Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Vaginasta
Tulisydän
LähetäLähetetty: 30.9.2005, 21:11  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Sattui silmiini ilta-sanomissa: Puhukaa naiset vaginastanne!

Edelleen eletään aikoja jolloin, häpeillään vaginasta puhumisesta, enkä suinkaan tarkoita halventavaa kielenkäyttöä, vaan reilua puhetta omasta värkistä.
Enkä tarkoita myöskään sitä, että siitä nyt pitää huudella turuilla ja toreilla.

Miten on kanssasiskot, puhutteko vaginastanne, esim. hyvän ystävän kanssa?
Onko teillä ajatuksia siitä, että se olisi jotenkin likainen?
Tai yleensä muuta vastaavaa?

Miehille tiedoksi: Nainen ei haise silakalta, jos sen on pessyt itsensä. Jos tuoksahtaa, silloin kysymyksessä on joku tulehdus Exclamation

Sama juttu teillä miehillä, jos te ette itseänne pese, tekin tuoksahdatte.
Yhtälailla Embarassed

Empä mielelläni suihin ottaisi likaista penistä Evil or Very Mad

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 12:43  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
Miehille tiedoksi: Nainen ei haise silakalta, jos sen on pessyt itsensä. Jos tuoksahtaa, silloin kysymyksessä on joku tulehdus Exclamation

Sama juttu teillä miehillä, jos te ette itseänne pese, tekin tuoksahdatte.
Yhtälailla Embarassed

Empä mielelläni suihin ottaisi likaista penistä Evil or Very Mad


Puhtaus on puoli seksiä! Exclamation

Kyllä minulta jää sen suuremmat suuseksit antamatta (enkä sitä vaadi vastapuoleltakaan) jos vehkeet ovat olleet jo hetken pesemättä... Siis siinä tilanteessa on turvauduttava vaan käsipeliin esileikissä.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
elisa
LähetäLähetetty: 3.10.2005, 23:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Minä ja mun paras kaveri,puhutaan vaginasta ja ihan kaikesta seksiin liittyvästä.Mikä asento,tai muu juttu on ollu kiva,leluista(lainaillaankin niitä) ja millon on harrastan viimeks masturbointia ym.ym.Molemmat elää parisuhteessa,mutta ei saa tarpeeksi seksiä.Mulla on enemmän kokemusta asioista(oon 5v vanhempi) ja meistä se seksihullumpi.Yhessä on ostettu geishapalloja ja kokeiltu miten ne vaikuttaa.Ne kyllä oikeesti auttaa!!!! Jos on löysä tavara,kannattaa ehdottomasti hankkia ja ettei tulis...Ensin isommat ja kevyemmät ja siitä pikku hiljaa pienempiin ja painavampiin.Ja sehän ei ole pelkäks miehen iloks,lantionpohjan lihaksia kannattaa aina treenata.Muistan kun ekan kerran jumppasin niillä,oli sen jälkeen akti tosi ihana.Herkistää mukavasti paikat.Kannattaa kokeilla.
Ja toi on helvetin tosi,toi haju asia.Kyllä pesemättömät miehen vehkeetkin haisee...Ei ole mukavaa suuhunPantavaa.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 9:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

elisa kirjoitti:
Minä ja mun paras kaveri,puhutaan vaginasta ja ihan kaikesta seksiin liittyvästä.Mikä asento,tai muu juttu on ollu kiva,leluista(lainaillaankin niitä) ja millon on harrastan viimeks masturbointia ym.ym.Molemmat elää parisuhteessa,mutta ei saa tarpeeksi seksiä.Mulla on enemmän kokemusta asioista(oon 5v vanhempi) ja meistä se seksihullumpi.Yhessä on ostettu geishapalloja ja kokeiltu miten ne vaikuttaa.Ne kyllä oikeesti auttaa!!!! .Ja sehän ei ole pelkäks miehen iloks,lantionpohjan lihaksia kannattaa aina treenata.Muistan kun ekan kerran jumppasin niillä,oli sen jälkeen akti tosi ihana.Herkistää mukavasti paikat.Kannattaa kokeilla.
Ja toi on helvetin tosi,toi haju asia.Kyllä pesemättömät miehen vehkeetkin haisee...Ei ole mukavaa suuhunPantavaa.


