Kirjoittaja |
Viesti |
< Bi, gay, lesbo ~ Etsintäkuulutus! |
|
Lähetetty:
23.3.2006, 20:51
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
assa kirjoitti: |
"Lasset", tuli ensimmäisenä mieleen... Mutta eihän se olekaan vähemmistö |
Pissikset käyttää kylläkin nykyään "Ossit"- nimitystä entisten lassejen ja amiskojen sijaan. Sain tänään huomata sen! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.3.2006, 21:54
|
|
|
|
No kelpaako vähemmistöön kun on 13 cm jäykkänä ja alle 2 min veltosta velttoon,mistä tällaiselle nainen....ei mistään, tumppuun vaan ! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.3.2006, 19:50
|
|
|
|
Härski kirjoitti: |
Mä olen kaappi-pehmo. En ole vielä tullut tulos täältä |
Kaappihomot käyttäytyvät heteroina. Eli sinä siis real-lifessa panet B-porttiin, roiskit naisten kasvoille, olet ns. "kunnon panomies" vaikket tykkää siitä, etkä USKALLA tulla kaapista ulos eli ET KOSKAAN ole hellä, ET makaa vierekkäin, ET kävele käsi kädessä, ET harrasta viatonta hellää suutelemista.
Onko näin? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.3.2006, 19:57
|
|
|
Hellyyden huipentuma
|
|
Täällä on toinen piilopehmo pussailija, joka tosin on myöskin bi |
_________________ Melkein kaikkea pitää kokeilla. |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.3.2006, 20:57
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
Noname kirjoitti: |
Mä olen kaappi-pehmo. En ole vielä tullut tulos täältä |
Kaappihomot käyttäytyvät heteroina. Eli sinä siis real-lifessa panet B-porttiin, roiskit naisten kasvoille, olet ns. "kunnon panomies" vaikket tykkää siitä, etkä USKALLA tulla kaapista ulos eli ET KOSKAAN ole hellä, ET makaa vierekkäin, ET kävele käsi kädessä, ET harrasta viatonta hellää suutelemista.
Onko näin? |
Niin itse sanoisin että minä esiinnyt tuollaisena koviksena (ehkä) mutta oikeasti haluaisin olla pehmis ja vähän kaipaan sitä. Mutta B-porttiin paneminen ja kasvoille roiskiminen on minulle kyllä vähän etäisiä asioita, ei niitä sentään, mutta joskus noi muut koviksen elkeet on pinnalla vaikka haluaisin olla pehmis.
Voi olla syynä se että ei ole järin hyviä kokemuksia siitä kun on naisille tunteensa näyttänyt (eli avautunut). Siitä on tullut vähän v**** varovaiseksi ettei sellaista tyhmyyttä kovin nopeasti mene toistamaan
// Edit: Katos, tämä taisi olla eka kerta kun kirjoitin naisen sukupuolielintä kuvaavan sanan tänne forumille ja se korvattiin noilla tähdillä itsekseen. Olin unohtanut että itse tein ton tuhmien sanojen listan |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.3.2006, 2:09
|
|
|
|
Minä kuulun useampaan seksuaalivähemmistöön tällä forumilla.
