Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 19
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  X-files  ~  Onko tietokoneongelmia.
Tulisydän
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 15:14  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Mä laitan tän kysymyksen tänne, vaikken tiedä kuuluuko tämä presiis tähän osioon. Mulla on explorer mailina, virallisesti, johon saan aivan älyttömän tautisia kuvia. Repeää
Mutta, mutta... kun naksuttelen hiiren toisella painikkeella Arrow kopioi kuva Arrow valitse kaikki. Hölmönä Shocked sitten katselen, että mistä pirusta saan ominaisuudet, että löydän URL-osoitteen?, jotta voin liittää sen tuohon älyttömiin kuviin. Kuka antais neuvoa?
Kiitäen
Nymfotar Wink

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 15:47  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Artoo kirjoitti:
Niin tuo corporal edition on ihan hyvä. Itse käytän xp:stä pro versiota


Edelleen meinaa mennä puurot ja vellit sekaisin... Tarkoitan siis nimenomaan XP Pro UK Corporal Edition.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Artoo
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 22:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





assa kirjoitti:
Artoo kirjoitti:
Niin tuo corporal edition on ihan hyvä. Itse käytän xp:stä pro versiota


Edelleen meinaa mennä puurot ja vellit sekaisin... Tarkoitan siis nimenomaan XP Pro UK Corporal Edition.


No mitä väliä onko se uk corporal edition vai fin corporal edition. Ja xp käyttöjärjestelmistä on saatavana useampaa eri versioo ns OEM ja vähän kalliimpi Retail versio ja taitaa myös olla päivitys versioita tarjolla yms. Mutta tuo xp pro taitaa olla parhaimpia en tiedä mitä ominaisuuksia siinä sitten muka on enemmän kuin xp home versiossa en ole hyvin paljoa eroa huomannut
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 22:53  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Mulla on äkspee homeen editointi ...ollut joku 6 vuotta ..ei ole ollut ongelmia ..vielä ..(koputtaa puuta)..(hakkaa vielä varmuudeksi)...tullut ajettua kone täyteen pari kertaa ,mutta siitä se aina on startannut ja poken katselu jatkunut... Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Artoo
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 22:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





cowboi45 kirjoitti:
Mulla on äkspee homeen editointi ...ollut joku 6 vuotta ..ei ole ollut ongelmia ..vielä ..(koputtaa puuta)..(hakkaa vielä varmuudeksi)...tullut ajettua kone täyteen pari kertaa ,mutta siitä se aina on startannut ja poken katselu jatkunut... Smile



No sehän riippuu miten yleensä kone on suojattu millainen palomuuri on yms. Yleensä erillinen palomuuriohjelma on parempi kuin xp oma palomuuri ei kovi kummoista suojaa tarjoa xp palomuuri. Kyllähän jotkut poke alan sivut saattavat olla täynnä viruksia/vakoilijoita. Mutta niistä selviää jos on suojaukset kunnossa koneessa.
Takaisin alkuun
Härski
LähetäLähetetty: 14.9.2006, 23:15  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

Artoo kirjoitti:
Kyllähän jotkut poke alan sivut saattavat olla täynnä viruksia/vakoilijoita. Mutta niistä selviää jos on suojaukset kunnossa koneessa.

Bidulla ond gaabmea flunddsa, saind varmasdi viiduksen omilda sivuildani kun diedokone ei ollud suojaddu **juo kuumaa teetä** Sad

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
assa
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 7:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Artoo kirjoitti:
No mitä väliä onko se uk corporal edition vai fin corporal edition. Ja xp käyttöjärjestelmistä on saatavana useampaa eri versioo ns OEM ja vähän kalliimpi Retail versio...


Äääh... (miettii jaksaako vääntää rautalankaa).

XP:stä on kaksi pääasiallista eri versiota, PRO ja HOME. Näiden lisäksi Microsoft on myöhemmin julkaissut joitakin erikoisversioita, kuten MEDIA CENTER.

Näistä kahdesta versiosta löytyy sitten iso läjä eri kieliversioita. Loput termit selitettynä vain lyhyesti:

OEM = koneen tai koneen osan mukana toimitettu XP, joskus kutsutaan myös nimellä "bulk"

Retail = erikseen myytävä XP pakkaus

Corporal edition = suurilla yrityksille tarkoitettu XP asennusmedia, joka EI vaadi erillistä tuoteaktivointia.

