|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Yleistä seksistä ~ peppuun? |
|
Lähetetty:
31.8.2009, 22:46
|
|
|
Seksialan argumentikko
|
|
Naiset siitä tykkää ja itse tykkään sinne laueta. =) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.8.2009, 23:29
|
|
|
Halukas
|
|
.-iisi-. kirjoitti: |
Lainaus: |
Omien kokemusten perusteella aika harva nainen tykkää pilluun sisälle laukeamisesta, tai ainakaan sen jälkivaikutuksista. Ei ole varmaan kivaa kun sieltä hitaasti valuu mällit ulos. Varsinkaan jos ei olla koti-oloissa. En tiedä sitten tuosta perä aukosta, että kuinka ne sieltä ulos tulee, kun en ole päässyt sitä vielä koettamaan.
Sanookapas miten saisin oman emännän siihen suostuteltua. Kun se ei oikein siitä innostu. |
Perspuolesta en tiedä, haluaisin itsekin kokeilla moista mutta toistaiseksi ei nainen ole innostunut. Tähän asti kuulemani ja lukemani perusteella aika pitkälle tekniikkakysymys, siis se, ettei satuta vaan höylää hitaammin ja varmemmin ja oikealla tavalla.
Pilluun sisälle laukeamisesta - exäni piti siitä. Piti vain olla huolissaan "varmoina" päivinä siitä, ettei sitä jälkikasvua ilmene.. muuten aina kävisi - toivottavasti ei harmita |
Pilluun sisälle lalukeaminen tuntuu ihanalta, etenkin jos laukeaa samaan aikaan itte
Tosta perspuolesta sen verran et on tosiaan tekniikkalaji, koolla ei ole mitään merkitystä. Exällä oli semmonen pieni nakki mutta kun ei osannut ni sattui ihan saakutisti, nykysellä siihen verrattuna tosi iso ja melko paksu, mutta tuntuu taivaalliselta pepussa ja siihen jää koukkuun |
_________________ LiontariNemea |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
3.9.2009, 16:19
|
|
|
Supermalli
|
|
Niinpä! Minä olen aina saanut melkein vielä helpommin orkut pepusta... ihan teinistä alkaen. Pienemmät kalut tuntuvat jopa paremmalta siellä... kunnon Kalut nyt huudattavat tietysti miten vain ja takapuolella pitää olla alkuun edes hiukan varovainen... tai sitten ei....
Oikeastaan voisin jakaa itseni niin, että takapuoli miehille ja etupuoli naisille... |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|