Kiitos kommentista Very Happy Very Happy

Mä puhun miehelleni näistä asioista, jotenkin se lountuu paremmin kuin naisille, jotka ovat häveliäimpiä kuin minä.
Katsos, mulla on tapana sanoa kaikki niin kuin ajattelen ja minkäänlaista häveliäisyyttä en koe näissä asioissa, koska ne ovat luonnollisia.

Mulla on myös Geishapallot, mut ovat unohtuneet käyttää.... Embarassed

Ja toisaalta mikään Dildo tai muu vastaava, ei korvaa miehen penistä. Mä en vois olla ilman miestä.
Sanoin eräälle tutulleni, (miespuolinen) että mä en oikeastaan tarvitse miestä, muutakuin tyydyttämään mut Laughing Laughing Cool
Mihin noita äijänkutaleita muuhun tarvitaan Rolling Eyes Question

Joskus tulee pohtineeksi, että miksi ihmeessä sellaiset ihmiset lyöttäytyvät yhteen, jossa toinen haluaa usein ja toinen erittäin harvoin?
Tälläisissa tapauksissa toisen, joka ei halua, pitäisi suostua siihen, että toisella on rakastaja, eikä siinä sen kummempaa, vai mitä?

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 4.10.2005, 10:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Nymfotar kirjoitti:
Mä puhun miehelleni näistä asioista, jotenkin se lountuu paremmin kuin naisille, jotka ovat häveliäimpiä kuin minä.


Onneksi minun tuttavapiirissäni ei ole juuri lainkaan noita häveliäitä naisia Laughing. Tai monethan on kovasti olevinaan, vaan kun puhuu asioista niiden oikeilla nimillä niin kyllä sen punastelun jälkeen lähes nainen kuin nainen alkaa avautumaan omista murheistaan.

Lainaus:
Mulla on myös Geishapallot, mut ovat unohtuneet käyttää.... Embarassed


Nyt alkoi tuo geishakuulailu kiinnostaa. Siis toki olen tiennyt niiden tarkoituksen, vaan ei ole koskaan tullut sen kummemmin pohdittua - vaan kun tuolla naisella nyt ei ole mikään maailman tiukin Embarassed Tai sanotaanko niin että lihasten jumppaaminen ei olisi yhtään huono idea. Aikaisemmin kun on ollut noita YH-mammoja kierrossa niin voi jestas sitä lihasvoimaa alapäässäkin... kaipa ovat sitten ahkerasti jumppailleet Rolling Eyes

Mutta milläs saisi vihjaistua että hommataanpa kulta geishat? Ei varmaan ole hyvä idea argumentoida että "kun sulla on vähän löysät paikat.." Kertokaas tytöt jotain hyviä pointteja naisen kannalta, joilla tuota hankintaa siivittää ja vielä saada mamma niitä käyttämäänkin Cool

Lainaus:
Ja toisaalta mikään Dildo tai muu vastaava, ei korvaa miehen penistä. Mä en vois olla ilman miestä.


On se jännä joo. Ei vaan sellaisia välineitä ole keksitty että kyrvän saisi korvattua, näin on moni sanonut Laughing. Tai tuo omakin, että kun siellä kyrvän toisessa päässä pitää olla se mieskin kiinni. Muuten kyllä tulisi varmaan meikäläiselle lähtö, jos nuo tarpeet saisi muuten hoidettua Laughing. Se kun vihaa minua, vaan ei osaa olla ilmankaan Twisted Evil


Lainaus:
Tälläisissa tapauksissa toisen, joka ei halua, pitäisi suostua siihen, että toisella on rakastaja, eikä siinä sen kummempaa, vai mitä?


Näinhän se ideaalitilanteessa menisi, vaan aika harvoin taitaa toimia niin että puoliso voi olla tietoinen asiasta. Kyllä se perusluonne ihmisellä on kuitenkin niin mustasukkainen, ettei kestä parhaalla tahdollakaan katsella kun toinen tulee kotiin posket punoittaen hymyille, varovasti askeltaen... Vaikka ei panettaisi itse ei sitten yhtään Laughing

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
elisa
LähetäLähetetty: 5.10.2005, 22:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Moi Assa !
Et tainnut lukea mun juttua kunnolla,kun kyselit mitä iloa siitä olis naiselle?Siitähän nimenomaan on iloa naisellekkin.Seksi tuntuu paljon paremmalta,kun jumppaa lihakset,se oikeesti herkistää paikat.Niistä on hyötyä,on sit löysä tai tiukka tavara.Itellä ei koskaan ole löysä ollukkaan ja silti niistä oli hyötyä.Siltä mun kaverilta putos ekaks ne isotkin pallot ulos,jos ei koko ajan jännitänyt.Nyt sekin on siirtynyt pienempiin kuuliin. Laughing
Eihän sitä tietenkään tarvi sanoa eukolle,että ostaisitko kuulat.Kun toi värkkis on kun heiluttais lippua messuhallissa... Sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 6.10.2005, 7:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ok, täytyy koittaa menisikö läpi tuolla tavalla. "Sua mä tässä vaan ajattelen, että susta tuntuis paremmalta" Rolling Eyes Twisted Evil

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 6.10.2005, 9:32  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:
Ok, täytyy koittaa menisikö läpi tuolla tavalla. "Sua mä tässä vaan ajattelen, että susta tuntuis paremmalta" Rolling Eyes Twisted Evil

Tuo on yleensä ratkaisu kaikkiin tilanteisiin joissa yritetään nainen saada tekemään jotain Cool

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kiathal
LähetäLähetetty: 6.10.2005, 11:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

elisa kirjoitti:
Siltä mun kaverilta putos ekaks ne isotkin pallot ulos,jos ei koko ajan jännitänyt.Nyt sekin on siirtynyt pienempiin kuuliin. Laughing
Eihän sitä tietenkään tarvi sanoa eukolle,että ostaisitko kuulat.Kun toi värkkis on kun heiluttais lippua messuhallissa... Sad


Jos aloitat käyttämään geishakuulia ja kuulat tippuvat heti ensimmäisellä kerralla, ei se tarkoita sitä, että paikkasi olisivat välttämättä löysät tms. juttu on ennemminkin päinvastoin. Nimittäin geishapallojen idea on harjoituttaa lantionpohjanlihaksistoa ja jos kuulat tippuvat ensimmäisellä kerralla, niin se on merkki siitä, että kyseisiä lihaksia on käytetty ja ne ovat hyvässä kunnossa. Pienempiin palloihin siirryttäessä vaaditaan ehdottomasti sitä, että kuulat saadaan sieltä piNpistä ulos helposti, lantiopohjanlihaksia käyttämällä, ei käsin vetämällä.

Kun harjoittelu aloitetaan, olisi tärkeää löytää aluksi ne oikeat lihakset, koska väärällä käyttötyylillä tulee treenattua esimerkiksi pakaralihaksia ja alavatsaa.

Ja hommahan on niin, että tämänlainen harjoittelu ei tiukenna paikkoja, mutta antaa mahdollisuudet käyttää lihaksia siihen tyyliin, että paikat tuntuvat tiukemmalta.


Geishakuulat ovat naiselle enemmän terveydellinen juttu, mutta tuohan se totta kai piristyksen sinne seksielämän puolellekkin. Suosittelen kaikille naisille itsensä ja oman terveytensä takia. Geishakuulat voii ostaa myös apteekista, kunhan muistaa, että ensin ne isot ja sitten vasta pienet.

Joka paikassa ei osata neuvoa sitä, että miten kuulilla harjoitellaan oikein, joten tässä ne lyhyesti:

- 3-4 kertaa viikossa kymmenen minuutin ajan.

Laita molemmat pallot peräkkäin sisällesi n. 3cm syvyyteen ja tarkista, että jännität oikeita lihaksia ottamalla napakka ote kuulien narusta. Kokeile vetää ihan vähän (jatkossa älä vedä kuulia muuten kuin pois ottaessa, lihasten ollessa rentona), kun tunnet jännittäväsi oikeita lihaksia, voit aloittaa harjoittelun.

Harjoittelu kannattaa tehdä istualtaan tai selällään maaten. HUOM! ei missään nimessä niin, että kuulat sisälle ja lenkille. Tämä siksi, että lantiopohjanlihakset ovat aivan samanlaiset, kuin muutkin lihakset ja tuollaisella käytöllä ne alkavat kramppaamaan, josta seurauksena alaraajahalvauksen tyylinen, mutta erittäin kivulias reaktio. Ja kun lihas kramppaa, sitä pitäisi hieroa, mutta tämä lihas onkin ihmisen siällä ja kuulat siinä vielä esteenä edessä, niin hoito on hyvin hankalaa.. Mutta eihän siinä moiseen tilanteeseen kuitenkaan loppuelämäksi jää, pitää vain odottaa, että kramppi laukeaa..

Jännitä lihaksiasi ja pidä rentona, sitten taas jännität ja pidät rentona. Jatka tätä se kymmenisen minuuttia, mutta älä yliharjoittele, etteivät lihaksesi kipeydy.

Hauskoja hetkiä! Very Happy
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
elisa
LähetäLähetetty: 6.10.2005, 13:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 28 Syy 2005
Viestejä: 11

Tottakai se on myös terveydellinen juttu.Tai ennen kaikkea sitä.Auttaa virtsan karkailuun ym.
Eihän se varsinaisesti tiukenna,mutta parantaa lantionpohjan lihaksia ja ennen kaikkea niiden hallintaa.Ja sehän se on,homman juju.Kun oppii niitä hyvin hallitsemaan voi "puristella" miestä yhdynnän aikana ja myös hallita omaa nautintoa.Ja kyllähän se tiukemmalta tuntuu,kun puristaa,väitän minä.
Oon ite huomannu että se myös herkistää.Verenkierto paranee varmaan.Ohjeet oli varmaan ihan ok.Ite oon kyllä käyttäny pitempiäkin aikoja.Mutta kannattaa varmaan alottaa noista. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
dreamzone
LähetäLähetetty: 27.12.2005, 21:38  Vastaa lainaamalla viestiä
Erotiikan esitaistelija


Liittynyt: 14 Jou 2005
Viestejä: 10

Tyhmä kysymys Embarassed :

Luulin, että kuulat ns. valuvat pois seisaalteen ilman lihasten jännittämistä niin, että se treenaus tulee siitä, että lihaksia jännittämällä pitää kuulat sisällä. Mutta sitten kun ostin kuulat, niin todellisuudessa ne oli hankala saada pois. Olenkohan ihan hakoteillä...??? Embarassed
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Badman
LähetäLähetetty: 28.12.2005, 1:46  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Haluaisin kokemusperäisenä tietona täsmentää, että näiden supistajalihasten harjoitteluun ei tarvita mitään apuvälineitä!

Tri Kegal aikonaan on kehittänyt tämän metodin ja sitä voivat harjoittaa niin miehet kuin naisetkin koska ja missä tahansa. Yritän sitä nyt tässä kuvata omalla kankealla tavallani.

Mene vessan pöntölle pissille, kun suihku on kovimmillaan niin katkaise se nopeasti jännittämällä sulkijalihasta - vapauta - jännitä uudestaan, tee tätä noin 2 sekunnin intervalleilla. Nyt tiedät mitä kegal on.
Alussa virtsasuihkun katkeaminen voi olla verkkaista mutta jo kuukauden jälkeen suihku tulee ja katkeaa kuin ruoskan sivallus.

No kegaleita (joiksi tässä niitä nimitän) ei suinkaan ole tarkoitus tehdä virtsatessa vaan silloin kun ei ole tarkoitus virtsata.
Istut esim. bussissa, autossa tms. voit tehdä näitä kegal harjoituksia.

aloita tekemällä esim. 30 supistusta jokaisen supistuksen olessa noin sekunnin pituinen - minuutin tauko - ja sama uudestaan.
aloita varovasti muutamalla 30 kpl sarjalla lisäten määrää päivä päivältä.
Tulisi pyrkiä siihen että tekee ainakin 300 - 500 kegalia joka päivä.

Kun pääset pitemmälle niin lyhyillä sekunnin supistuksilla voidaan
lämmitellä lihasta ja parin sadan sekunnin kegalin jälkeen ruveta tekemään
jopa 20 - 30 sekunttia kestäviä puristuksia.

Miehillä potenssi paranee todella huomattavasti ja naisillakin voi ne kuulat ampua makuuhuoneen seinän läpi naapurin puolelle Very Happy

Vaimoni muuten sai ohjeet synnytyksen jälkeen paikallisesta neuvolasta ja ne olivat pääpiirteittän nämä mitä tässä esitin.

Vuosi sitten huomasin hänen pimppansa pienentyneen ja tiukentuneen niin että sain itse pinnistellä joskun kankeani sisälle. No hän kertoi salaa ruvenneensa taas treenaamaan. Joku kuukausi myöhemmin minun oli pakko pyytää häntä lopettamaan treenaaminen koska hän ei pystynyt kontrolloimaan supistuksia esimerkiksi saadessaan orgasmin ja se teki kipeää.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 1
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker