Kirjoittaja |
Viesti |
< X-files ~ Foorumin lukijakunta |
|
Lähetetty:
30.12.2006, 0:43
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
menepäs vieras lähikuppilaan ottamaan pari kylmää...ja palataan aamulla asiaan.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.12.2006, 18:54
|
|
|
Supermalli
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
oletko kauankin tätä foorumia lueskellut ,kun noin tarkkoja johtopäätelmiä osaat tehdä.....yksi syistä miksi itse olen täällä on nuo modet..... |
Yhdyn edelliseen... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
30.12.2006, 19:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
..nyt mua hermostuta yhtään... gracias chica.... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.1.2007, 11:48
|
|
|
Supermalli
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
..nyt mua hermostuta yhtään... gracias chica.... |
Kraakkuva sika?? Kyllä minua sellainen hermostuttaisi... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.1.2007, 14:43
|
|
|
Mielihyvän messias
|
|
Itse olen ollut vasta vähän aikaa mukana rekisteröityneenä ja todennut että täällä kyllä "uskaltaa" antaa kommenttia vaikka enimmäkseen tänne kirjoittajat ovat samoja henkilöitä. Täytyy myöntää että voisi luulla tämän olevan vain pienen sisäpiirin saitti mutta hieman tarkempi perehtyminen osoittaa että näin ei tosiaan ole. Täällä on myös erittäin ystävällisiä ja asiallisia ihmisiä jotka antavat hyviä neuvoja eri ongelmiin. Suuret kiitokset kaikille teille jotka teette tästä asiallisen ja viihdyttävän saitin. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
4.1.2007, 15:32
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
^ Joo, kiva kuulla että on positiivinen fiilis. Enemmänkin saisi laittaa palautetta, myös jos toivoo että jotain muutettaisiin niin varsinkin asiallinen kritiikki otetaan mielellään vastaan.
Muutenkin tulee ällistyttävän vähän palautetta käyttäjiltä. Esim noista myyntivideoista niin laskin että alle 1 promille ostajista koskaan kirjoittaa niistä mitään kommenttia meille. Siinähän sitten yrität parantaa ja kehittää toimintaa
Ja omakuvan videogallerian maksulliseksi laittamisesta en ole saanut viikossa yhtään ainoaa palautetta. Ymmärrän toki ettei kukaan siitä hurraa, mutta kun realiteetit on ettei ole varaa maksaa noita kaistankulutuksia ja palvelimenrautoja muuten. Ainoa palaute mitä olen nähnyt omakuvan videogallerian maksulliseksi laittamisesta (95 sentin maksu viikossa) oli kommentti: "Ylläpidon ahneus iskee vielä takaisin".
Eli kun palautetta tulee niin vähän ja kun tulee niin sitä on vaikea ottaa todesta niin kaikki muutokset ja kehitykset pitää tehdä yrityksen ja erehdyksen kautta, eli ensin tehdään ja sitten katsotaan mitä se sai aikaan.
Tosin tämä ketju oli foorumin toiminnasta joten toisi mennä vähän OT mutta laittakaa palautetta vaikka maililla webmaster@seksitreffit.fi tai tuonne PALAUTE osioon.
Senkin kerron jo tässä vaiheessa että on paljon esteitä ja reunaehtoja mitä ei voida muuttaa mutta mahdollisuuksien rajoissa toki yritetään toteuttaa toiveita. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.1.2007, 16:40
|
|
|
Supermalli
|
|
Tänne melkeinpä nykyään tulee tapaamaan tuttuja, vakituisimmat alkavat jo olla melkein tuttuja...
ja jos on hiljaista niinkuin viime aikoina kun miehet ovat jossain sanomassa vaimoilleen viimeistä sanaa eli "kyllä rakkaani" ja naiset missä lie , niin melkein pettyy, kun ei kukaan ole sanonut mitään kuolematonta...
...ja kohta loma loppuu ja sitten ei ole itselläkään aikaa tulla ihan niin usein katsomaan...
...ja sitten on joskus luokkakokous , johon tullaan kaikki ihmettelemään, että tuollainenko se oikeasti on! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
6.1.2007, 22:19
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
^ehkä myös ^^ ...mut ku mullahan ei oo vaimoa ,jota vois välillä naimoa...joo ,juttujen takia täällä ollaan eikä "kämmenenlävistysmateriaalin"...piti jotain kommentoida Härskin kirjoituksista....mutta unohdin mitä...tementia taitaa tulla ..mutta mihin ja milloin .... |
|
|
|
|
|