Kirjoittaja |
Viesti |
< S/M ja Kinky ~ Tissien piiskausta |
|
Lähetetty:
8.12.2006, 17:41
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Tulisydän kirjoitti: |
Mä voin heiluttaa piiskaa - kyllä, mutta miehille, minuun ei kosketa. Oikein niin, että tuntuu, heh, mulla ois kyllä lystiä , mutta liian pitkälle se ei tietenkään saisi mennä. |
Oletko harkinnut ammattidommen uraa? Siinä saisit yhdistää huvin ja hyödyn. Pieksäisit alistuvia miehiä rahasta ja antaisit niiden kuolata perääsi ilman, että saisivat edes koskea. Kysyntää on ihan riesaksi asti suomenniemellä ja tienesti on melko hyvä tuntia kohti.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.12.2006, 17:47
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Oletko harkinnut ammattidommen uraa? Siinä saisit yhdistää huvin ja hyödyn. Pieksäisit alistuvia miehiä rahasta ja antaisit niiden kuolata perääsi ilman, että saisivat edes koskea. Kysyntää on ihan riesaksi asti suomenniemellä ja tienesti on melko hyvä tuntia kohti.
|
Asiaa tietenkin voisi harkita...hmmm... mikä, ettei.. Saisi ehkä noin tasapainoon sen mielettömän alistamisen tarpeen, joka mulla ajoittain nousee miehiä kohtaan. Miehet ovat itse antaneet esimerkkiä kuinka naista alistetaan, samaa lääkettä käyttäisin miehiin, mutta minuun ei kosketa sormellakaan... |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.12.2006, 17:49
|
|
|
|
|
Juuri näinhän useimmat ammattidommet toimivat. Palveluun ei sisälly itse Dominan antamaa seksipalvelua, vaan ainoastaan alistamista ja kipua. Ammattimainen Domina todennäköisesti saisi raivarin, jos hänet rinnastettaisiin prostituoituun. Mietihän asiaa, ei se niin huono ajatus ole.
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.12.2006, 18:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Snadistisadisti kirjoitti: |
Juuri näinhän useimmat ammattidommet toimivat. Palveluun ei sisälly itse Dominan antamaa seksipalvelua, vaan ainoastaan alistamista ja kipua. Ammattimainen Domina todennäköisesti saisi raivarin, jos hänet rinnastettaisiin prostituoituun. Mietihän asiaa, ei se niin huono ajatus ole.
|
Juu, laitan mietintämyssyyn tuon, kutkuttavaa, etten sanoisi, piiska viuhuu hurjaa kyytiä |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
8.12.2006, 18:18
|
|
|
|
|
Jos tarvitset jotakin osviittaa, niin tiedät mun maililosoitteen. Voimme jatkaa keskustelua siellä, vaikken asiakaskuntaasi tule koskaan kuulumaankaan.
|
|
|
|
|