Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Naisten e-pillereistä
Kiathal
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 14:55  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Millaisia vaikutuksia teillä on ollut e-pillereistä? Oletteko huomannut mitään, jos olette lopettaneet pillereiden syönnin ym..?

Itse vaihdoin ehkäisymenetelmääni jonkin aikaa sitten ja olen huomannut, että tuo piNppi kostuu paljon enemmän nyt, mitä silloin kun vielä söin pillereitä..

vai johtuuneekohan tuo siitä, vai jostain muusta.. ? Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Sara
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 15:27  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 01 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Tampere

ite huomasin saman kun lopetin aikanaan pillerit....eipä ole kyl hassumpi tää uus ehkäsy..mitä nyt panettaa koko ajan enemmän vaan Laughing Laughing

_________________
Life is life... ex pupu
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 16:40  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Voi herranjumala. Jos Eliksiiri siis lopettaa pillerit, minä lähden maanpakoon Shocked Shocked
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 16:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Voi herranjumala. Jos Eliksiiri siis lopettaa pillerit, minä lähden maanpakoon Shocked Shocked


Mitäs hyötyä pillereiden lopettamisesta enää sen jälkeen on? Shocked

Minulle pillereistä ei ole ollut kuin harmia. Kun pillerit vihdoin loppuvat, moisia en syö enää koskaan. Hamassa tulevaisuudessa punnitaan taas muiden vaihtoehtojen parissa...

Hormoonitonta elämää odotellessa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Missy
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 20:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 12 Maa 2006
Viestejä: 57

kun alotin pillerit niin itkeskelin pitkin päivää, joskus ihan ilosta ja joskus syyttä. Tuntu siltä et jos mieliala muuttu nopeesti ni se oli aina parin kyyneleen paikka, aika pelottavaa oli. nykyään en itkeskele ku lopetin pillerit
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 20:52  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Mitäs vaihtoehtoisia menetelmiä tytöt käyttää, jos saan kysyä ma?

Eräs ystävätär kertoi siirtyneensä pillereistä ehkäisyrenkaaseen, eli tuonne sisuksiin viriteltävään hormonia erittävään rinkulaan. Vaikka sekin hormonaalinen on, oli kuulemma paljon vähemmän "sivuvaikutuksia".
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 23.4.2006, 21:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

nyt käytän laastaria, mutta aikomus olisi laittaa sellanen ihon alle asennettava kapseli..
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
lillan
LähetäLähetetty: 2.5.2006, 23:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 20 Hel 2006
Viestejä: 10

Miulla on ollut aina hieman vaikea löytää sopivia pillereitä. Itkua, naurua, raivoa ja kiukkua... ja yleensä aina tasan väärissä paikaoissa ja tilanteissa. Haluttomuutta myös ja limakalvojen kuivumista. Ikävää Sad

Viimeisimmät pillerit toimi kohtuullisen hyvin. Sitä ennen oli kierukka. Sen laittaminen oli tuskaa ja tuskan takia se piti lopulta poistaakin kun kääntyi mokoma väärin päin arvoisan tohtorin virheen vuoksi.

Nyt olen ollut viimeiset 5 kuukautta ilman pillereitä ja seksi maistuu paremmalta kuin koskaan Cool Liekö johtuu pelkästään pillereiden vaikukutuksesta vai saattaisikohan partnerin vaihtumisellakin olla osuutta asiaan Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 3.5.2006, 6:13  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Pillereistä sen verran, kun tuota lääketiedekkin tullut tutuksi, että ne aiheuttaa ihoon ja limakalvoille kuivumista ja turvottavat rintoja/ kehoa... ja vielä vievät halut pois koska onhan ne hormoonitasapainoon vaikuttavia lääkkeitä joilla saattaa uneliaisuus ja masennustakin tulla...

Vähän sama kun joisin pullon kossua ja väittäsin että ihan selvä olen...Wink

Hormooni kierukka on hyvä vaihtoehto, jos se sopii ja ei tule tulehduksia...

