Kirjoittaja |
Viesti |
< Ylläpito tiedottaa ~ Banni iski |
|
Lähetetty:
22.9.2006, 23:26
|
|
|
Horst Nussbaum, poketuottaja
|
|
No nyt on bannattu vähäksi aikaa yksi käyttäjätunnus.
En oikein pitänyt siitä että ilmaisella foorumilla ilman taloudellista korvausta kaikkien mukavaa foorumiviihtyvyyttä hoitavia modeja - eli kunnioitettua Assaa ja arvostettua Elickzxsiiriä - lähestytään parjausviestein missä puretaan pahaa mieltä toistuvasti ja aina uudelleen ja uudelleen.
Jos jollain on niin paha fiilis että pitää joku haukkua niin kirjoittakaa mulle. Minä sitten saatan kyllä vastata aika terävästi takaisin, mutta pääpointti on ettei häiritä niitä jotka ilman taloudellista korvausta tekee töitä toisten viihtyvyyden eteen.
Ja lisäksi mua hatuttaa ihan hirveästi se etten minä saa huomiota osakseni, vaan muut ihmiset on niin tärkeitä että heille avaudutaan ennen minua - ja mut jätetään mehevän riidan ja terävän sananvaihdon ulkopuolelle olenko niin vähäpätöinen ettei kukaan kiukkuile mulle |
_________________ "Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2006, 23:28
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Tämä yksi kaikkien ja kaikki yhden puolesta, Sinulle Härski. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2006, 23:32
|
|
|
Lemmenkäinen
|
|
Voe sie Härski-muru Ei siulle voi kiukutella, tykätään paijata, helliä ja pusutella. Nyt lähetetään siulle REPULLINEN PUSUJA JA HALEJA, sie vaniljoitu karvanassu |
_________________ Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil- |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
22.9.2006, 23:42
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Nojoo. Tuskin se aiheuttaa parannusta, muuten kuin jäämällä pysyväksi banniksi .
Tosissaan, pitkään aikaan en yhtä pahasti rakentavan keskustelukyvyn puutteesta kärsivää ihmistä tavannut.
Se "juupaseipäs" ja "vitunpällihomo" argumentointi on noin 12-vuotiaan tasolla. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2006, 0:37
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Kukas pällinaama sai bannia...täytyy taas todeta että "ylimieliseksi"olet assa aika asiallinen ja reilu tyyppi ...sama pätee härskiin ja elixiriin...kun tapaisi elävässä elämässä yhtä reiluja ihmisiä....olisikohan tämä kuulunut siirappia osastolle.. |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2006, 0:46
|
|
|
|
|
cowboi45 kirjoitti: |
...olet assa aika asiallinen ja reilu tyyppi ...sama pätee härskiin ja elixiriin...kun tapaisi elävässä elämässä yhtä reiluja ihmisiä.... |
Vain poike-alalla tapaa näin asiallisia ja reiluja tyyppejä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2006, 9:16
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
poike....poikkeavien -ala (ko) |
_________________ mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2006, 9:22
|
|
|
|
|
^ Perskutti, tulipa kirjoitusvihre tärkeään ja strategiseen paikkaan, eli piti kirjoittamani: Vain poke-alalla tapaa näin asiallisia ja reiluja tyyppejä.
Ja POKE- alalla tarkoitetaan aikuisviihde alaa. Eipä olisi voinut dramaattisempaan kohtaan tulla kirjoitusvihrettä |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2006, 10:15
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
Ja lisäksi mua hatuttaa ihan hirveästi se etten minä saa huomiota osakseni, vaan muut ihmiset on niin tärkeitä että heille avaudutaan ennen minua - ja mut jätetään mehevän riidan ja terävän sananvaihdon ulkopuolelle olenko niin vähäpätöinen ettei kukaan kiukkuile mulle |
No, jo Härski
Mun teki eilen mieli vähän purkaa tätä saumaa täältä sulle, mut ajattelin, etten viitsi, ei sulla ole aikaa. Täällä kävi sellanen sähinä, että mä en oikein tiennyt kuinka olisin pyörinyt.....
Kun mulla on niin pirun terävä kieli tarvittaessa, että laitan kaiken ojennukseen. No, sitten saan kuulla siipalta taas moitteita , mutta minkäs mä voin sille, että sanon just niin kun asiat on.....
Siippa onneksi omaa rauhallisuutta ja osaa puhua toisella tavalla, minä en
Kyseessä oli 14-vuotiaan tyttäreni hormonimyrsky.
Jos sulle Härski sopii, niin alan kiukuttelemaan sulle, jooko |
_________________ ~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~ |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
23.9.2006, 10:50
|
|
|
Tähtisumun seksikkäin
|
|
Härski kirjoitti: |
^ Perskutti, tulipa kirjoitusvihre tärkeään ja strategiseen paikkaan, eli piti kirjoittamani: Vain poke-alalla tapaa näin asiallisia ja reiluja tyyppejä. |
En lähde kiistämään ...poke-alalla taitaa maine olla kultaa tärkeämpi. ehkä isolla mantereella huijarit saa temmeltää kauemmin ,mutta suomi on niin pieni maa ......ainakin omasta karttapallosta sen pystyy peittämään pikkusormella.... |
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 11:58
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
No muttamutta... eikait se ASSA puhu paskaaa täällä??
Vai että pällihomo oon kirjottanu siulle??
Taitaa Eliksiiriä ja Assaa ottaa päähän,kun HE eivät ole foorumin PÄÄTÄHTIÄ !!
Nii, pitääsit vähänpuhua paskaa ja selittää kaikkea paskaa Aika lapsellista touhua Et ei taijja olla kumpikaan kasvanu aikuiseks.. |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 12:01
|
|
|
Erotiikan esitaistelija
|
|
Ja pitäsollatodisteita ennenko tullaan syyttää?
Ei riitä pelkkä sana, taikka sit itse kirjotettu viesti, etät juu se kirjotti mulle näin ja näin... Aika säälittävää..
Mutta muutahan porukkaa täällä ei tunnu olevan (: |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 12:28
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Mä en enää jaksa ottaa kantaa tähän asiaan, olen jo sanottavani sanonut. Mutta mielenkiinnolla jään odottamaan, mitä assa tässä kohtaa tuumaa...
Meneepähän tämäkin työpäivä nopsaan, kun on jotain mitä odottaa kotiinpaluultaan... |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 12:52
|
|
|
Halukas
|
|
Tappelua... ?
En kyllä tiedä asiasta mtn, mutta jos asia on oikeastikki noin, että joku puhuu kakkaa niin minkä takia? Saako siitä joku kiksejä?? |
|
|
|
|
|
|
Lähetetty:
24.9.2006, 13:08
|
|
|
Foorumin Jumalatar
|
|
Voi rakas neito Sinua, sinustapa on moneksi! (Wink Wink, se sun ip ei muutu, vaikka nimimerkki vaihtuu!)
Ole nyt vaikka sitten Pirutar, se kuulostaa ihan inhimilliseltä keskustelijalta. Jospa tämä kyseinen persoonasi käyttäytyisi ja hallitsisi keskustelun jalon taidon paremmin kuin edeltäjänsä. Tervetuloa mukaan uudelleen, uudestisyntyneenä ja rauhaa rakastavana. |
|
|
|
|
|
|