Suurin ero HOME ja PRO versioiden välillä on hallintatyökaluissa (HOMEsta puuttuu esimerkiksi Administrative Tools kokonaan) ja lähiverkko-ominaisuuksissa (jotka myös HOMEssa ovat vajavaisemmat).
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Härski
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 11:42  Vastaa lainaamalla viestiä
Horst Nussbaum, poketuottaja


Liittynyt: 22 Hei 2005
Viestejä: 2878

assa kirjoitti:

Suurin ero HOME ja PRO versioiden välillä on hallintatyökaluissa (HOMEsta puuttuu esimerkiksi Administrative Tools kokonaan)

Jestas Shocked En ole Homea koskaan käyttänyt, mutta toi admintools, siellään on compute management ja performance. Vaikken ole heavy user mielestäni niin ilman noita (DiskManagement ja Defragment) on vaikea pärjätä jos kovalevyjä kovasti on ja formatoi ja osioita tutkailee. Kuinka ilman noita pärjää Question

_________________
"Ahneen loppu on kultainen"
-- vanha suomalainen sananlasku
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Boston
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 11:56  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 09 Elo 2006
Viestejä: 462
Paikkakunta: hämeessä

En mä näistä tietokoneista mittään ymmärrä mut sem mä tiedän millä ne toimii, ne toimii nimittäin savulla, heti kun koneesta tulee savut ulos se lakkaa toimimasta Confused

_________________
tuhmasta päästä nauttii koko ruumis
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 15.9.2006, 17:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Ton savun takia se palomuuri pitää olla kondiksessa ...huomenna tulee pari letkaa tiiliä ...meinaan vähän vahvistaa tota omaa muuria.. Cool

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
cowboi45
LähetäLähetetty: 17.9.2006, 19:02  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

assa kirjoitti:
Minä väitän että tietotekniikan kehittyminen, etenkin internetin osalta, on lisännyt ihmisten välistä kommunikaatiota ja kanssakäymistä.
Pakko avata taas turpani....taas kannattaa huomioida asian peilikuva eli internetin huonot puolet ...ja mitä maciin tulee niin ainoa oikea on fleetwood mac.. Smile

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Artoo
LähetäLähetetty: 25.9.2006, 1:59  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





cowboi45 kirjoitti:
assa kirjoitti:
Minä väitän että tietotekniikan kehittyminen, etenkin internetin osalta, on lisännyt ihmisten välistä kommunikaatiota ja kanssakäymistä.
Pakko avata taas turpani....taas kannattaa huomioida asian peilikuva eli internetin huonot puolet ...ja mitä maciin tulee niin ainoa oikea on fleetwood mac.. Smile


Niin voi olla ja mitä maciin tulee niin kuka sellaista enää käyttää paitsi jotkut yritykset. Harvempi yksityinen menee mitään macii ostamaan. Koska eihän sillä nyt koti käytössä tee oikein mitään.
Takaisin alkuun
Artoo
LähetäLähetetty: 30.9.2006, 2:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mitä näihin täällä foorumilla kirjoitettuihin ns olevinaan ongelmiin tulee. Niin kyllä tuohon windows VML sovelluksen haavoittuvuuden voi korjata jo olemassa olevalla korjaus tiedostolla. Toisin kuin eri osiossa mitä assa kirjoitti että kysyistä ongelmaa ei voisi muka korjata windowsista. Noh tosin onhan tuo assan kirjoitus sen verran vanha jo että ei ehkä silloin ollut saatavana tuohon ongelmaan korjaus fileä
Takaisin alkuun
assa
LähetäLähetetty: 30.9.2006, 10:30  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 03 Lok 2005
Viestejä: 3329
Paikkakunta: Online

Voi elämä.

Ne ovat suoraan CERT:in postituslistan tiedotteita. Ja jos ovat vanhoja jo, LUONNOLLISESTIKAAN eivät voi olla ajan tasalla.

Järkeä saa käyttää, ja niitä linkkejä seurata päivitettyihin tietoihin.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Artoo
LähetäLähetetty: 30.9.2006, 14:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Artoo kirjoitti:
BTW onko muuten kukaan täällä kävijöistä harrastanut tietokoneella HARDWAREA eli ns ylikellotusta/virittelyä.

Itse en ole koska kaverit kertoi että sillä saa tehoja lisää mutta käyttöikä ja luotettavuus (pystyssä ja ehjänä pysyminen) heikkenee. Ja minä olen valmis tinkimään nykyisistäkin tehoista vaikka 10% jos luotettavuus ja varmuus kasvaa 20% ja tuo on varmaan se suhde.

Eli sama juttu kuin auton virittäminen, tehoja tulee 10% lisää ja ehjänä pysyminen laskee 20%, eli se on niille jotka ottaa sen harrastuksena tai kipailuja ja haluaa urheilla.[/quote]


Tuohon tietokoneen overclock toimivuus riippuu monesta tekijästä emosta yms ja kestävyys ja luotettavuus että paljonko ottaa sitten ylimääräistä ulos tosin jäähdykset pitää olla kunnossa overclockinkia harrastettaessa eli ns boxet tuulettimilla/siileillä ei pitkälle pötkitä.
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 6 Yht. 19
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 17, 18, 19  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  X-files

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker