Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Väännetääs autoista (split) |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 13:45
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Hmmm... Täällä on viitteitä palkokasveilta hengitysteissä
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 14:23
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
Härski kirjoitti: |
freesex kirjoitti: |
mut meneppäs arvostelemaan kaveri autoa siitä se sota vasta syttyy
mut onneks tätä ei kukaan ota tosissaan... eihän  |
Haluan muistuttaa että bemarin herjaamisesta on foorumin säännöissä säädetty 8 vuoden bannaus
 |
Enkä luovu siitä..Pysyy hereillä ehdotomasti tiellä kun tänä vuonna pariin otteeseen oon jo tehnyt ympyrä mun bemulla.Ja aina pysynyt tiellä siitä huolimatta...
mietin että pitääkö lisätä purje siihen että sais moottorista vähännetty tehoa jollain tavalla.Aina kun kaasu palkimeen koskee pikkasen raju, auto perse lähtee käsistä...
paras oli että likka otti poskeen kun ajoin... kyllä oli mahtava tunne kun laukesin auto pyörähti ympäri....
eli kaikki sai....ja kaikki oli tyytyväinen ....jälleen kerran... |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 15:05
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
Tony ScorPPa kirjoitti: |
Enkä luovu siitä..Pysyy hereillä ehdotomasti tiellä kun tänä vuonna pariin otteeseen oon jo tehnyt ympyrä mun bemulla.
Aina kun kaasu palkimeen koskee pikkasen raju, auto perse lähtee käsistä...
|
Eli olet selkeä riski liikenteessä, sellaista se on kun auton tehot ylittävät kuskin ajotaidot |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 16:05
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Silläpä mulla onkin semmoinen automobiili, että sitä voi sanoa urheiluautoksi. Jos yrittää edes kesäkelillä ajaa satasta, niin siinä on jo ralliautoilun makua kun yrittää pitää sitä kinneriä tiellä. No, tuleepa ainakin noudatettua rajoituksia tuolla maanteillä.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 18:23
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Jos yrittää edes kesäkelillä ajaa satasta, niin siinä on jo ralliautoilun makua kun yrittää pitää sitä kinneriä tiellä. |
Muistuttaa ajoista kun ajelin N13 koppaisella Nissan Sunnyllä. Tuli kerran lahdentiellä testattua auton huippunopeus - No kyllähän se lähes 150km/h kulki, mutta tuntui siinä nopeudessa että ratti jää käteen ja pyörät hädintuskin koskettavat enää tien pintaa.
Ei isoa töyssyä ja kovin kummoista tuulenpuuskaa olisi tarvittu, kun olisi pitänyt jo anoa lähtölupaa Malmin lennonjohtotornista |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 18:29
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
paras oli että likka otti poskeen kun ajoin... kyllä oli mahtava tunne kun laukesin auto pyörähti ympäri....
Herran jumala Tony
Tuohan on erittäin vaarallista, liikenteen vaarantamista. Seuraavan kerran pysäköit biilin tien sivuun ja likka ottaa poskeen vasta sitten - näin on ihan kaikille turvallisempaa |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 18:41
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Herran jumala Tony
Tuohan on erittäin vaarallista, liikenteen vaarantamista. Seuraavan kerran pysäköit biilin tien sivuun ja likka ottaa poskeen vasta sitten - näin on ihan kaikille turvallisempaa |
Niinpä niin, jotkut eivät pysty keskittymään kahteen asiaan yhtä aikaa.
Toiset taas pystyvät keskittymään vaikka kuinka moneen, siitä näette yhden näytteen videossa http://www.seksitreffit.net/privaattivideot/kotivideo64/
Kyseisessä videossa, minä nimittäin ajelen Ferrarillani kohti TurkkuSex messuja samalla kun Johanna ottaa minulta suihin, sen lisäksi minä myös kuvaan koko tapahtuman samalla videolle.
