Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Härskin elämää |
|
Lähetetty:
24.2.2007, 19:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ei täällä meidän rivarialueellakaan pitkiä katkoksia ole ollut, pahimpien ukkosten aikana parin sekunnin pätkiä vain. Sellaisista tuo UPSi selviää helposti, hurjaa piipitystä pitäen
Arvioisin että noin 5 minuutiksi riittää virtaa tuosta UPSista laitteistolle - mainiosti siihen että koneet ehtii ajaa hallitusti alas. Tosin UPS hoitaa senkin automaattisesti, kun akut alkavat ehtymään. |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.2.2007, 21:00
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mun pitänee sitten myös hankkia UPS ? Täällä, kun katkoksia syntyy tämän tästä ja kone ei varmasti tykkää kovasti siitä, että virta katkeilee. Oliko se nyt jotain 1000 markkaa, kun oli markka-aika? Niin taisi datanomi mulle sanoa, kun hintaa kyselin.... Vinetto
talous menee kyllä sitten niin pahasti miinukselle. Jospa kyselisi masiinamestarilta, tuo kun saa halvalla kaikkea ja laittais sellasen kesäksi, ukkosten takia. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.2.2007, 21:13
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kone itsessään ei ota niin herkästi itseensä äkillisestä sammumisesta, ellei nyt huono tuuri käy ja kovalevy juuri telo itseään virran sammuessa sopivan kirjoitusprosessin aikana. Mutta käyttöjärjestelmä kyllä ottaa itseensä jokaisesta odottamattomasta bootista. Minulla itselläni on myös tuossa serverillä useampia softia pyörimässä, jotka tykkäävät kyttyrää sammuessaan äkillisesti ja odottamattomasti.
Oikeastaan virtakatkosta huomattavasti suurempi riski, etenkin haja-asutusalueilla, ovat virtapiikit. Niitä kun sähköverkossa esiintyy käsi kädessä jännitekatkosten kanssa. Sopiva virtapiikki voi polttaa kaiken matkallaan aina tietokoneen virtalähteestä emolevyyn asti.
Nykyiset UPSit lähes poikkeuksetta toimivat myös ylijännitesuojaimina, eli suojaavat noilta virtapiikeiltäkin. Halvimmat UPS:it verkkokaupassa noin 50e luokkaa, kuten tuo mainitsemani SilverShield:
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=9243 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.2.2007, 21:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Vaurioituneita yksikköjä kyllä löytyy, mitä eheytys ei pysty korjaamaan
Voi shitti sentään! Mutta ei tuo hinta kauheen paha ole. Verkkokauppaan siis, mars |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.2.2007, 23:54
|
|
|
Supermalli
|
|
Härskin elämästä sen verran, että ylihuomenna hän saa kotiinsa siivoojan ja kuvausten järjestelijän työharjoitteluun. |
_________________ Mulla on sulle pikkuinen salaisuus
Alaston mies on mulle asia uus |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 0:49
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
|
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 1:15
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
toivottavasti siivooja "imuroi"kunnolla |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
26.2.2007, 14:25
|
|
|
Pokestara
|
|
Sellanen French Maid-type ? NAM
Tai löytyiskö jotain saksalaista versioo tosta ranskalaisesta palvelijattaresta
Ei vaan - siis onneksi olkoon Sonja uuden työpaikkasi suhteen ja pidähän Härskistä hyvää huolta |
_________________ BBG <3 |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 14:24
|
|
|
Supermalli
|
|
Toi sai uuden näytön. Saatans. Joudun varmaan koko päivän kuuntelemaan hehkutusta. Onneksi on perjantai. |
_________________ Mulla on sulle pikkuinen salaisuus
Alaston mies on mulle asia uus |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 14:47
|
|
|
|
|
Joo, tänään on ollut hyvä päivä, sain uuden näytön, nyt on vierekkäin 1920x1200 ja 1600x1200 ja tuossa vieressä on uusi kannettava 1680x1080.
Härskin elämä on kivaa
Viime yönä rakensin kilpa-autoja puoleenyöhön ja kohta päästään radalle ja siellä on turha muiden koittee ohitte |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 14:54
|
|
|
Mielihyvän messias
|
|
Härski kirjoitti: |
Joo, tänään on ollut hyvä päivä, sain uuden näytön, nyt on vierekkäin 1920x1200 ja 1600x1200 ja tuossa vieressä on uusi kannettava 1680x1080.
Härskin elämä on kivaa
Viime yönä rakensin kilpa-autoja puoleenyöhön ja kohta päästään radalle ja siellä on turha muiden koittee ohitte |
BTW härski millainen näytönohjain pyörittää noita kahta näyttöä. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 15:06
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Härski kirjoitti: |
Kovvoo hommoo...
Minun olisi ihan turha tunkea mihinkään kilparadalle, jos siellä ei olisi ihan omaa kaistaa, on se sen verran hurjaa touhua. Olisin suotta vain oikeasti ajavien jaloissa koko ajan. Pitää jättää moinen urheilu puolimetallimiehille ja keskittyä vaan kuntoiluun. Vaikka kyllä tuo kilpa-autoilu taitaa ihan kuntoilusta käydä.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 16:13
|
|
|
|
|
^^ Näytönohjain on jo joku vuosi sitten ostettu Geforce fx5600 256 MB eli ostin sen silloin kun se oli uusi ja sehän riittää kun tällä koneella ei pelata, vaan tehdään töitä ja vähän videoita katellaan.
mulla on muitakin jopa 3 töllölle mutta tämä on ollut hyvä käytössä.
^ Moottoriurheiluharrastus kannattaa aloittaa rauhallisilla vehkeillä ja liittyä johonkin paikalliseen seuraan, ne neuvoo ja säästä paljon raha kun ei tee samoja virheitä kuin muut. Mutta tietenkin eri ihmisiä kiinnostaa eri jutut ja kaikki ei ole lahjakkaita kaikessa joten kananttaa löytää se oma laji. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 16:42
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
^Taidan tyytyä pysyttelemään shakissa, asioiden räjäyttelyssä ja muissa rauhallisemmissa harrastuksissa. Autoilun jätän suosiolla tosimiehille.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2007, 20:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Lainataas Härskin topicia:
2 x 19" TFT @ 1280 x 1024
Läppäreitä ei jaksa kaivella esiin... Niitä on 2-3 tällä hetkellä talossa Ammatin varjopuolia. |
|
|
|
|
|