Pidän eniten lähetyssaarnaaja-asennosta, en tykkää panna B-porttiin, en tykkää roiskia naisten kasvoille, pidän hellyydestä ja joskus ihan vain vierekkäin makaamisesta ja jopa käsi kädessä kävelemisestä mikä nyt on kunnon panomiehille ihan out! Ihan viaton hellä suuteleminenkin on musta kivaa
Noista mieltymyksistä kun täällä avautuu niin ei saa edes teilauksiaa ja haukkuja vaan mun suuntaus ohitetaan kylmästi ja vaietaan kuoliaaksi. Siksi olen täällä kaapissa edelleen |
Säälittävää Ei mitään yritystä herätellä naisten huomiota kenties... voi sua lutusta... Saat sympatiaa. ja joskus pillua varmaan dont worry:) |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.3.2006, 2:45
|
|
|
|
|
Anonymous kirjoitti: |
Pidän eniten lähetyssaarnaaja-asennosta, en tykkää panna B-porttiin, en tykkää roiskia naisten kasvoille, pidän hellyydestä ja joskus ihan vain vierekkäin makaamisesta ja jopa käsi kädessä kävelemisestä mikä nyt on kunnon panomiehille ihan out! Ihan viaton hellä suuteleminenkin on musta kivaa
|
Säälittävää Ei mitään yritystä herätellä naisten huomiota kenties... voi sua lutusta... Saat sympatiaa. ja joskus pillua varmaan dont worry:) |
Äh nyt toi paljastui kumma kyllä kun ei vielä ole mailia tullut missä naiset pyytää iltakävelylle onkohan täällä vain noita naisia jotka hakee kovia jätkiä ei nörtit kelpaa... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.3.2006, 2:52
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
kumma kyllä kun ei vielä ole mailia tullut missä naiset pyytää iltakävelylle onkohan täällä vain noita naisia jotka hakee kovia jätkiä ei nörtit kelpaa... |
No minulla on sitten senkin edestä koko ajan privaboksi tukossa.
Jos forwardaan puolet sinullepäin, niin tasoittuisi kuorma vähäsen? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
25.3.2006, 3:19
|
|
|
|
|
kumma kyllä kun ei vielä ole mailia tullut missä naiset pyytää iltakävelylle onkohan täällä vain noita naisia jotka hakee kovia jätkiä ei nörtit kelpaa... |
Voi v**** mä valitsen aina väärän strategian. No forwardaa muutama vähän kiltimpi tyttö tänne sitten - kyllä on noloa |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.9.2006, 8:37
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
Eliksiiri kirjoitti: |
Mua harmittaa, kun täällä on niin vähän noita vähemmistöjä mukana. Jokunen bi on näyttäytynyt, ...! |
To bi or not to bi , that´s the question. Aika vähän täällä tosiaan näkyy vähemmistön edustajia. Kyllä mä olen bi-mies, tosin kaappi semmonen, ei pienellä kylä pahasella voi esiintyä omana itsenään. Voiko missään, saamatta turpiinsa. Meikäläisen ukkoporukassa tuomitaan kaikenlainen miestenvälinen seksi, On tossa aina sillon tällön sauna iltoja ja siellä se puhe joskus kääntyy seksiasioihinkin. Tiedä sitten minkälaisia kaappihomoja niissäkin sitten loppujenlopuks on. Minä olen pitäny nuoresta pojaasta asti miesten kalujen kattelusta ja myöhemmin koskettelustakin, mitäs ihmeellistä siinä on jos mies nuolee naisen piparia niin miksei se vois ottaa suihin mieheltäkin. Täytyy sanoo, että munaa on usein paljon mukavampi imee kun puolipuhdasta pillua. No kyllä kulliv varsikin puhdas pitää olla. Tällähetkellä kyllä seurustelen naisen kanssa.
Minua on aina kiinnostanu nää poikkeavuudet, bi, cay, transut… mistähän sekin johtuu. Tuleeko se entisistä elämistä, uskon että entisissä elämissä sielu voi olla välillä mies ja sit taas nainen. No nyt meinaa taas mennä turhan henkisex. En ymmärrä miks pitää olla niin jyrkkä, jos joku on homo, lesbo tai mikä hyvänsä niin so what, sehän jokaisen oma asia. Tai vaikka hurahtanu sielunvaellus oppeihin. Sehän on vaan rikkaus kun on kaikenlaisia ihmisiä. Aatelkaa ny jos kaikki olis laihoja heteroja, vaaleetukkasia ateisteja, kyllä itsemurhatilastot olis karua katteltavaa.
Että erilaisuus kunniaan . |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.9.2006, 9:25
|
|
|
|
Voi v**** mä valitsen aina väärän strategian. No forwardaa muutama vähän kiltimpi tyttö tänne sitten - kyllä on noloa |
.....hahh....ma ainakin tykkään pehmis.... jäätelöstä......m:n mielestä paras mitä olen syönyt......mmmm.... ....ja mun kaapissa on ehkä enempää tilaa..... .. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.9.2006, 10:05
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Ihan viaton hellä suuteleminenkin on musta kivaa
Noista mieltymyksistä kun täällä avautuu niin ei saa edes teilauksiaa ja haukkuja vaan mun suuntaus ohitetaan kylmästi ja vaietaan kuoliaaksi. Siksi olen täällä kaapissa edelleen |
Härski, beibe
Tule tänne pusuttelemaan, *kiss, kiss*
Katotaan kumpi lopettaa ensin
Niin, se on sääli ettei saa koskaa avautua rauhassa , joku aina rökittämässä.
Mä inhoon machoilua miehissä
Mikähän pätemisen tarve pojilla oikein on? *silittää poikien päitä*
*voi, voi, äidin pikkupojat, onko teillä kurja olo?* |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
20.9.2006, 11:33
|
|
|
Erittäin halukas
|
|
Mielenkiintoista!
Tuo suuntautuminen on joskus hieman hankalaa rajata varsinkin jos on nuori. Näin keski-iän kynnyksellä se alkaa jo pikkuhiljaa kuitenkin hahmottua.
Nuorena poikana itse luulin olevani vallan homoseksuaali, koska Kalle-lehden gay-sivut saivat minut aina toisinaan kiihottuneeseen tilaan. Tosin niin sai koko muukin lehti, olin kova poika runkkaamaan. Mutta tuo asia kuitenkin hämmensi mieltä ja sen seurauksena menetin poikuutenikin vasta armeijan käyneenä eli pari kymmpisenä Naisen kanssa.
Kuitenkin tiesin, että miehetkin minua kiinnostavat. Olin juuri aloittamassa vakavaa suhdetta naisen kanssa, kun sitten yksin liikuessani päätin erään ravintola illan iskemällä itselleni seksikumppaniksi miehen. Ja niinhän se sitten tuli kokeiltua. Oraaliseksiä harrastettiin, kun minua ei anaalihomma oikein innostanut. Eikä nyt sitten se toisen kullin imeminenkään, mutta parhaan suihinoton kyllä silloin koin. Eli ei ihan turhaa.
Sen kuitenkin tajusin, että miesten välinen seksi ei ole minua varten. Voin kyllä edelleen katsella miehiä sillä silmällä ja katselenkin.
Mutta seksi on parasta naisten kanssa ja minäkin tykkään lähetyssaarnajasta eri variaatioineen, enkä edelleenkään halaja anusta. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.10.2006, 16:57
|
|
|
Supermalli
|
|
Mua harmittaa, kun täällä on niin vähän noita vähemmistöjä mukana. Jokunen bi on näyttäytynyt, mutta eipä hekään ole suuntautumisestaan juuri avautuneet.
Keskusteluja ja mietteitä tahtoo hän! |
Eliksiiri , et varmaan arvaakaan, että minä olen kovasti bi... en ole koskaan tainnut mainita? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
9.10.2006, 19:11
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
bi-vaimo kirjoitti: |
Mua harmittaa, kun täällä on niin vähän noita vähemmistöjä mukana. Jokunen bi on näyttäytynyt, mutta eipä hekään ole suuntautumisestaan juuri avautuneet.
Keskusteluja ja mietteitä tahtoo hän! |
Eliksiiri , et varmaan arvaakaan, että minä olen kovasti bi... en ole koskaan tainnut mainita? |
Ihan olen vain rivien välistä näin lukenut. |
|
|
|
|
|
|