Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  miehet, keskustelua kestävyydestä
crow
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 3:16  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Lok 2005
Viestejä: 25

ajattelin että miehet puhuisi täällä tekniikoista, miten saavat pidettyä skodet piipussa pidempään...

olen itse lukenut noista, mutta huomannut että kaikki tekniikat ei toimi kaikilla.
yksi mikä toimii mulla, on ajatusten keskittäminen johonkin ihan muuhun, mut rupesin miettimään, mitä järkeä on miettiä pää punasena jotain tosi epäseksikästä kun harrastaa seksiä? menee paljon ohi meinaan.

mut kertokaapa. Exclamation
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
Kiathal
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 8:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Minä taas tungen itseni mukaan miesten keskusteluihin.
Meneppäs sexshoppiin ja osta penisrengas/kiristin. Jos sekään ei auta, niin on olemassa kaikkia puuduttavia voiteita ja suihkeita.

kyllä siihen muukin apu löytyy kuin pannessa huomisen ostoslistan miettiminen.. Wink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 12:03  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Penisrengas on oikein hyvä kikka kestävyyden parantamiseen.

Vaan jos hekuma liian hurmaksi yltyy, voihan sen hydrauliikan hetkeksi keskeyttää ja keskittyä välillä hyväilemään jne. Tytötkin tykkää kun antaa sille klitotrikselle välillä huomiota.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
crow
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 19:39  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 09 Lok 2005
Viestejä: 25

juuh... olen kuullut noista kaikista. ja kokeillutkin ainakin penisrenkaita. musta jotenki hankalia käyttää. kai tän jutun idea oli tutkia enempi "kotikonsteja" Laughing

seksi on tosi paljon yläpää asia ja huomannu et sitä saa sitäkin kautta kehitettyä tuota kestävyyttä.
muita tekniikoita joita kokeillut on ollut tantra-hengitys-tyylinen juttu. toimii mulla joskus, mut ei läheskään aina. Rolling Eyes olisi kyl hieno jos toimisi.

mut kertoilkaa kokemuksia ja tietoa jakoon.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
assa
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 20:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Kotikutoisempi keino sitten vaan se tiukka puristus peniksen juuresta. Toiminee lähinnä hätätilanteessa kun yllättäen se kiimapeppu vinkaisee niin kiihoittavasti että tuntuu lastit lähtevän ihanhetijustnyt.

_________________
dont show her you want - make her want you
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Kiathal
LähetäLähetetty: 9.10.2005, 22:19  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 12 Elo 2005
Viestejä: 265

Eikös noi penisrenkaat sun muut oo kaikki kuitenkin niinku kotikonsteja..?

Ja sit jos käy vieraissa ja käyttää niitä, niin sitte vieraskonsteja..? Wink Vai miten se nyt menikään.. Confused
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti MSN Messenger
tehotippa
LähetäLähetetty: 24.11.2005, 17:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Erittäin halukas


Liittynyt: 18 Mar 2005
Viestejä: 25

Itselläni parani "mieskunto" kun tehtiin ympärileikkaus. Myös pitkittämiseen auttaa itselläni se kun keskityn enemmän naiseen ja hänen nautintoon.

Minulla ennemminkin ongelma että kestän hieman liian kauan. Useimmiten on käytettävä jo loppu vaiheessa liukkareita apuna. Eikä tämä ole mitää miehistä pullistelua vaan joskus jopa ihan vakava ongelma. Ehkä tuo ympärileikkaus ei ole niitä ensimäisiä juttuja mitä kannattaa kokeilla mutta mahdollinen.

Toivon että löydät sen oman "niksin" millä pidättää vielä hetki ennen kun ampua.
Kai se vanhin on miettiä vaikka veromätkyjä (2500e tänä vuonna) niin johan menee orgasmi ohi Smile Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 24.11.2005, 19:21  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ympärileikatut miehet lienevät vähän "epäherkempiä" Smile Kun terska joutuu koko ajan kontaktiin housuissakin kangasta vasten, tottuu ärsykkeisiin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 26.11.2005, 21:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Ykis hyvä keino on kondomin käyttö. Ja ennen sen laittoa pitää venyttää esinahka terskan päälle, jolloin se muuttuu epäherkemmäksi.

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Leon
LähetäLähetetty: 28.11.2005, 23:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksialan argumentikko


Liittynyt: 28 Mar 2005
Viestejä: 8
Paikkakunta: Turku

tehotippa kirjoitti:
Itselläni parani "mieskunto" kun tehtiin ympärileikkaus. Myös pitkittämiseen auttaa itselläni se kun keskityn enemmän naiseen ja hänen nautintoon.