PS. En suosittele vastaavia suorituksia amatööreille! |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 19:32
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Mr Lothar kirjoitti: |
Sinun tuntemuksesi/tietosi autoista taitaa olla sillä tasolla että ajattelet niissä vain olevan neljä pyörää ja ratin, siksi juuri sinunlaisten kannattaisikin tutustua juuri tuon AKE:n eli ajoneuvohallintakeskuksen sivuihin osoitteessa www.ake.fi ennen kuin alat kommentoida minkään auton merkkiä yms.
PS. Silmä silmästä, provo provosta  |
...mä luulin että kyse oli Randelinin Akesta....olet ihan oikeassa ,mä en tiedä paljon autosta/autoista...mä olen kolme(3) autoa purkannut osiin ja rakentanut ne uudestaan ,että jotain oppis..yksi oli klassikko FORD (huom amerikan) vm 65...sitten on ollut pari kenraali moottorin autoa..toinen oli yksi kahdesta suomeen tuoduista...vieläkään en ole oppinut mitään ,koska yksi on taas työn alla....yhden asian oppinut kyllä autoista..nimittäin ihmiset joilla "on" rahaa ,näyttävät status arvonsa ostamalla joko mersun tai sitten urheiluauton joka on tehty maassa ,missä tehdään hyviä nahkakenkiä ja pitsaa.....JOS mulla olisi rahaa ...alla olisi Bugatti Veyron ,Vector w2 ja Ford mustang fb 1968 ylikokoon poratulla 427 isolohkolla ja four on the floor..... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 19:49
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
^ yes, lehmipoika rules |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
12.1.2007, 20:31
|
|
|
Supermalli
|
|
Meillä on ollut Citroeneja ja nyt on ollut Mersu vuosikaudet, kaikki ihania meille. Omaksi kauppakassiksi voisin ottaa pikku-Mersun tai pikku-Alfan tai Smartin tai ... |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
13.1.2007, 6:20
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
siinä tulee ilmi että kuinka paljon arvostellaan mun taidot....en ole sanonut että olisin ollut liikenteessä...hehe ...... mut tuskin lothar ajanut talvella turkuun ferrarille ja tuskin sille pääset edes sieltä peruna pellosta pois talvella..ajoin jalasjärven ja kauhajoen keskellä kiihditys radalla mikä suljettu liikenteeseen... pässit..
ja minä teen useita kertoja sitä kun en muistaa edes montako kertaa että voisin antaa nimet....Mut hyvä että lotharkin ferrarille joku johannalla antanut poskeen..minä en pystyisi ajaa kun niin pieni auto että munat menee ratin välistä..ehkä suoralla vois antaa ...
Bemarille on tilaa ja harrastettu seksiä useita kertoja että tietää missä asennossa pannaan.... |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
13.1.2007, 12:35
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
..paras auto missä tullut.... naitua, oli eläkkeelle siirtynyt jenkkipoliisi auto....tilaa oli .... :wink:ps.lisätty kirjainmerkki...terv.Pilkunnussijat ry Pääkaupunkiseudun osasto... |
Viimeinen muokkaaja, cowboi45 pvm 13.1.2007, 13:08, muokattu 2 kertaa _________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
13.1.2007, 12:37
|
|
|
Seksinkuluttaja
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
..paras auto missä tullut.... naitua oli eläkkeelle siirtynyt jenkkipoliisi auto....tilaa oli ....  |
Mitäs jenkkipoliisi tykkäs |
_________________ Se on kasvun päivä, jolloin ensimmäisen kerran naurat itsellesi.
(Ethel Barrymore) |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
13.1.2007, 12:58
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^Minä ymmärsin että juuri sitä eläkkeelle jäänyttä jenkkipoliisia kaupoi nai |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
13.1.2007, 13:02
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
jenkkipoliisi autossa...joka oli siis "eläkkeellä" .....on mulla tiedot siitä poliisista joka autoa on jossain vaiheessa käyttänyt ..ehkä joskus "hiivassa" soittelen jenkkipoliisille ..... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
 |
|