Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Avatarin ajatus |
|
Lähetetty:
20.2.2007, 20:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
joo..mä kuulen assan halpislenkkareiden natinan lähestyvän ja "sikareiden" löyhk...tuoksun ...kohta nurkan takaa kuluu KRHMM.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.2.2007, 1:04
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Nooh, kuva puhukoon puolestaan! |
Useimmitenhan näin onkin...
Jos kuvassa on sievä typynen, se kertoo jotakin.
Jos siinä on silmät, on jonkinlaista viestintää havaittavissa.
Jos kuvassa on pelkkä kyrpä tahi tuhero kertoo sekin varsin paljon, ehkäpä liikaakin.
Itse pidän sellaisista avatareista erityisesti, joissa on jokin kätketty ajatus tai viesti/sanoma. Jotakin, joka kertoo kirjoittajan luonteesta, huumorintajusta tai persoonallisuudesta. Älyllisyys kiehtoo allekirjoittanutta aina, niin miehissä kuin naisissakin. Älykkyys on seksikästä.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.2.2007, 3:50
|
|
|
|
Mun avatar on mun iisi minä. Seksiseikkailija. Kuva on oikea, ulkona otettu kuva, rajattu huomattavasti ja ajettu seksikkään Twin Peaks-filtteröinnin läpi =) Siinä on toivottavasti kesän ja vapaan seksin maku |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 2:58
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
Jaah, mä en oo miettinyt sen kummemmin avatariani. Oma jalka ja kenkä siinä on. Mitään kivempaakaan en nyt keksinyt, katotaan jos jotain enemmän itseään löytyis viel |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 10:30
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
No minulla tuo avatar kuva kertoo aika paljonkin minusta eli siinä on kuva minusta kun olen esiintymässä Helsingin sEXHIBITION messuilla pari vuotta sitten. |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 12:32
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
cessie kirjoitti: |
Jaah, mä en oo miettinyt sen kummemmin avatariani. Oma jalka ja kenkä siinä on. Mitään kivempaakaan en nyt keksinyt, katotaan jos jotain enemmän itseään löytyis viel |
..lähiaikoina oli olkapäilläni yhtä sirot sääret..ps.veikkaisin että olet noin 160 cm pitkä... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 16:00
|
|
|
Tirkistelijä
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
cessie kirjoitti: |
..lähiaikoina oli olkapäilläni yhtä sirot sääret..ps.veikkaisin että olet noin 160 cm pitkä... |
Nappiin meni, täysin oikein,160cm tarkka mies |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 16:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^..kokemus tuo varmuutta..ja kumi lisää varmuutta |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.4.2007, 14:37
|
|
|
Supermalli
|
|
Minulle tuli kommentti, että näytän Avatarissani vanhemmalta ja isommalta kuin noilla videoilla... näyttääkö se muistakin siltä? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.4.2007, 16:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Biva
Ehkä hieman isommalta, mutta et kyllä vanhemmalta kuitenkaan - ihan ok tuo sun avas, ei siinä mitään vikaa ole |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.4.2007, 16:45
|
|
|
Halukas
|
|
Avattareni kertoo muille suuntaumisestani, avatar on "sellainen" joka minuun iskee. Tässä tapauksessa kumiin pukeutunut nainen. NAM. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.4.2007, 18:21
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Avatar kuvani kertoo muille minun roolistani "slave". Se on rooli josta pidän.
Kuva on itsestäni. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.4.2007, 22:41
|
|
|
Pokestara
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Minulle tuli kommentti, että näytän Avatarissani vanhemmalta ja isommalta kuin noilla videoilla... näyttääkö se muistakin siltä? |
No et minusta - mustat alusvaatteet ehkä antaa varttuneemman vaikutelman ? Minusta olet ihqu sekä kuvas et videolla |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.4.2007, 22:58
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
^ Ja se vastaus alkuperäiseen kysymykseen |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
15.4.2007, 23:07
|
|
|
Pokestara