|
Keskustelufoorumi - seksikeskustelu
|
Kirjoittaja |
Viesti |
< Bi, gay, lesbo ~ bi |
|
Lähetetty:
12.9.2007, 20:23
|
|
|
Halukas
|
|
oon saanu naiselta kyytiä strap onilla ja kyllä oli mukavaa paitsi sen koko oli vähän turhan iso |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.4.2008, 19:50
|
|
|
|
Eiks tämä ole just homojen mielipuuhaa, ja ne sitä just sinne haluaa. Se on varmasti haisevaa ja likaista hommaa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.4.2008, 19:53
|
|
|
|
Vielä tästä asiasta, että naisten ei pitäisi mielestäni suostua tähän juttuun, koska se on erittäin epämiellyttävää. Ja tiedän, että joiden naisten miehet haluaa tällaista, mutta että se on vaimoväestä jotenkin iljettävää puuhaa. Ja siitä tulee huono olo naiselle, jos mies haluaa tällaista. Käy mielessä, onko mies sittenkin homo? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.4.2008, 22:43
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Miss kirjoitti: |
Eiks tämä ole just homojen mielipuuhaa, ja ne sitä just sinne haluaa. Se on varmasti haisevaa ja likaista hommaa. |
Varmasti ihan yhtä likaista ja haisevaa kuin kaikki anaaliseksi. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.4.2008, 23:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Loka-auto kuskin hommatkin on likaista ja haisevaa...onkohan ne homoja ?
hammaslääkäri joutuu likaisia ja haisevia hommia tekemää--ilmiselvä homo ammatti.Jokainen tässä maailmassa tekee omat valintansa seksuaalisuutensa suhteen ja se asia täytyy vaan hyväksyä ja ymmärtää ..niin Miss kuin minäkin |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.8.2010, 13:33
|
|
|
|
Onhan noita kokemuksia tullut vaikka minkälaisia naisten kanssa. Nuorena kundina joskus 19 v, olin kimppakivaa kahden bi mimmin kanssa. Sain sitten itse naidessani toista kyytiä takapuoleeni niin että en käynyt pöntöllä 2 kkn aikana kuin irvistellen. Sittemmin on myös ollut naisystävä joka halusi naida tekovehkeellä minua peppuun oikein hartaasti. Pakko sanoa että kun mälli on lähdössä ja kankkuun tulee dildoa juuri ennen sitä on orgasmi jotain aivan tajutonta, tai siis meinaa taju lähteä silloin. Nyt ei tuotakaan kokemusta ole ollut vuosiin, mutta... |
|
|
|
|
|
|
|
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia |
|
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Voit vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
Ilmainen webcam:
|