Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 15
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Kysy keneltä haluat, ihan mitä haluat!
Neito_X
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 7:34  Vastaa lainaamalla viestiä
Seksiholisti


Liittynyt: 20 Elo 2006
Viestejä: 277

cowboi45 heitän saman kysymyksen siulle! Mitä tekisit jos oisit päivän vastakkaista sukupuolta, ja eih saa liittyä sexiin Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 7:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

cowboi45 kirjoitti:
Heitetäänpäs tähän kunnon klisee kyssäri..eli jos saisit olla yhden päivän vastakkaista sukupuolta mitä tekisit...ja vähän vaikeusastetta nostetaan ..EI saa liittyä seksiin. Question


Edellyttäen että minut heitettäisiin varsin hyvärunkoisen naisen rooliin, pukeutuisin tyylikkään seksikkäästi ja menisin kiusaamaan miehiä koko päiväksi kaupungille.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Feline
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 10:49  Vastaa lainaamalla viestiä
Tirkistelijä


Liittynyt: 17 Huh 2006
Viestejä: 166

Ihan ekana mie runkkaisin. Ja ei, itsetyydystys ei ole seksiä vaan itsetyydystystä, vai? Very Happy
Ihan oikeasti todella vaikea keksiä mitään muuta kuin alapäähän liittyviä juttuja, sillä muutenhan miehet ja naiset voi tehdä samoja asioita. Mutta en nyt kerro niitä alapääjuttuja, kun niitä ei pyydetty. =)
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 10:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

cowboi45 kirjoitti:
Heitetäänpäs tähän kunnon klisee kyssäri..eli jos saisit olla yhden päivän vastakkaista sukupuolta mitä tekisit...ja vähän vaikeusastetta nostetaan ..EI saa liittyä seksiin. Question


Yhden päivän olisin mies Rolling Eyes ?
Ehkä mä esittäisin kovaa kundia? Tuijottelisin naisten rintoja? Mitä miehet yleensä ovat, niin sitä tietty.
Ei oikein osaa sanoa, mutta miehinen mies, pientä flirttiä, pientä kiusaa naisille, heh Laughing
Riippuen mimmin ulkoisista ominaisuuksista, olisin sulavakäytöksinen gentelmanni. Mutta jos mimmillä ei ole mitään pääkopassaan, tyytyisin vain katselemaan.
Mä en aivottomuutta siedä, olin sitten mies tai nainen Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
cowboi45
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Ensiksi JOS olisin nainen pyrkisin samaan selvyyttä naisen aivoituksista ,kirjaisin ylös etc.Toiseksi lähtisin kaupungille ja kehuisin kaikille kauniille ja älykkäille naisille miten mukava mies tämä lehmipoika on..kehuisin toki muitakin mukavia tyyppejä...ja koska tähän touhuun on koko päivä aikaa ja sitä on vielä reilusti jäljellä ,menisin seuraavaksi johonkin yleiseen saunaan ja myöhemmin leikkisin rintojeni kanssa...kokeilisin ajaa autoa naisen logiikalla sekä yrittää taskuparkkeerausta....ja vielä olisi päivää jäljellä.. Wink Very Happy

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Chainreaction
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 28 Hei 2006
Viestejä: 136
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni

Jos olisin mies, hmmm. Ei mitenkään helppo juttu Shocked Rolling Eyes

Aamulla, kun heräsin, suukottelin ja hyväilin naiseni vartaloa ja herättin hänet pehmeästi. Siinä sitten makoiltiin sylikkäin (alasti) ja puhuttiin hempeitä, niitä näitä ja suunnittelimme kaukomatkaa yhdessä. Olen antanut itselleni luvan olla tänään pehmeä, romanttinen ja hempeä, koska tänään se tapahtuu.

Naiseni jää vielä loikoilemaan, minä menen laittamaan aamupalaa, jonka vien hänelle sänkyyn. Syömme aamiaisen yhdessä, lekottelemme sängyssä toisiamme kiusoitellen sellaisen tunnin verran. Kellon viisarit näyttävät n. 11:sta, jolloin nousemme ylös, suoritamme aamutoimet (ei nussuttelua), lenkkivaatteet päälle ja lähdemme kauniiseen syysmaisemaan parin tunnin lenkille.

Kävelemme joenrantaa, pysähdymme virtaavan kosken yli kulkevalle sillalle haistelemaan raikasta syksyn tuoksua, halailemme, nautimme toistemme seurasta ja läheisyydestä. Suukotellaan ja jatketaan matkaa, kun naiseni alkaa hieman villiintyä. Suunnitelmaani ei kuulu tällä kertaa seksi päivällä.

Lenkin jälkeen katselemme yhden dvd:n, nautimme välipalan, katselemme tv:tä ja sitten onkin aika valmistautua iltaa varten. Vien naiseni ravintolaan, jonka olen käynyt tarkistamassa etukäteen. Olen varannut meille oman suurehkon loosin ja pyysin, että sinne luodaan romanttinen tunnelma. Taustalla soi hempeä musiikki, kynttilät palavat ruokapöydässä, sohvapöydällä ja seinillä. Syömme päivällisen erittäin hyvin hoidetun tarjoilun maustamana. Siirrymme ruokailun jälkeen sohvalle istuskelemaan ja puhutaan hempeitä.

Nyt on sen aika, ajattelen. Naiseni hämmästyy, kun nousen ylös sohvalta, käyn loosin ovella ja palaan takaisin suuren (29 ruusua) tulipunaisen ruusukimpun kanssa. Polvistun hänen eteensä ottaen hänen kätensä käsiini. Naiseni ei sano sanaakaan, on hämillään, punehtuu ja silmät loistavat kirkkaina. Kerron rakastavani häntä, kaivan sormuksen taskustani ja kysyn: ”Tuletko vaimokseni ja rakastat minua myötä- ja vastamäessä?” Naiseni menee hämilleen, onnen kyyneleet putoavat hänen silmilleen ja hän vastaa muutaman sekunnin kuluttua: ”Kyllä tulen, tulen, tulen.” Pujotan sormuksen hänen vasempaan nimettömäänsä, ojennan ruusukimpun ja halaamme toisiamme, suutelemme kiihkeästi ja vaatteet saavat kyytiä. Nyt on seksin vuoro Mr. Green

(Unelmista totta Wink )

_________________
Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Kuulostipas ihan hemmetin kaukaiselta. Crying or Very sad Mutta NIIN ihanalta. Heart Pink
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
assa
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:45  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Ehdin lukea kaksi kolumnia ja nauroin jo ääneen Laughing Laughing

"Just joo" Twisted Evil Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

assa kirjoitti:
Ehdin lukea kaksi kolumnia ja nauroin jo ääneen Laughing Laughing

"Just joo" Twisted Evil Twisted Evil


Welcome to my world! Crying or Very sad
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 17:54  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Chainreaction Very Happy
Miten romanttista, mutta todellisuus on aivan toista. Näin tapahtuu vain saduissa, ei tosielämässä.
Tai ehkäpä alkuun, kun suhde on tuore, mutta se arki tulee kuitenkin ja se ratkaisee suhteen kestävyyden.

Susta tulis hyvä kirjailija, olin ihan kivaa luettavaa Very Happy

Jatka samaan tyyliin vaan Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Chainreaction
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 22:18  Vastaa lainaamalla viestiä
Lemmenkäinen


Liittynyt: 28 Hei 2006
Viestejä: 136
Paikkakunta: Etelä-Suomen lääni

No, olenhan mie miettinyt, että kannattaako tänne kirjoittaa mitään romanttista Rolling Eyes Jatkoahan ei voi kirjoittaa, kun vastakkainen sukupuoli ollaan vain yhden päivän ajan. Tai niin, jatkohan olisi helpompi kirjoittaa, kun kosinnan jälkeen alkaa normaali elämä Twisted Evil

Nymfotar: kiitos ja kumarrus Palvoo Eipä noilla prinsessa ja prinssi -tarinoilla tässä elämässä pärjää.

_________________
Täytyy nauttia taipaleesta, matkalla olosta, eikä aina vain varrota perillepääsyä.
-Rolf Arnkil-
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Eliksiiri
LähetäLähetetty: 21.9.2006, 22:22  Vastaa lainaamalla viestiä
Foorumin Jumalatar


Liittynyt: 04 Tam 2006
Viestejä: 1753
Paikkakunta: Pk-seutu

Chainreaction kirjoitti:
No, olenhan mie miettinyt, että kannattaako tänne kirjoittaa mitään romanttista

Oi ihana nainen, kirjoita ihan vaikka minun mielikseni vain. Minä niin tuota rakkautta rakastan. Heart small

Pitäiskö meidän alkaa privana toisillemme hempeilemään? Laughing Voitas kuvitella, et ne viestit ois joltain ihanalta Italiaanolta. Embarassed

Lainaus:
Eipä noilla prinsessa ja prinssi -tarinoilla tässä elämässä pärjää.

Kyllä pärjää, pakko pärjätä!! Näyttää keskaria
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 22.9.2006, 11:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Chainreaction kirjoitti:
No, olenhan mie miettinyt, että kannattaako tänne kirjoittaa mitään romanttista Rolling Eyes Tai niin, jatkohan olisi helpompi kirjoittaa, kun kosinnan jälkeen alkaa normaali elämä Twisted Evil

Nymfotar: kiitos ja kumarrus Palvoo Eipä noilla prinsessa ja prinssi -tarinoilla tässä elämässä pärjää.


Raks ystäväin Very Happy
Ilman muuta sun kannattaa jatkaa tuota kirjoitusta, sillä kyllä mä olen toivoton romantikko ja haaveilen juuri näin, kuin kirjoitit.
Jatka vaan.

Sillä itse jos alan tällaista kirjoittamaan, iskee armoton uskonpuute omiin kykyihin, katso tarina kohtaaminen. Tein sitä monta vuotta Rolling Eyes , alku luisti ihan komeesti, kynä vaan skriivas ja tekstiä syntyi, sitten se hautautui, jonnekin tiedostoihin, kunnes äkkiä monen vuoden päästä aloin sitä tutkimaan jaa siitä lähti loppuosuus......

Kerro hieman tämän parin elämästä lisää, tahtoisin mielelläni lukea ja unelmoida, miehestä, jota ei ole kuitenkaan.

Halauksin
Nymfotar Wink


Viimeinen muokkaaja, Tulisydän pvm 22.9.2006, 12:05, muokattu 1 kertaa

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 22.9.2006, 12:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

assa kirjoitti:
Ehdin lukea kaksi kolumnia ja nauroin jo ääneen Laughing Laughing

"Just joo" Twisted Evil Twisted Evil


assa Evil or Very Mad
Äläpäs pilaa meitin tyttöjen unelmia Evil or Very Mad Crying or Very sad

Teillä on autot ja muut jutut....
Tasapuolisuuden nimissä vain

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Snadistisadisti
LähetäLähetetty: 22.9.2006, 12:29  Vastaa lainaamalla viestiä
Aurinkokunnan seksivalistaja


Liittynyt: 29 Hei 2006
Viestejä: 1322

Hah.

Meikäläisen päivä naisena alkaisi todennäköisesti sillä, että totean menkkojen alkaneen juuri ja sotkeneeni lakanat. Sitten taistelisin perkeleellisesti itseni siistimisen kanssa, paikkojen ollessa kosketusarat ja käsien toimeen tottumattomat. Lopulta kiskottuani tamponin pois peräaukosta ja laitettuani uuden paikoilleen (sinne oikeaan) alkaisi vissiin se saatanallis-perkeleellinen taistelu itsensä siedettäväksi pukemisen ja meikkaamisen kanssa.

No vaatetus tietysti saisi olla naisellinen, tuumii naisena elelevä mies. Sukkahousujen pukeminen alkaa ensimmäisen housuparin täydelliseen tuhoutumiseen kokemuksen kokonaisvaltaisen puutteen vuoksi. Onneksi niitä löytyy kaapista lisää ja jo viidennet saan jalkaani ilman suurempia vaikeuksia. Hamonen voi tietty olla lyhyt, että se vetää huomiota puoleensa, kaiveltuani kaappia sellainen löytyykin. Vedän sen ylleni ja totean (MITÄ HELVETTIÄ!) että perseeni näyttää siinä isolta. Sovittelen sitten yhtä jos toista vaatekappaletta ja totean lopulta, että laitoinpa päälleni mitä tahansa, se:

- Saa perseeni, reiteni, masuni, tai pohkeeni näyttämään lihavilta tai epäsuhtaisilta.
- Latistaa tisuja tai tuo ne liian tyrkylle.
- On epämukava yllä.
- Ei vaan mitenkään sovi asukokonaisuuden muiden vaatteiden kanssa.
- Antaa vääränlaisen vaikutelman.

Meikkaamisesta ja hiusten laittamisesta tuskin tulisi yhtään mitään. Koeta nyt sitten ilman päivänkään kokemusta laittaa edes perus-sotamaalaus kasvoille ja oikoa hiukset (ks. elämäni kaljuna vol. 1-12) jonkinlaiseen kampaukseen.

Kynsien lakkaaminen on tuhoon tuomittu yritys ja saatuani mielestäni kauniin lakkakerroksen kynsiini, totean sen olevan kauniisti levinnyt myös hamoselleni ja paidalleni. Palaan siis vaatetusvaiheeseen, josta en halua puhua sen enempää...

JOS nämäkin toimet onnistuisivat, olisi varmaankin aika siirtyä ulos. Huomaan päivän olevan jo pitkälti yli puolessa ja nälkä kurnii.

Marssinkin sitten ruokapaikkaan nilkat joka suuntaan vääntyillen. (Miksi vitussa mun pitikään laittaa nämä korkokengät...) Matkan varrella koetan opetella kävelemään inhimillisellä tavalla, katkomatta jalkojani.

Ruokapaikassa tilaan itselleni miehekkään pihvin. Tarjoilijapoju katsoo hieman vinoon, kun naisihminen tilaa 300g naudanlihaa ja paistetut perunat. Räpsyttelen pojulle silmiäni ja totean, että tänään mulle maistuu liha... Twisted Evil

Alkusalaatin jälkeen tunnen, että pitää käydä vessassa ja nousen paikaltani. Vessaan päästyäni huomaan toisten vessan käyttäjien katselevan minua oudosti. Astelen kuitenkin reippaasti pisuaarin luo ja nostan hamettani... Ja totean olevani väärässä vessassa. Naama punaisena siirryn naisten puolelle ja hoidan tuskaisen tuokion taistellen vaatteiden ja alapäävarusteideni kanssa. Minulle selviää, mikä on bidee ja mihin sitä on näppärä käyttää.

Saatuani ruokailtua päätän, että kaupungilla patsastelu saa riittää. Naisen elämä on yhtä helvettiä, eikä se missään tapauksessa sovi minulle.


Snadistisadisti@luukku.com

_________________
- Etsi rajojasi ja löydä ne. Sitten voitkin ottaa vielä yhden askeleen ja ylittää ne -
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 7 Yht. 15
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 13, 14, 15  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker