Kirjoittaja |
Viesti |
< Avautumiset ~ Kuvittelevat vähänliikoja.. |
|
Lähetetty:
24.9.2006, 12:13
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Taitaa kaks ihmistä täällä kuvitella vähän liikoja!!!
Siis keksii kaiken maailman paskaa, etätoon sanonu tätä ja tätä! Onhan se elämä tietenkin kurjaa, jos eih kestä sitä ettei oo foorumin ainut nainen ja SAATI ETTEI SAA ENÄÄ HUOMIOO niin kauhiasti!! Niin onhan siinä elämä pilalla!!
Se että keksii vaikka mitä paskaa, niin eipä taijja oikein olla elämää! Ja kateellisuutta, lapsellisuutta..mitähän vielä..
Mutta kandeis vähän miettiä, mitä selittää, koska eikös se oo rikollista syyllistää sellasesta mitä ei oo tehny?
Ja eliksiirin on turha tulla miua haukkuunn, jos joku tekee jtn tai laittelee jtn kuviansa jonnekkin!!
PLIIIIS HANKKIKAA ELÄMÄ!! ELÄKÄÄKÄ TURHAAN SYYTELKÖ, JA HOMEHTUKO TÄÄLLÄ JA VALITTAKO ELÄMÄÄ: Kun mies ei anna perseeseen, mies ei suostu nuolee mua apua jne.. !! Tehkää asialle jtn!! Ei se valittamalla parane!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 12:25
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Wuh Wuh! *heiluttaa häntäänsä* |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 12:35
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
NeitoX kirjoitti: |
Taitaa kaks ihmistä täällä kuvitella vähän liikoja!!!
Siis keksii kaiken maailman paskaa, etätoon sanonu tätä ja tätä! Onhan se elämä tietenkin kurjaa, jos eih kestä sitä ettei oo foorumin ainut nainen ja SAATI ETTEI SAA ENÄÄ HUOMIOO niin kauhiasti!! Niin onhan siinä elämä pilalla!!
Se että keksii vaikka mitä paskaa, niin eipä taijja oikein olla elämää! Ja kateellisuutta, lapsellisuutta..mitähän vielä..
Mutta kandeis vähän miettiä, mitä selittää, koska eikös se oo rikollista syyllistää sellasesta mitä ei oo tehny?
Ja eliksiirin on turha tulla miua haukkuunn, jos joku tekee jtn tai laittelee jtn kuviansa jonnekkin!!
PLIIIIS HANKKIKAA ELÄMÄ!! ELÄKÄÄKÄ TURHAAN SYYTELKÖ, JA HOMEHTUKO TÄÄLLÄ JA VALITTAKO ELÄMÄÄ: Kun mies ei anna perseeseen, mies ei suostu nuolee mua apua jne.. !! Tehkää asialle jtn!! Ei se valittamalla parane!!!!!! |
..........mitäs pahaa siinä on jos aikuiset ihmiset puhuu omista kokemuksista.......onnesta ja epäonnesta......jos on pakko purkaa omia paineita,sitten mieluimmin täällä foorumilla kuin että sun kaltaiselle kaverille..... |
_________________ Don"t hate me because i am.......soft... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 12:47
|
|
|
Halukas
|
|
Onhan se hyvä, että tempperamenttia löytyy...
Onok tuo sitten totta??
------------------------------------------------------------------------------------
-Uusi immeinen liittyi joukkoon, jos ette pistä pahaksenne..?- |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 14:07
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Hei
Mikä hiivatin hakkumissaitti tää on Oon totaalisesti pihalla
Siis mitä eliksiiri, elämän neste, on tehnyt, entäpä assa?
Olkoon mun puolesta mitä tahansa, täytyyhän sitä joku roti olla forumeillakin.
Eikö sitten heillä, modella saisi olla mitään mielipiteitä?
Ei eliksiiri hauku, en itse olen kyllä tätä missään vaiheessa kokenut.
Täytynee laittaa kadehtioiden piikkiin tuo, ellu hei, ne kadehtii sulta assaa , no, mitäpä tekee assa näille tyttösille, odotetaan...
Valaiskaa mua, kun mun pieni ymmärrys ei riitä tällaiseen pikkumaisuuteen?
eliksiiri, voitko? |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 15:47
|
|
|
Kama-Sutran Guru
|
|
hoh hoijaa, mää taidan lähtee kohta kahville |
_________________ tuhmasta päästä nauttii koko ruumis |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 16:31
|
|
|
Aurinkokunnan seksivalistaja
|
|
Lainaus: |
Ei tässä oikein tiedä itkeäkö vaiko nauraa. Voisiko itse kukin vain haudata sotakirveensä ja ottaa ihan rauhallisesti. Riehuminen ja remuaminen ei edusta mitään, aikuisiahan täällä kuitenkin ollaan. (Eikö?)
Tervetuloa Pirutar a.k.a. Neito_X, toivottavasti rauhallisemmalla mielellä jatkossa.
Snadistisadisti@luukku.com |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 17:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Boston kirjoitti: |
Paas tarjoten mulle kahvit bostonkakku, eikö? |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 17:08
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
snadistisadisti kirjoitti: |
aikuisiahan täällä kuitenkin ollaan. (Eikö?)
|
Sadisti
*tok* ollaanks me aikuisia, ei kait *tok*, mä itse olen sitten saanut aivan vääränkäsityksen
Täytyykin tästä lähteä kasvamaan aikuiseksi ja äkkiä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 17:42
|
|
|
|
|
No täysi-ikäisiä nyt ainakin. Minusta on kiva olla täysi-ikäinen ja leikki-ikäinen samaan aikaan...
Snadistisadisti@luukku.com[/list] |
_________________ - Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne - |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 18:03
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
NeitoX (a.ka. "Pirutar")
Kaikki kirjoituksesi ovat edelleen kaikkien nähtävillä tällä foorumilla, pahimpia pohjanoteerauksia lukuunottamatta (jotka ovat ansainneet poiston). Mitään ei siis tarvitse kenenkään "keksiä". Tuossa vielä suora linkki, jolla pääsee ihailemaan tätä verbaalista taiturointia:
http://www.seksitreffit.com/forum/search.php?search_author=Neito_X
Olisin voinut vielä julkisesti laittaa tähän esille ne "vitunrunkkuhomomikäluuletolevas" viestit joita privana lähettelit, mutta ikävä kyllä tyhjensin vastikään privaboksini sen kokorajoituksen lähestyessä... Harmi sinänsä.
Mitä kertoo omasta itsetunnostasi että bannien jälkeen sinun on aivan pakko tehdä uusi tunnus, jolla pääset jälleen soittamaan suutasi. Aivan kun tämä ei riittäisi, pitää vielä keksiä alter ego tunnari joka mukamas on sinua puolustelemassa.
Säälittävää, kaikessa yksinkertaisuudessaan. Ole ystävällinen ja katoa. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 18:18
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
assa ^
Vaikka nyt saankin paskiaisen maineen, totean että ihan kuin mun suulla sanottu. IP-osoite kavaltaa kyllä ja kirjoitustapa, zori mut näin on.
Sadisti
Voitas ruveta leikkimään hiekkalaatikkoleikkiä, musta se olisi tosi hupaisaa, saisin lyödä sua ämpärillä ja lapiolla päähän |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 18:24
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
1) EN OO HAUKKUNU SIUA HOMORUNKKUPÄLLIKUSIPÄÄ (mikä lie yhistelmä)!!! ETKÖ KEKSI PAREMPAA KEINOO?? KATO KYLL MIEH HUOMASIN JO ALUSSA, ETÄT YRITÄT ELIKSIIRI LEHMÄN ANSSA SAVUSTAA MIUA ULOS KUN ETTE OO FOORUMIN PÄÄTÄHTIÄ, TEITÄ EIH TÄNNE TULLA KAHTOON ENÄÄ..
2)TÄLLÄ KONEELLA ON KÄYNYPALJON MUITAKI IHMISIÄ KUIN MIE, ETTÄ EN OOTOI PIRUTAR.. !!!!!!! |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 21:36
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Hei mä oon haukkuva lehmä, siistiä. Mutaatio? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 22:54
|
|
|
|
|
Lainaus: |
Sadisti
Voitas ruveta leikkimään hiekkalaatikkoleikkiä, musta se olisi tosi hupaisaa, saisin lyödä sua ämpärillä ja lapiolla päähän |
Saisit vastapalloon hiekkaa silmiisi ja sitten huitelisin sua nokkosilla.
Mutta jos ei kuitenkaan lähdettäisi sille tielle. En halua lisää vekkejä kuulaani, olen riittävän reikäpäinen as is.
Snadistisadisti@luukku.com
P.S. Voisiko sen IP-bannin ottaa käyttöön asap? Kyllä tässä on varoiteltu ja oltu joustavia enemmän kuin on tarpeen. Ihan oikeasti.
P.P.S. Asia olikin jo hoidossa. Hyvä niin. Tämä juttu alkoi mennä ihan naurettavaksi. |
|
|
|
|
|