Minulla ennemminkin ongelma että kestän hieman liian kauan. Useimmiten on käytettävä jo loppu vaiheessa liukkareita apuna. Eikä tämä ole mitää miehistä pullistelua vaan joskus jopa ihan vakava ongelma. Ehkä tuo ympärileikkaus ei ole niitä ensimäisiä juttuja mitä kannattaa kokeilla mutta mahdollinen.


Jees, sama probleema. Kesto on välillä turhankin pitkä. Joskus sitä alkaa puuskuttamaan (pitäis lopettaa röökin veto), mutta myös neidot on välillä sanonut että eivät jaksa enää... Mut on myös ympärileikattu, mutta se ei vaikuttanut kestoon mitenkään...

_________________
Sex, booze and rap!
Peeämmää jos o jotain tärkeetäki asiaa...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Asiantuntija
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 15:57  Vastaa lainaamalla viestiä
Seikkailija


Liittynyt: 24 Mar 2005
Viestejä: 53
Paikkakunta: Helsinki

Leon kirjoitti:
tehotippa kirjoitti:
Itselläni parani "mieskunto" kun tehtiin ympärileikkaus. Myös pitkittämiseen auttaa itselläni se kun keskityn enemmän naiseen ja hänen nautintoon.

Minulla ennemminkin ongelma että kestän hieman liian kauan. Useimmiten on käytettävä jo loppu vaiheessa liukkareita apuna. Eikä tämä ole mitää miehistä pullistelua vaan joskus jopa ihan vakava ongelma. Ehkä tuo ympärileikkaus ei ole niitä ensimäisiä juttuja mitä kannattaa kokeilla mutta mahdollinen.


Jees, sama probleema. Kesto on välillä turhankin pitkä. Joskus sitä alkaa puuskuttamaan (pitäis lopettaa röökin veto), mutta myös neidot on välillä sanonut että eivät jaksa enää... Mut on myös ympärileikattu, mutta se ei vaikuttanut kestoon mitenkään...


Otan osaa! En ole ympärileikattu. Syystä jota en tiedä, laukeamiseni kestää kauan. Kesti jo nuorena: pisin panoni oli 8 tuntia. Olin 22 wee.
Joissakin naisissa olen huomannut, että aluksi liukas pillu muuttuu myöhemmin tahmeaksi, eli nainen ei kestä pitkää panoa. Silloin en ainakaan laukea, ja homma pitää jättää kesken. Näin on muutaman kerran käynyt. Se on todella ikävää!

_________________
Mottoni:
"19 vuoden avioliittoni riitti, lapsistamme exvaimolleni iso kiitti!"
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 29.11.2005, 21:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Onkohan tuommoisessa maratoonissa enää mitään mieltäkään? Siis toki jos kyseessä on läpi yön kestävä rakastelu, jossa välillä lauetaan, köllitään, hyväillään ja taas aloitetaan... Mutta että 8 tuntia hydrauliikkaa putkeen - tuntuu aikamoiselta hurjuudelta Shocked

En mikään minuuttimies ole itsekään, mutta sanoisin sellaisen "perussetin" olevan 30-90 minuutin luokkaa. Sitten joskus sopivissa tilanteissa, sopivien partnerien kanssa saattaa tulla näitä yön yli "leikkejä" Cool
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
john
LähetäLähetetty: 3.12.2005, 7:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Mielihyvän maanikko


Liittynyt: 08 Mar 2005
Viestejä: 80

Mulla pysyy skodet piipussa kun yksinkertaisesti lopetan sen edestakas liikkeen vähäksi aikaa ja annan kikkelin sykkiä vähän aikaa siellä lemmenvaossa, antaen pahimman paineen mennä ohitte. sitten taas homma jatkuu Laughing
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Badman
LähetäLähetetty: 4.12.2005, 19:24  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Netin penis enlargement sivuilla puhutaan termillä "edging" eli jos liian nopea laukeaminen on ongelma niin sitä voi treenata itsekkin käymällä siellä rajalla. Eli runkkaa itsensä siihen orkun rajalle ja lopettaa ennen laukeamista, tätä tehdään monta kertaa peräkkäin.

Itse hoidan homman myös yhdynnässä siten että ajoissa puristan voimakkaasti peniksen juuresta virtsaputkea, otan mahdollisesti peniksen ulos vaihdetaan asentoa tms. Pari - kolme tämmöistä ja sitten ei enää meinaa tulla ollenkaan, saa polkea kuin vanha singeri Smile
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Vieras
LähetäLähetetty: 6.12.2005, 12:13  Vastaa lainaamalla viestiä






Huippu vihje...Otetaan kokeiluun. Tosin edellisestä kerrasta on sen verran aikaa, että voi olla ettei mitkään temput auta. Mutta juuri näitä käytännön vinkkejä lisää...
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 1 Yht. 2
Siirry sivulle 1, 2  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker