuukautiskiertosi on "hedelmällisessä" vaiheessa, niin miehen hienhaju ei tartu nenääsi vastenmielisenä, etkä kiinnitä siihen huomiota. Kun taas kuukautiskierto tai hormonaalisen ehkäisyn muuttama biologia laittaa asiaan oman osansa, niin huomaat herkemmin miehen hien hajun ja pidät sitä todennäköisesti vastenmielisenä. Biologia on tehnyt asian sellaiseksi, että terveen miehen hienhaju ei ole vastenmielistä naiselle, joka haluaa tulla siitetyksi. Tietenkin, miesten hienhajuilla on eroa ja tätäkin on tutkittu tarkasti, mutta kuitenkin on käynyt selväksi, että naisen kuukautiskierron vaihe vaikuttaa tuntemuksiin joita miehen hienhaju heissä aiheuttaa.
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 12.8.2006, 1:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

psuuuuh(suihkuttaa Tabacia ilmaan)

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Carlos_Munoz
LähetäLähetetty: 20.8.2006, 0:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 12 Jou 2005
Viestejä: 34

Minä sain melkein kaadettua miehen 127 Fiatilla. Se ehti just alta pois. Naisia ei ole kaatunut millään ajopelillä, ajopelissä kylläkin. Mutta jossain leffassa (oliskohan pääosassa ollut Dustin Hoffman) sanottiin osuvasti, että "You can´t get laid in a Porsche, but if You drive a Porsche You can get laid." Ja kyllä se paikkansa pitää osaltaan. Väitänpä tähän mukaan, että hyvin suuri osa naisista on tullut esim. kapakkaan hakemaan muutakin, kuin panoa. Jos nainen on haulla, hakee hän luultavimmin myös muutosta elämäänsä ja tässä tilanteessa "rahanhaju" ei varmasti ole pahitteeksi, kunhan sillä ei, kuten Eliksiiri totesi, "keulita". Raha voi haista myös pahalle.

Emäntäni harrasti nuorempana kaverinsa kanssa sitä, että ensin hymyiltiin sellaiselle tyypille, jolla oli jotain lacostea päällä. (Eli ei ihan kolme vuotta sitten) Sitten ei irrotettu kaverista ja tyyppi tarjosi molemmille, kun ei tietenkään voinut mokata itseään loukkaamalla kaveria ja olisi hyvässä lykyssä vaikuttanut köyhältä. Kun tuli tyypille aika alkaa peräämään korvausta juomista, ilmoittivat kaverukset, että menevät kotiin yhdessä, kun oli jo tullut aikaisemmin sovittua.

_________________
Löydä täältä ystävä, mutta älä pistä neulalla sormeesi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 18:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Tussu65 kirjoitti:
Kysytään tätä naisilta, kun aika usein puhutaan ja kirjoitetaan enemmän siitä, mikä miestä miellyttää naisissa.

Millainen mies kääntää katseesi?
Mihin kiinnität huomiosi, kun näet miehen? Mies kokonaisuutena (tarkoitan ulkoista olemusta, kun sisälle ei heti näe Wink ) päästä varpaisiin vai katsotko ensimmäiseksi haarojen yläpuolelle vai peräpäätä?


Hyvin itsestään huoltapitävä olemus, muttei sliipattu, ryhti, onhan noita...
Huomioni kiinnitän kokonaisuuteen.
Olen huomannut, että katson miestä ensin silmiin, sitten suuta ja hampaita, jos ne on kunnossa, se kertoo jo aikas paljon. Se menee niikuin päästä varpaisiin, mun katse.
Puhetapa vaikuttaa tosi paljon meikälaiseen, miten puhuu ja ilmaisee itseään.
Joillakin tyypeillä kiristää jotensakin haaroista, silloin mietin, että mitäs jos yhtä-äkkiä tulee erektio, mahtaa olla ahdasta silloin Rolling Eyes
Se riippuu kuitenkin miestyypistä se huomionkiinnittäminen. Voi olla ihan tavallisen näköisiä heppuja, joten mun katse ei sitten oikein seilaa miehessä vaan keskityn kasvoihin ja puhetapaan

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 29.8.2006, 18:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

cowboi45 kirjoitti:
psuuuuh(suihkuttaa Tabacia ilmaan)

Kaupoi, tabacia, yäk, miten kamalan hajuista, kiitti vaan

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 9
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleinen keskustelu

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker