Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ BBG ja BM -ihanan imelää (split) |
|
Lähetetty:
11.3.2007, 22:03
|
|
|
Pokestara
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
..onko oikeAssa vai väärÄssä..siinä keskeinen kysymys |
Ota nyt tostakin jotain selkoa...
Heh heh...mut olishan se nyt ihan kiva ymmärtää vai onko se edes sun tarkoitus? Eli kirjoita hiukan selkeemmin mitä tarkoitat ni on edes jonkinlainen todennäköisyys tulla ymmärretyksi oikein |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 22:15
|
|
|
Pokestara
|
|
Badman kirjoitti: |
Joo huomasin merkkisi lounaan suunnasta. Vastasin että liukuvoide on jo valmiina ja voiko sitä levittää myös sinun... |
Tiekkö...mua ei tarvii voidella olleskaan - olen sellanen teflon pannu voin virkata sulle uuden ponzon...kerrot vaan minkävärisen |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 22:38
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
BigBigGirl kirjoitti: |
Tiekkö...mua ei tarvii voidella olleskaan - olen sellanen teflon pannu voin virkata sulle uuden ponzon...kerrot vaan minkävärisen |
Äääh, siirrytään tekstiviesteihin. Virkaa mulle mieluummin vaikka kalukukkaro |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 22:42
|
|
|
Pokestara
|
|
Siirrytäänkö ? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 22:47
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Siirtykää vaan, tää menee muute ihan spämmäämiseksi. HUS! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 23:32
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Aha. No nyt saatiinkin ihan oma viestiketju. Ei taidetakkaan siirtyä mihinkään Saa muutkin seurata "salarakkaiden vaiheita" |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 23:45
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
BigBigGirl kirjoitti: |
..onko oikeAssa vai väärÄssä..siinä keskeinen kysymys |
Ota nyt tostakin jotain selkoa...
Heh heh...mut olishan se nyt ihan kiva ymmärtää vai onko se edes sun tarkoitus? Eli kirjoita hiukan selkeemmin mitä tarkoitat ni on edes jonkinlainen todennäköisyys tulla ymmärretyksi oikein |
selvitys...oikea sana merkitys on monikäsitteinen ,se voi tarkoittaa suuntaa "oikea ja vasen" ,mutta se voi tarkoittaa aikomusta tai tekoa .Esimerkki :anonyymit henkilöt"BBG" ja" BM" ajavat autolla ,"BBG "kysyy "BM":ltä olemmeko oikealla tiellä ..eli tarkoittaako hän, ovatko he "oikealla" vai "oikealla" tiellä ...selvitys 2..väärä sanalla on myöskin monisyinen merkitys :se voi tarkoittaa kieroa ,vääntynyttä ,mutta myös moraalisesti väärää tekoa tai ....outoa ,mutta totta ..oikean vastakohtaa .Esimerkki :anonymit henkilöt esimerkistä yksi ajavat taas autolla .."BM" sanoo olemme väärällä tiellä ,eli onko tie kiero vai "ei oikea"...vai onko väärä teko olla tiellä....toivon ,"selvitykseni" auttavan edes vähän ,että tulisin ymmärretyksi...iniuria non excusat iniuriam = vääryys ei oikeuta vääryyteen.. x googolplex. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 23:53
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
^Vitja sä oot pimee! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 23:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^kiitos ..mä arvostan kohteliaisuuksia ..mä pidän siitä ,että pidetään outona ja "friikkinä" kuin taas, että olisi massaan sulautuva "basicperson" |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
11.3.2007, 23:59
|
|
|
Pokestara
|
|
Saa muutkin seurata "salarakkaiden vaiheita" |
"BBG:n ja BM:n salatut elämät" |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.3.2007, 0:13
|
|
|
Pokestara
|
|
....toivon ,"selvitykseni" auttavan edes vähän ,että tulisin ymmärretyksi... |
JuMaNkAuTa JuU NäÄs PäIvÄä, Ei oLe HuOlEn HäIvÄä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.3.2007, 19:21
|
|
|
Pokestara
|
|
Aha. No nyt saatiinkin ihan oma viestiketju. Ei taidetakkaan siirtyä mihinkään Saa muutkin seurata "salarakkaiden vaiheita" |
Miten sul kulta työpäivä meni |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.3.2007, 20:28
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Voi, se meni aika tylsästi. Palaveria aamupäivä ja tarjousten laatimista. Iltapäivällä soittelin asiakkaille. Eräs heistä, joka kanssa tein asiakasretken erääseen etälä-savolaiseen kaupunkiin viime kesänä moottoripyörillä, kertoi löytäneensä uuden misun ja kysyi koska otetaan reissu uusiksi. No kerroin itsellänikin olevan verkot siellä suunnalla vedessä, joten voisihan sitä lähteä pyyntöjä tarkastamaan heti kun tiet sulaa. Tämän jälkeen nauroimme rehvakkaasti
kuis sulla? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.3.2007, 20:32
|
|
|
Pokestara
|
|
No olen täs vaan elpynyt viikonlopusta - olin viikonlopun töissä. Kävin vähän asioilla ja koirien kaa lenkillä. Lukee vie pitäis, mul on yks tentti huomenna - ei kyl huvittais yhtään...Oliskos sulla ideaa miten innostuisin lukeen ? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
12.3.2007, 22:48
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^luke tykkää ,kun sitä kehuu nopeaksi ..se on nopee vetämään ja ampumaan ,ampunut meilläpäin kaikki aidat reikiä täyteen... |
|
|
|
|
|