Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Seuran hakeminen ja iskuyritykset  ~  nainen etsii seuraa
Härski
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 13:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Anonymous kirjoitti:
^34vuotta = Vanha. Ei millään pahalla, mutta lavatanssi ja iskelmäyökerhot on sun mestasi. Eikös naisille ala tulemaan niitä hormonaalisia muutoksia jo tuossa iässä, joten varaa liukkaria käsilaukkuun, kun lähdet sen ukkomiehen toyotan takapenkille pikaiselle panolle.


Mulla on kokemusta tytöistä ikähaitarilla 16v - 49v (ja liukkarin tarvetta ei ole isommin ollut) ja voin kertoa että ikä ei ole ratkaisva, mutta jos sen mukana yksin pitäsi laittaa naisia sängyssä paremmuusjärjestykseen niin 32-40 on usein paras, mutta poikkeuksia löytyy.

Tämän tiedon valossa herää kysymys mikä on jollain miehellä motiivina kirjoittaa yllä oleva kommentti. Ei se ainakaan auta naisseuran saamisessa. Vai luulitko että sun mahiksesi naisten seurassa paranee, jos väheksyt ja loukkaat heitä.

Voin ilmoittaa sinulle yllättävän tiedon, että tuo lähestymistapasi on väärä ja perustietosi muutenkin varsin huterat sen suhteen missä iässä seksi on laadukkainta.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
23 vuotias mies
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 14:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Hyvä Härski !
Tämä; ("34 = vanha"-sönköttäjä ) on just näitä sarjassamme luuserita ( tosi katkera sellainen ), joka ei älykkyysosamäärällään edes ymmärrä, että itse vanhenee ja koko ajan (mikäli ei ammu itseensä ennen sitä 34 ikärajaansa, tai saa sydänkohtauksen runkatessaan ) Tämä mies ei varmasti ikinä ole saanut kokea naista ! Laughing
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 14:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Anonymous kirjoitti:
^34vuotta = Vanha.


Joku kuusitoistakesäinen taas päässyt livahtamaan foorumille... Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 14:29  Vastaa lainaamalla viestiä






^Olen itse 30-vuotias, joten en kuusitoistakesäinen. Se miksi kirjoitin, ehkä vähän loukkaavasti, on se että tuollaiset alottajan kaltaiset kusipää-itsestäänliikojaluulevat-prinsessasyndroomaiset-naiset pitää ampua alas, eikä heidän paskapuheitaan jaksa kukaan selväjärkinen kuunnella. Olen liikkunut niin paljon yöelämässä ja seuranhakupalstoilla, jotta tiedät, että tasokkaat naiset saavat ja löytävät seuraa ja helposti. Yksinkertaisesti siitä syystä, että miehiä on kymmenkertainen määrä. Voi valita parhaat päältä. Kun foorumille tulee joku ämmä selittämään tuollaista sontaa, niin saa varautua, että siitä tulee ja tuli kommentteja. Edelleenkin epäilen naisen henkisiä ja fyysisiä vajaavuuksia syyksi huonoon miesmenestykseen, mutta suurimpana syynä ehkä ylimielistä asennetta. Herätys! Olet jo keski-ikäinen, sinulla ei ole paljoa varaa valita. Ainakin sen kaikinpuolin unelmapuolison metsästäminen kannattaa unohtaa ja ottaa vähän heikompi, mutta mukava mies. Itse olen siitä hyvässä asemassa, että oma markkina-arvoni sen kun parantuu, nyt minun ikähaarukkaani kuuluvat naiset 18-35v ja haarukka vain kasvaa, samoin iän, varallisuuden ja karisman karttuessa flaksi. Naisilla flaksiin vaikuttaa vain ja ainoastaan ulkonäkö. Jokainen tietää, että se heikkeneen henkilöstä riippuen kuitenkin aina jo kolmenkympin tienoilla, usein paljon aikaisemmin. Vielä kerran alottajalle: Sinuna katsoisin peiliin ja myöntäisin tosiasiat ja olisin nöyrimpi. Kyllä se siitä!
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 15:33  Vastaa lainaamalla viestiä






Toi on muuten kumman vanhahtava asenne, toi "petturimiehen puuhiin en halua osallistua." Ei teillä tytöillä ole käynyt koskaan mielessä, että nykyaikaisessa parisuhteessa on mahdollista (ja muuten yllättävän yleistä) että mies ja nainen sopivat keskeneään, että muita "hoitoja" saa olla. Ei se tee kummastakaan luuseria. Täällä suomessa homma toimii aikalailla underground-periaatteella, toisin kuin keski-euroopassa, jossa pariskunnat jopa käyvät yhdessä erilaisissa swingers-klubeissa. Puhumattakaan ranksan mallista, jossa mies pitää parhaimmillaan jopa vaimon hyväksymää rakastajatarta.

Ymmärrän toki, että tässä nimenomaisessa tapauksessa etsitään vakituista seuraa, jolloin naimisissa/parisuhteessa oleva mies ei ole ideaali ratkaisu. Siitä huolimatta pistää aina korvaan kun miestä haukutaan feminiini-solidaarisuuden hengessa siaksi, jos hän käy vieraissa, vaikka sitten kävisi vaimon luvalla. Miksei muuten nainen ole koskaan sika jos se käy vieraissa?
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:04  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Ok, no kiitos selvennyksestä tossa yllä ^ kyllähän jossain määrin ymmärrän kantasi.

Itselläni tosin on kokemus että naiset ovat nokkavimpia ja krantuimpia ja hankalimpia juuri tuossa 18-30 ikähaarukassa, ennen kuin täyttävät 18 ovat tosi mukavia, mutta kun mulla on sen verran jo ikää niin herättää pahaa verta jos alan alle 18v deittailemaan, vaikkakin tossa yksi 17v naapurista on tullut pari kertaa juttelemaan niin en kehtaa.

Mutta ikävää havaita että usein on nokkavimmillaan noi naiset tuossa 26 iässä mutta sitten alkaa helpottamaan ja kun täyttävät 30v niin usein tulevat paljon mukavemmiksi.

Tässä oli mulla nyt niin paljon yleistystä että jos joku muu olisi näin kirjoittanut olisin varmasti vastannut haukkuen kirjoittajan yleistämisestä, mutta tälläisiä tilastollisia kokemuksia mulla on.

Mutta aika paljon on kiinni miehen omasta toiminnasta. Vaikka minä olen nörtti ja ihan tavallisen näköinen, niin siistillä vaatetuksella, säännöllisellä liikunnalla, suihkussa ja parturissa käynnillä ja ystävällisellä huomioivalla ja naisista ihmisenä kiinnostuneella asenteella ja kohteliaalla käytöstaidoilla olen onnistunut omaa tasoani olennaisesti korkeammalla olevia naisia kaatamaan. (pitäisiköhän mun kirjoitttaa opas: "nörtin menestymisenmahdollisuudet naisten keskuudessa" Shocked )

Tosin nyt noi urheiluharrastukset vie niin paljon aikaa että jouduin itseäni puolta nuoremman parikymppisen mukavan tytön siirtämään syrjään kun kesä menee moottoriurheilun parissa. Täytyy sitten syksyllä jatkaa deittailua.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Ei moottoriurheilu kyllä ihan oikeesti oo urheilua. Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:18  Vastaa lainaamalla viestiä






nainen on seksuaalisesti aktiivisimmillaan 30- eteenpäin. Miehet taas alkavat hiipua tuossa iässä. Todella moni yli 30v mies on ainakin osittain impotentti, tai sitten ei kykene kuin yhteen kertaan. Toki poikkeuksiakin on, mutta he ovat vähemmistö. On surkeaa katsottavaa kun 35v mies tuhraa vehkeensä kanssa, eikä toimi. Ja usein he eivät edes myönnä ongelmaansa, ja hae siihen apua. Oma joukkonsa on sitten ne lukemattomat alkon ja tupakan suurkuluttajat, joiden erektio heikkenee sen takia ennen aikojaan.

Joten, minkähän takia nuoret kollit käyvät hanakasti venhempien(juuri noiden yök- yli30v) naisten luona?? Repsahtaneiden tissien vai pyöreäö takia ?? Nykyisin kun nuoret tytöt(lue reilu 20v) ovat hyvin avoimia seksin suhteen, ja harrastavat yhden yön juttuja enemmän kuin vanhemmat kanssasisarensa. Miksi nuori mies katsoo, että 10v vanhempi nainen on haluttavampi kuin kiinteä ja nuori tyttö? Olisiko kokemus opettanut jotain.. ; )
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Eliksiiri kirjoitti:
Ei moottoriurheilu kyllä ihan oikeesti oo urheilua. Rolling Eyes


Minä en tunnusta muuta urheilua kuin moottoriurheilun. Noi muut on vain apuharjoituksia että jaksaa rattia vääntää eikä uuvu kesken ja vedä pöheikköön tiukassa paikassa.

Lenkillä käyn jotta jaksan ajaa. Puntteja nostan jottei käsivoimat ja niskat väsy ajaessa. Uimahyppyjä teen koordinaation ja kehon hallinan kehittämiseksi. Polkupyörällä ajelen yhdellä pyörällä tasapainon vuoksi. Ja kaikki tuo vain jotta moottoriurheilussa pärjää paremmin Very Happy

Mulla moni kaveri harrastaa karatea jotta koordinaatio toimisi paremmin ajettaessa Shocked

Ihan sama juttu kuin käyn parturissa ja ajan partani jotta saan pimppaa helpommin.

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

kolmekymppinen EI ole ikäloppu ..ainakaan miesten kohdalla , itsellä käy flaksi aika usein . se johtuu että kysyntää on kolmekymppisille miehille kuin myös viisikymppisille, koska eroja sattuu eniten näissä ikäryhmissä .Kyllä sitä ennemmin katselee vähän elämää nähnyttä ihmistä. Niin ja tropille vielä että kyllä se moottoriurheilu on urheilua ...ainakin motocross sitä on turha minkään spagettihandun lähteä yrittämään ..olisit minun nainen niin saisit kyllä...selkään Wink Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 17:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

cowboi45 kirjoitti:
olisit minun nainen niin saisit kyllä...selkään Wink Smile


Uuh, kerro lisää sinä RiskiRanteeni. Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Jack75
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 18:20  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Itselläni on kyllä "hyviä" kokemuksia pelkästä seksisuhteesta mutta niissä tuppaa yleensä käymään niin että nainen alkaa jossain vaiheessa vaatimaan yhteistä asumista, yms. Silloin laitan yleensä stopin, koska en halua olla tilivelvollinen ja saanko lähteä esim. v.loppuna kokoontumisajoihin, yms. Baarista löydän aika useasti seuraa mutta ne ovat 95% halunneet vain yhden yö tai jopa pikapanot->ukko odottaa kotona:-) Baarista löytää parhaiten seuraa selvinpäin (tai jos on ujo niin parin kaljan jälkeen). Omasta mielestä nainenkin on parhaimmillaan selvinpäin tai parin jälkeen. Känniset akat lupailevat vaikka mitä mutta sängyyn päästyään makaavat kuin lahnat (usein miten). Kiihkeimmät/parhaimmat ovat yleensä 30-45v. Alle 25 yleensä eivät edes tiedä/osaa muuta kuin maata ja sanoa että nussi, eihän tulpatonta mopoakaan kukaan pitkään viitsi polkea vaikka olisi kuinka tiukka. Omasta mielestä naisen pitää tiedää mitä hän haluaa, osata keskustella seksistä ja olla rentona. Niin sitten molemmat nauttivat.

Ja jos jotain naista kiinnostaa pelkkä seksisuhde niin olisin myös käytettävissä. Entinen loppuin alkukesästä kun halusi että muutettaisiin yhteen. Tässä vähän faktaa itsestäni 31v. 176/74 tumma, komea (ainakin joku on joskus sanonut niin:-))) urheilullinen. En tupakoi, 2koria kaljaa/siideriä riittää koko vuodeksi. Liikun aktiivisesti sektorilla etelä/itä-suomi. Jos kolahti yhtään niin minut tavoittaa ainakin ensi alkuun s.postilla jack75(ät)luukku.com huomaathan korjata (ät) kohdan @-merkillä

t. Jack
Takaisin alkuun
Vieras
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 18:24  Vastaa lainaamalla viestiä






Monenmoista kommenttia tähän aiheeseen ovat ihmiset kirjoittaneet.Eiköhän se ole niin että miesten katkeruus ja epäluulo ketjun aloittajaa kohden juonnu siitä epäsuhdasta joka on olemassa (95% miehiä ja 5% naisia tai jotain sinnepäin)

Tämähän aiheuttaa sen että on hyvin vaikea saada vastausta vaikka itse olisi kirjoittanut hyvinkin asiallisen viestin.Kun muita erinomaisia vastauksia on tullut naiselle tusinoittain.
Ja kun sitten ilokseen huomaa että responssia on tullut niin se onkin iloinen tyttö X joka tarjoaa seuraa hintaan...

Taitaa muuten olla niin että halu panostaa viestiinsä vähenee aika merkittävästi jos muutama kerta joutuu huomaamaan että ilmoittaja olikin maksullinen.
Ei,en halua taas keskustelua siitä miksi maksullisia löytyy ilmoittajien joukosta-tiedän toki tosiasiat jne.Mutta tylsää se on kun on mahdoton erottaa aidosti seksiseuraa hakeva nainen ilolinnuista.(Siis selviä tapauksiahan löytyy jotka ovat maksullisia.Mutta sen lisäksi myös sellaisia "epämääräisiä tapauksia)
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 18:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Eliksiiri kirjoitti:
cowboi45 kirjoitti:
olisit minun nainen niin saisit kyllä...selkään Wink Smile


Uuh, kerro lisää sinä RiskiRanteeni. Twisted Evil
Mä mittään rupee kertommaa ukkos tääl motena ja mul banni ees terv härski Wink

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 2.8.2006, 21:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

cowboi45 kirjoitti:
Eliksiiri kirjoitti:
cowboi45 kirjoitti:
olisit minun nainen niin saisit kyllä...selkään Wink Smile


Uuh, kerro lisää sinä RiskiRanteeni. Twisted Evil
Mä mittään rupee kertommaa ukkos tääl motena ja mul banni ees terv härski Wink


Tähän sopii Urho Kekkosen aikana paljon käytetty sanonta: "Herran alku on Herran pelko" Very Happy

Kannattaa aina miettiä tarkkaan milloin tarttuu naisten tarjoamiin houkutuksiin Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 3 Yht. 7
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Seuran hakeminen ja iskuyritykset

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker