Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ onko totta ettei miehiä kiinnosta sitominen/piiskaus?? |
|
Lähetetty:
23.4.2006, 20:48
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Not my kind of topic, mutta kyllä minä mieluummin alistan
Ihan ruoskimista tai sitomista ei ole harrastettu, mutta sängyssä olen se "ottavampi" osapuoli lähes aina ja toki pientä "sitomista" noin käsipelillä ja läpsimistä... vähän enemmänkin kuin vähän, on harrastettu
Jos nyt nainen pyytäisi itseään piiskaamaan, niin ei tuottaisi ongelmia minulle. Voisihan siitä saada jopa kiksinsä |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 21:07
|
|
|
Seksiholisti
|
|
Mä en oo varma, pystyisinkö elämään parisuhteessa sellaisen ihmisen kanssa, kenen kanssa harrastan sitomis ja piiskausleikkejä.. Periaatteessa en haluaisi sekoittaa sitä parisuhteeseen, mutta onhan se joskus kivaa..
Ehkä olen ikuinen sinkku |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 21:54
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Missy kirjoitti: |
Mä oon kans huomannu et mihet useemmin tuntuu haluavan/etsivän dominaa kun että itse sitoisi ja piiskaisi naista. yhden tyypin oon tavannu joka tykkäs sitoa ym naisia eikä toisinpäin.. Tosin tää sama tyyppi halus muuttaa mun kans yhteen et vois hakata mua, mikä meni vähän mun rajojen yli.
Mut eipä tunnu muillakaan olevan helppoa toi "oikean" tyylisen partnerin löytäminen |
tuosta kirjotinkin aiemmin, et ois se rooli pysyttävä seksissä, eikä muulloin. mutta ei se ehkä oikee syy oo muuttaa kuitenkaan yhteen, jos ei muuten täsmää. jospa sellanen joskus vielä löytyis, joka tajuis ja haluis samoin.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.4.2006, 22:05
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
kyllähän noita käsirautoja on tullut käyteltyä puolin jos toisin ...mutta se on jo NIIN yleistä .Täytyy myöntää vaikkakin pidän itseäni hieman ....krhmm..kinkynä niin toi domina & master homma ei sytytä...ainakaan vielä |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 10:39
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
kyllähän noita käsirautoja on tullut käyteltyä puolin jos toisin ...mutta se on jo NIIN yleistä .Täytyy myöntää vaikkakin pidän itseäni hieman ....krhmm..kinkynä niin toi domina & master homma ei sytytä...ainakaan vielä |
et ole siis kokeillut vai olet kokeillut ja et tykkää?? onhan se tietty, et kaikki ei tykkää ihan rajuimmista.. mutta jos innostusta löytyy, suosittelen kokeilemaan.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 10:40
|
|
|
|
No onhan se nyt ainakin 100 kertaa mukavampi antaa kuin ottaa!! Nimittäin piiskaa Olen siis mies joka mielellään sitoisi naisen ja antaisi "vähän" isänkädestä. Tosin kokemusta ei kovinkaan paljon asiasta ole. Sen huomasin "aikoinaan" kun tuollasita seuraa etsiskelin, että tosiaankin naiset yleensä hakevat kokenempaa masteria. Ymmärtäähän sen että noissa hommissa pitää olla luottamus kohdallaa ja helpompihan se on luottaa johonkin jolla on kokemusta siintä mitä tekee. Ainakin jos satunnaista seuraa hakee. Omalla kehollahan tuossa kuitenkin "leikitään".
Itselleni olisi kyllä kelvannut oikein hyvin parisuhde jossa tällaisi touhuja harrastetaan. Ja tietenkin alistamiset ja alistumiset kuuluvat vain seksiin ja niitä ei sekoiteta "normaaliin" elämään. Jos tuota rajaa ei pysty vetämään, niin silloin masteri tai domina ei ole alistaja vaan pahoinpitelijä!!
Mutta nyt teidän kaikkien orjatarten, jotka olivat jo valmiita konttaamaan jaloissani, pettymykseksi Elän suhteessa jossa ei tuollaisia touhuja harrasteta (näennäistä sitomista ei kai nykyisin enää lasketa s/m kategoriaan) ja olen suhteeseeni silti täysin tyytyväinen!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 13:45
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Heh mulla on aika paljon sama meininki että mielummin annan sitä kyrpää peppuun ja piiskaa ku et otan ite vastaan? Oon huomannu ku pientä ikää tullu "vähäsen" niin on alkanu kiinnostaa erillaiset asiat muun muassa alistaminen on semmonen aihe josta pidän itse. Eli itse "masterina" sitoisin toisen käsiraudoilla ja teen mitä itse haluan "nainti mielessä" Taitaa olla ehkä vähä pehmompi ku mitä te tytöt meinaatte?
Sen sellasesta itse kiihotun Pitäisi vaan tutkia enemmän itseään niin löytäisi uusia puolia? |
_________________ toi avatar tulee vaihtumaan jos se jotakuta häiritsee? en ole vielä saannut kuvia ittestäni. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 16:31
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
en ole ansku kokeillut ....ja yleensä mä kokeilen ensin ja päätän sitten tykkääänkö vai en |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 17:27
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Olen kokeillut sitomisjuttukin sellaisen nymfon kans
Käsiraudoilla kädet sängynkaiteeseen kiinni ja farkuista vyö pois. Ja ei kun vaan sit persuuksille läimimään, että varmasti tuntuu.
Kannikat punaisina, nänneissä pyykkipojat ja molo anukseen...nus nus!!!
Mutta ei naiselle riittänyt sekään
Pidemmälle ei enää rahkeeni riittäneet. |
_________________ Nuha lähtee nussimalla |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 17:39
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
en ole ansku kokeillut ....ja yleensä mä kokeilen ensin ja päätän sitten tykkääänkö vai en |
ASIAA!!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 17:51
|
|
|
|
ansku kirjoitti: |
asiasta kiinnostunut kirjoitti: |
Mutta yksi ongelmahan on se, että naiset etsivät mieluusti kokenutta "masteria", ja välttämättä kovin monella ei sitä kokemusta sitten ole, vaikka haluja moiseen toimintaan olisikin... |
ei asia välttämättä niin ole... ainahan voi ottaa oppipojan, ja antaa kokeilla onko se sittenkään sitä, mitä on ko. asiasta ajatellut. itsellä yksi mies ollut, jolla ei aiempaa kokemusta ja hienosti meni.. ei tarvinnut pahemmin edes kertoilla, miten olisi hyvä.. innoskas testailemaan ja en antaisi moitetta! |
Hyvä, että joillakin riittää myös kiinnostusta kokemattomienkin kanssa kokeiluun. Itsellä ei vain ole vastaan tullut vastaavanlaisia tapauksia, sillä asiasta kommentoin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 18:34
|
|
|
|
No, eikö tavallinen yhdyntä riumua tuo? Mikä ihme ihmisiä vetää riittävään riittämättömyyteen yhdellä ainoalla lauseella "tuntuu hyvältä" Herätkää välillä ja tarpokaa arjessa, urpot. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 18:53
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
ASIASTA KIINNOSTUNUT: Hyvä, että joillakin riittää myös kiinnostusta kokemattomienkin kanssa kokeiluun. Itsellä ei vain ole vastaan tullut vastaavanlaisia tapauksia, sillä asiasta kommentoin.[/quote]
no kukapa ois ilman ensimmäistä kertaa voinut tehdä vastaavaa?? ja miten voi olla kokenut ilman että aloittaa ns. tyhjästä.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 18:55
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
very interesting vieras ....... . tollainen "keinu"kun kiathalin on ....se on alkannut kiinnostaa ....nähnyt elokuvan missä nainen saa kyytiä sellaisessa....i like it ...i like it a lot |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.4.2006, 20:53
|
|
|
|
En voisi kuvitella piiskaavani naista edes hänen pyynnöstään. m.31 |