Kirjoittaja |
Viesti |
< Ylläpito tiedottaa ~ Kadonneet viestit 18.11.2006 |
|
Lähetetty:
18.11.2006, 19:21
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Pienen mokan takia jouduttiin palauttamaan 18 tuntia vanha varmuuskopio, joten foorumin viesteistä hävisi kaikki jotka oli jätetty 18.11.2006 vuorokauden 18 ensimmäisen tunnin ajalta. |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.11.2006, 19:23
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Sinänsä kohtalon ivaa, että huomenna olisi siirrytty 6 tunnin backup väleihin, nyt oli vielä 24 tunnin backup väli.
Ja virhe tapahtui kaikenlisäksi poistettaessa spammirobotin jättämää viestiä ja juuri samaan aikaan saatiin valmiiksi muutos viestinjättämiseen, joka todennäköisesti estää spammirobottien jättämät viestit tulevaisuudessa.
Eli toi on sitä kohtalon ivaa, vähän niinkuin minä, suomen tavoitelluin poikamies istun täällä yksin muutaman tietokoneen ja näytön kanssa |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.11.2006, 19:27
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
selvis minkä takia 18 tunnin takainen humalatila tuli takaisin....kiitos El Härskidos ilmaisesta humalasta...virtuaali aika matkailu ens kerralla voitaisko mennä tulevaisuuteen... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.11.2006, 19:30
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Selvennettäköön vielä että moka oli meikäläisen aiheuttama - saa osoitella sormella nyt .
Lotharin "päiväkirjathreadista" olin poistavinani spämmibotin jättämän viestin, mutta samalla meni koko viestiketju. Ja siellä on sen verran miehen hengentuotosta että ehdottomasti oli saatava viestit palautettua.
Pahoittelut siis minun puolestani kaikille joiden viestejä tältä päivältä katosi bittitaivaaseen palautuksen myötä |
_________________ dont show her you want - make her want you |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.11.2006, 19:44
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
lohdun sana jolla kuivaa kyynel ..luonteellani niin tyynel eli latskuks... aurum igne probatur, hominis mens calamitate=kultaa koetellaan tulella,ihmistä onnettomuuksin...ps.tämä EI tarkoita että vaimon,tyttö/poikaystävän saa heittää nuotioon... |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
18.11.2006, 22:57
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa kirjoitti: |
Pahoittelut siis minun puolestani kaikille joiden viestejä tältä päivältä katosi bittitaivaaseen palautuksen myötä |
Juu
Huomattu on, että viestit ovat kadonneet, mutta ei sen niin vakavaa ole kuitenkaan. Sellaista sattuu tekevälle. Uusia viestejä tulee vanhojen tilalle ja kukapa niitä vanhoja viestejä jaksaa muistella.....
Pääasia on, että asiasta on hyvin tiedotettu, joten antaa viestien jatkua omalla painollaan |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.11.2006, 18:26
|
|
|
Asiantuntijajäsen
|
|
assa kirjoitti: |
Selvennettäköön vielä että moka oli meikäläisen aiheuttama - saa osoitella sormella nyt .
Lotharin "päiväkirjathreadista" olin poistavinani spämmibotin jättämän viestin, mutta samalla meni koko viestiketju. Ja siellä on sen verran miehen hengentuotosta että ehdottomasti oli saatava viestit palautettua.
Juu, ei saa kadottaa minun nettipäiväkirjaa |
_________________ Tutustu myös kotisivuihini http://www.MrLothar.fi |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
19.11.2006, 19:28
|
|
|
Estoton erogeenikko
|
|
Kun pitkästä aikaa jotain kirjoittaa, niin näin sitten käy....
Hei, seriously, ei se mitään...
Jerry |
|
|
|
|
|
|