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Feline
LähetäLähetetty: 3.5.2006, 9:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Aloin ketjua lukiessa miettimään, että olen syönyt e-pillereitä "koko ikäni". No siis aloitin 14-vuotiaana ja nyt olen 29. Välissä sen verran taukoa, että sain lapsen tehdyksi ja syötetyksi.
Joten eipä ole paljoa vertailukohdetta, kun en koskaan ole ollut ilman pillereitä. Kun jätin ne pois tullakseni raskaaksi, niin tärppäsi heti. Raskausaikana panetti kuin pientä jäniseläintä, mutta sehän voi johtua raskaudestakin!?
Sellaistahan tämä sitten on; välillä panettaa, välillä ei, välillä masentaa, välillä ei, välillä olen ärtynyt, välillä en. En tiedä mitkä ominaisuudet muuttuisivat jos jättäisin pillerit pois. Pillereissä arvostan sitä, että tiedän tunnilleen koska kuukautiset tulevat ja voin helposti siirtää niitä jos en halua niiden tulevan - toisaalta voin pitää ne myös "alta pois" etukäteen, jos haluan. Usein syön 2-3 levyä yhtä kyytiä ja sitten pidän kuukautistauon.
Kesä ilman menkkoja on ihan kiva asia, ei huolta vaikka joutuisi mihin festareille tai mökeille.

Välillä tulee mietittyä että onko tämä terveellistä syödä pillereitä, mutta mihin niitä vaihtaisikaan. Syödään nyt vielä kun ikä antaa myöden. Tupakoinnin olen juuri lopettanut, toivottavasti lopullisesti tällä kertaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
timolumi
LähetäLähetetty: 4.5.2006, 8:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin en ole vielä kuulut että pillereihin olisi joku kuolut vielä...Wink

Mutta sinulle ne taitaa sopia ja varmaan hyväkin että saat elää ilman kesä menkkojakin ja aina mukana ehkäsy...Smile

Toinen mahdollisuus on hormooni kierukka kun olet jo synnyttänyt, koska silloin se menee parenmin...Wink

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 4.5.2006, 9:37  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

timolumi kirjoitti:
Toinen mahdollisuus on hormooni kierukka kun olet jo synnyttänyt, koska silloin se menee parenmin...Wink


Kovinhan se Hra nyt tota kierukkaa mainostaa! Rolling Eyes Ok, hormoonikierukka on loistava ehkäisykeino, mutta sekään ei sovi kaikille. Ja kuten IMP kertoi siirtelevänsä menkkojaan, niin moiseenhan ei esimerkiksi kierukan avulla pystytä. Kierukka ei myöskään ole paras vaihtoehto ison peeniksen kanssa höylätessä, sillä se voi aiheuttaa kipua miehelle ja aiheuttaa naiselle verenvuotoja.

Ehkäisymenetelmän valinnassa huomioon otetaan monia seikkoja ja pyritään saamaan aikaan myös jotain hyötyä; ihmiset ei välttättä aina edes tiedosta ehkäisyvälineestään koituvia terveysvaikutteita. Täytyy muistaa, että raskauden ja sukupuolitautien ehkäisy on myös hedelmällisyyden ylläpitoa.

Muutamia seikkoja, jotka tulisi käydä läpi ennen ehkäisyn valintaa:
Arrow Ikä
Arrow Yleinen terveydentilanne
Arrow Muu lääkitys
Arrow Tupakointi
Arrow Paino
Arrow Parisuhteen pysyvyys
Arrow Ehkäisytarpeen kesto/suunniteltu lapsiluku
Arrow Synnyttäneisyys/Synnyttämättömyys
Arrow Oma terveyshistoria
- kohdunulkopuoliset raskaudet
- synnytinelintulehdukset
- pahanlaatuiset sairaudet
- raskausajan ongelmat
- sydän- ja verisuonisairaudet
- laskimotukokset
Arrow Lähisuvun sairaushistoria
- pahanlaatuiset sairaudet
- sydän- ja verisuonisairaudet
- laskimotukokset
Arrow Kuukautiset
-vuodon säännöllisyys ja määrä
-kuukautiskipujen esiintyminen
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
timolumi
LähetäLähetetty: 4.5.2006, 11:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Romantiikan ruumiillistuma


Liittynyt: 07 Huh 2006
Viestejä: 48
Paikkakunta: Suomi..;)

Niin siitä hormooni kierukasta sen verran että seurustelin tässä kerran pitkään sellaisen naisen kanssa joka edusti Suomea yleis yrheilussa mailmalla ja käytti sitä...Wink

Eli sillä oli terveys ja kunto todella huippua ja vielä hän ammatillaan sen alan erikoishoitajakin...
Mutta vaikka en kehu, mutta luulenpa että ei minulla ole se pienimmästä päästä kalu ja ei minulla siitä ongelmaa...ja tuskin hän minua sieltä mittasi ensi ennen sänkyä että käykö kipeetä..Wink

Mutta sinulla hyvät perustelut tuossa, eli se ei käy kaikille, mutta on niitä jotka ei rupea tai unohtaa sen kortsun...tai kuin minä että mielummin ilman kuin sen kanssa kun se puristaa ja pitää sen verran tietää toisesta että onko sillä mitään tauteja, vaikka sanojia riittää vastaankin...Smile

Mutta en ole vielä saanut koskaan mitään kun olen osannut valita se jonka kanssa olen ilman ja niitä on ehkä vähän paljon...Wink

ja vielä siitä jolla oli se niin vaikka se olikin kyltymätön ja menihän siinä kokonainen viikonloppu jatkuvaa seksiä kun kaksi huippu kuntosta oli...ja loppu tulos oli että vaikka terskasta oli melkein nahka kulunut puhki, niin ei se ollut kertaakan tehnyt mitään minulle ja vielä että se oli positiivisinta että siihen asti ollut nynfomaani joutui tunnustaan että ei jaksa enään, eli vedin ottelu voiton...Smile

Mutta tuosta sopivuudesta sen verran että jos juodaan vettä niin siitäkin terveydellisesti ollaan montaa mietä ja onhan istukka kädessäkin syntyneitäkin olemassa,koska mikään ei ole koskaan varmaa ja se myös että monelle kortsu on kuin tiiliseinä suhteen välissä...Wink

Ja tuo on vain yksi ratkaisu siihen pillerin tilalle ja jokainen itse tietää mitä ottaa ja esitin tuon vain niille jotka miettii eri ratkasuja itselleen hyvään seksiin...Smile

_________________
Aina kiinostunut..Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Yahoo Messenger
assa
LähetäLähetetty: 4.5.2006, 16:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Eliksiiri kirjoitti:
Kierukka ei myöskään ole paras vaihtoehto ison peeniksen kanssa höylätessä, sillä se voi aiheuttaa kipua miehelle


No AIJJAA?!?

Nimim. "kokemusta on" Shocked Mad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 4.5.2006, 19:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

timolumi kirjoitti:
Niin en ole vielä kuulut että pillereihin olisi joku kuolut vielä...Wink

Mutta sinulle ne taitaa sopia ja varmaan hyväkin että saat elää ilman kesä menkkojakin ja aina mukana ehkäsy...Smile

Toinen mahdollisuus on hormooni kierukka kun olet jo synnyttänyt, koska silloin se menee parenmin...Wink

Kovastihan ne keuhkoveritulpasta ovat puhuneet E-pillereiden yhteydessä. Ja muutenkin, kyllä joskus käy mielessä että kuinka turvallista on mättää vuosikymmeniä jotain hormoneja kitusiinsa.
70-luvulla määrättiin solariumia ja kaikenlaisia valohoitoja ties mihin vaivaan ja nyt sitä maksetaan ihosyövällä - joten ehkä joku keksii kymmenen vuoden päästä että pillereihin kuolee?
Pillerit sopii mulle hyvin, joten en ole kiinnostunut vaihtamaan. Varsinkaan kun kierukalla ei menkkoja siirrellä.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker