Kirjoittaja |
Viesti |
< Fetish ~ Rintojen puristelu |
|
Lähetetty:
31.5.2007, 17:18
|
|
|
|
Onko kenelläkään muulla samanlaista fiksaatiota eli tykkää Minu Kopeloida tuntemattomia naisia? Minulla on tällainen harrastus ollut jo pitemmän aikaan. Tiedän että ei ole kauhean suvaittavaa toimintaa mutta minkäs teet kun mieli tekee. Varsinkin kun on ottanut muutaman kaljan liikaa niin alkaa tehdä mieli puristella tuntemattomien naisten rintoja. Tosin, kyllä minä tätä ihan selvinkin päin teen.
Varsinkin näin kesäaikaan on kulta-ajat edessä kun tytöt kulkee vähisä vaatteissa. Tavoittena on aina saada käsi puseron alle ja koskettaa paljasta tissiä. Melko usein on onnistunutkin.
Naisten reaktiot vaihtelevat. Jotkut sanovat, että lopeta, toiset eivät sano mitään, joku saa hepulin, joku yrittää potkia munille. Kaikki tuo on osa sitä jännitystä mikä tähän liittyy.
Viikonloppuiltaisin varsinkin tulee ulos lähdettyä usein kopeloitua useita kymmeniä naisia.
Siis, onko muita joilla on vastaavanlaista mieltymystä? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 17:19
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Koska tuo on laskettavissa päällekarkaukseksi, toivottavasti tajuat harrastuksesi lopettaa ennen syytettä. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 17:41
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Heeh, sanotaan näin: mä sitten tykkään puristella miesten sukukalleuksia, heeh
Käsikopelolla kummassa puntissa on
Ei mun ole tarvinnut vetskaria koskaan avata....
Kai tää on mun fetissi? *räjähtää raikuvaan nauruun* |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 18:28
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Jos tuosta saa turpaansa, niin se on kyllä ihan oma vika. Sitä saa mitä tilaa. Ylipäätään kaikki vastoin toisen tahtoa tehty intiimi koskettelu/vast. on äärimmäisen vastenmielistä ja minun silmissäni tuomittavaa.
Henkilökohtaisella tasolla se herättää primitiivireaktioita, jos siis oma läheinen joutuu kohteeksi. Väkisin hipeltäminen on raiskauksen esiaste, suhtaudun siihen juuri samanlaisella ymmärtämyksellä.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 19:01
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Sadistinen Mies kirjoitti: |
Jos tuosta saa turpaansa, niin se on kyllä ihan oma vika. |
Heh
Ei ole tullut vielä köniin, jos mua tarkoitat
Paljastus: teen tuota vain niin, ettei toiset näe
Kyllä nousee, usko pois |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 19:25
|
|
|
Pokestara
|
|
Rintojen ystävä kirjoitti: |
tykkään Kopeloida tuntemattomia naisia?
Varsinkin kun on ottanut muutaman kaljan liikaa niin alkaa tehdä mieli puristella tuntemattomien naisten rintoja. Tosin, kyllä minä tätä ihan selvinkin päin teen.Viikonloppuiltaisin varsinkin tulee ulos lähdettyä usein kopeloitua useita kymmeniä naisia. |
Toivon oikeesti, ettet tule mun paidan alle - saat nimittäin kassistani päähäsi (ja se on usein aika isokokoinen).
Rakastan ku miehet kopeloi mun tissejä, mut joku tuiki tuntematon ei todellakaan lääpi Katsoa saa mut ei koskea |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 19:34
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Ei ole tullut vielä köniin, jos mua tarkoitat |
Kyllä takuulla hieman kummallisen suhtautumisen saa nainenkin, joka kadulla käy ventovieraan kasseihin käsiksi. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 19:36
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Fireheart kirjoitti: |
Ei ole tullut vielä köniin, jos mua tarkoitat |
En tarkoittanut sinua. Vaikka ihan yhtä tuomittavaa on miesten kopeloiminen vastoin tahtoa, vaikkakin se tuntuu olevan yleisesti ottaen hyväksytympää.
Itse kokisin sen kaltaisen käytöksen melkoisen röyhkeäksi tunkeutumiseksi henkilökohtaiselle alueelle. Tuntemattomien kädet intiimialueilla saavat kyllä koneen lämpimäksi, mutta negatiivisella tavalla.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 20:45
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Sadistinen Mies kirjoitti: |
Itse kokisin sen kaltaisen käytöksen melkoisen röyhkeäksi tunkeutumiseksi henkilökohtaiselle alueelle. Tuntemattomien kädet intiimialueilla saavat kyllä koneen lämpimäksi, mutta negatiivisella tavalla.
|
Ähä
Musta se sangen hauskaa, Ähä!
Paljastetaan vielä hieman, väärinkäsitysten välttämiseksi: En kopeloi, ketä tahansa uppo-outoa hemmoa.
Kyllä nuo ovat sangen tuttuja häiskiä
Hei C moon Sadistinen, missä sinun huumorisi on?
Enkä nyt suinkaan heti sinun sukukalleuksiisi kiinni käy, ole huoleti vaan |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 21:06
|
|
|
|
P..le ,Jos mun vaimon rintoja kähmit , saat syljeskellä hampaitasi ja pitkään !!! Turpiin tulee !! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 21:19
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Jotenkin tähän topiciin ei tuo huumori oikein sovi, asia on kuitenkin sen verran ikävä. Se on epäsopivaa oli kopeloija sitten mies tai nainen. Ketään ei saisi luvatta mennä lääppimään..
Toivottavasti joku tekee aloittajasta vielä ilmoituksen poliisille. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
31.5.2007, 21:27
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Paljastetaan vielä hieman, väärinkäsitysten välttämiseksi: En kopeloi, ketä tahansa uppo-outoa hemmoa. |
No miksi pitää tähän threadiin sitten sotkeentua, kun keskusteltiin nimenomaan siitä ventovieraiden päällekäymisestä?
Se X-files paskalaari on edelleen olemassa paskanjauhamista varten. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.6.2007, 8:52
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cessie kirjoitti: |
Jotenkin tähän topiciin ei tuo huumori oikein sovi, asia on kuitenkin sen verran ikävä. Se on epäsopivaa oli kopeloija sitten mies tai nainen. Ketään ei saisi luvatta mennä lääppimään..
Toivottavasti joku tekee aloittajasta vielä ilmoituksen poliisille. |
Oukei, kyllä se erittäin epäsopivaa.
Vakavasti: ei se ole yhtään kivaa, kun ukot tarttuvat tisuihin kiinni.
Saisin kyllä tehdä monia ilmoituksia poliisille, tuosta lähentelystä, olipa kyse sitten mistä tahansa.
Sitä paitsi, useat miehet vain saakeli kipeästi kourivat, kourisivat omaa takapuoltaan, hemmetti.
Mikäli ihan tuntematon heppu kävisi kiinni, ilmoitus raiskauksen yrityksestä olisi poliisilla, se on saletti.
Kunhan heitin huumoria, mua kun alko naurattamaan viestiketjun aloittajan fetissitaipumus
Asser, oletko tosikko? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.6.2007, 18:15
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Kyllä multa vaan tulee avaria vähintään jos joku kourii.. siksipä en käykkään normi-iltoina raflassa vaan bileissä jossa saat olla ihan rauhassa pukeutunut vaikka kuinka pieniin vaatteisiin ja saat olla ihan rauhassa, kun taas jonnekkin normiravintolaan menisit sut raiskattais takuuvarmasti kun kerta kerjäät pukeutumisellasi sitä.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
1.6.2007, 18:46
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cessie
No, mä en käy missään ravintoloissa, ne ajat on menneet. Enkä myöskään pukeudu tyrkyttävästi. Mulla ei ole sellaisia vaatteita.
Tsemppiä! |
|
|
|
|
|