Keskustelufoorumi - seksikeskustelu


Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin
Kirjoittaja Viesti
<  Yleistä seksistä  ~  Speramsta
cowboi45
LähetäLähetetty: 8.9.2006, 13:50  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

riippuu vastapelurista ...on ollut naisia jotka ei saa viisaria värähtämään...sitten on niitä joiden seurassa tuntee olevansa paloauto ..suhteellista niinkuin elämä ....

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Tulisydän
LähetäLähetetty: 8.9.2006, 13:58  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 25 Syy 2005
Viestejä: 3404

Miehet Very Happy
Teidän kannattaa harjoitella sellaisia orgasmeja, ettei lasti tule, itsenne takia, mitä useemmin laukasette sen väsyneempiä olette, se on todistettu juttu.
Tällainen kestävyysrakastelu tuottaa myös naiselle mielihyvää.
Tässä rakastelutekniikassa tarvitaankin jo keskittymiskykyä ja malttia.
Mutta kokeilkaa toki, on se, sen arvoista Exclamation

_________________
~Järjen käyttö suositeltavaa, muttei pakollista ~
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Mr_Smith81
LähetäLähetetty: 8.9.2006, 14:01  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 01 Syy 2006
Viestejä: 31

Eliksiiri kirjoitti:
^No ei sentäs. Yritän vaan koulia tuota ukkelia, että puolenkuun paikkeilla ei runkkailla! Laughing


No "epäilyksiä" ne on nuokin. Wink

Mä jään aina kiinni jos emäntä vaan kysyy asiasta. En vaan pysty pitämään naamaa peruslukemilla. Very Happy

_________________
The truth is out there... Isn´t it...?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Heppuli7
LähetäLähetetty: 8.9.2006, 22:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Kyllä se mällin määrä jo kolmannella kerralla samana päivänä jää aika vähäiseksi. Enkat on yhdeksän kertaa ja muutama viimeinen orkku oli lähes kuivia. Orkkujen laatuun ei tuo mällin määrä kyllä vaikuta.
Eikä se mälli siellä pusseissa majaile, vaikka aina todetaankin että "pussit täynnä." Kiveksistä ei tule kuin siittiöt, jotka sekoittuvat eturauhasen tuottamaan nesteeseen. Nesteen määrään sitten voikin vaikuttaa monikin seikka. Jos rauhanen ei nestettä pahemmin syystä tai toisesta eritä (esim. elimistön alhainen nestemäärä, kuten krapula-aamuun herätessä) on mälli paksumpaa. Minulla ainakin.
Runsaat mällit saa aikaan vaikkapa runkkailemalla tuntia aiemmin ennen varsinaista paneskelua. Muista juoda runsaasti myös. Ihan vaan vesi käy, ei alkoholia. Litra vähintään. Laueta ei saa, mutta useamman kerran vetelee sinne rajoille. Rauhaset heräävät ja tuottavat runsaasti nestettä laukeamista varten. Sitten rauhoitutaan ja odotellaan sitä itse asiaa. Smile
Takaisin alkuun
Badman
LähetäLähetetty: 8.9.2006, 22:44  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Joo sperman määräähän voi muuten lisätä. Muutama konsti tuossa jo edellä kerrottiinkin. Jotkut myös vannoo tomaatin syömisen nimeen.

Yksi varma lisäaine on kuitenkin L-argenine, sitä saa terveyskaupoista myytävistä lisäainepurkeista. Se vahvistaa proteiinisynteesiä ja sen sivuvaikutuksena on myös sperman määrän kasvu. Urheilijat ja mm bodarit käyttää sitä kun halutaan kasvattaa lihasmassaa.

Otat viikon ajan 3 kapselia päivässä, ja kun sitten ruiskaat lastit naisesi rinnoille niin voit kuulla "en oo koskaan nähnyt näin paljoa spermaa"
Normaalistihan sen tuntee kun mälli lähtee mutta tässä tapauksessa vähän ennen lähtee jo ensimmäinnen extra satsi ja sitten vasta se varsinainen Smile kantsii kokeilla!
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 8.9.2006, 22:51  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

Nymfotar kirjoitti:
Miehet Very Happy
Teidän kannattaa harjoitella sellaisia orgasmeja, ettei lasti tule, itsenne takia, mitä useemmin laukasette sen väsyneempiä olette, se on todistettu juttu.
Tällainen kestävyysrakastelu tuottaa myös naiselle mielihyvää.
Tässä rakastelutekniikassa tarvitaankin jo keskittymiskykyä ja malttia.
Mutta kokeilkaa toki, on se, sen arvoista Exclamation


No on väitetty että sulkijalihasta treenaamalla mies voisi saada siemensyöksyttömän orgasmin, siis kun pidättää samalla tavalla kuin pidätetään virtsaa.
Ite olen vuosia treenannut tuota sulkijalihasta eikä se ainakaan mulla toimi, orkut on sen verran rajuja, että pettää kontrolli.
Avuksi voi kyllä ottaa sormet ja puristaa lujasti peukalo-etusormiotteella kalun juuresta virtsaputkea.
Tuommoisessa pitkitetyssä rakastelussa sitten taas se viimeinen orkku jossa saa antaa palaa on valitettavasti myös varsin mieto, enemikin siemmensyöksy kuin orgasmi.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
jake 34
LähetäLähetetty: 9.9.2006, 22:48  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Ihmettelen noita miehiä kun tässä väittävät että joku juominen tai tomaattien syöminen vaikuttaisi mällien määrään . Itse olen taas huomannut, että vasta kun rupesin käymään kuntosalilla ja testostreoonipitoisuuteni (mieshormooni ) kropassani rupes rehkimisestä nousemaan, sperman tuotanto selvästi lisääntyi ja orkut voimistuivat. Vaimoni on myös noteerannut saman ilmiön , tai oikeastaan vaimo tämän vasta noteeraskin. Itse luulen että hormoonit tämän seikan loppujenlopuksi säätelee Rolling Eyes
Takaisin alkuun
Garret
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 0:10  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

jake 34 kirjoitti:
Ihmettelen noita miehiä kun tässä väittävät että joku juominen tai tomaattien syöminen vaikuttaisi mällien määrään . Itse olen taas huomannut, että vasta kun rupesin käymään kuntosalilla ja testostreoonipitoisuuteni (mieshormooni ) kropassani rupes rehkimisestä nousemaan, sperman tuotanto selvästi lisääntyi ja orkut voimistuivat. Vaimoni on myös noteerannut saman ilmiön , tai oikeastaan vaimo tämän vasta noteeraskin. Itse luulen että hormoonit tämän seikan loppujenlopuksi säätelee Rolling Eyes


niin minäkin luulen, en nääs usko poppakonsteihin Laughing

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 0:33  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Badman kirjoitti:
Joo sperman määräähän voi muuten lisätä. Muutama konsti tuossa jo edellä kerrottiinkin. Jotkut myös vannoo tomaatin syömisen nimeen.


Onko se elämää suurempi asia tuo sperman määrä ...jos et ole asiaan perehtynyt niin sen ensisijainen tehtävä on väestönkasvun lisääminen ja siihen riittää se "kiimatippa"...mutta jos se määrä on niin merkittävä asia niin kaada koko pullo heinzia kyrvän päästä sisään niin johan alkaa tulemaan...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Garret
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 1:00  Vastaa lainaamalla viestiä
Hellyyden huipentuma


Liittynyt: 27 Huh 2006
Viestejä: 39
Paikkakunta: Imatra

cowboi45 kirjoitti:
koko pullo heinzia kyrvän päästä sisään niin johan alkaa tulemaan...


Kuule, pakko myöntää.
ruiskutin kerran lonkeroo vehkeeseen, ja se sattu aivan perkeleesti!!!!

Silti se tuntu jotenkin helvetin hyvälle Laughing jollain pervolla tapaa.
olen nääs aika avoin ja kokeilun haluinen Smile

_________________
Paina tätä http://world4.monstersgame.co.uk/?ac=vid&vid=47078502
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti MSN Messenger
Badman
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 2:35  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

cowboi45 kirjoitti:
Badman kirjoitti:
Joo sperman määräähän voi muuten lisätä. Muutama konsti tuossa jo edellä kerrottiinkin. Jotkut myös vannoo tomaatin syömisen nimeen.


Onko se elämää suurempi asia tuo sperman määrä ...jos et ole asiaan perehtynyt niin sen ensisijainen tehtävä on väestönkasvun lisääminen ja siihen riittää se "kiimatippa"...mutta jos se määrä on niin merkittävä asia niin kaada koko pullo heinzia kyrvän päästä sisään niin johan alkaa tulemaan...


No johan oli naseva ja rakentava komentti, muotoilitko tuota oikein pitkään?
Että oikein kyrvänpäästä heinziä sisään.

Minulle sperman määrällä ei ole merkitystä enkä sitä lisäile. Kerroin vaan mitä aiheesta tiedän KOSKA SITÄ KYSYTTIIN ja koska tämä on keskustelupalsta . Jollekkin sperman määrällä ja mällien lennättämisellä voi olla merkitystä.
Sinullekkin pillun ja kalujen kuvien katselulla voi olla merkitystä vaikka sen ensisijainen tehtävä on väestönkasvun lisääminen, näin niikuin omia sanojasi lainaten.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
karapalo
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 3:12  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Tietyn vaiheen yli kun pääsee, niin ei meinaa orkku tulla ollenkaan...
Tietty hyvä naiselle, mutta käy kunnon päälle.
Oli sitten kassit täynnä tai ei Shocked
Takaisin alkuun
NN
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 9:23  Vastaa lainaamalla viestiä
Vieras





Mulle käy kännissä noin ^ . Naiset ihmettelee Crying or Very sad
Takaisin alkuun
cowboi45
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 10:36  Vastaa lainaamalla viestiä
Tähtisumun seksikkäin


Liittynyt: 15 Huh 2006
Viestejä: 1603
Paikkakunta: Ladukas Lataamo

Etkai vaan ottanut itseesi Herra Badman ,mä olen varsin hektinen ihminen mitä tulee sanomisiin tai kirjoituksiin....yleisesti aika vähän katselen näitä kalun tai pimpin kuvia...joitakin kaluja pakko katsella kun ne suorastaan vyöryy ruutuun...

_________________
mulla pääsee välillä ihan fiksujakin juttuja...leikkaa talteen...
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Badman
LähetäLähetetty: 10.9.2006, 12:28  Vastaa lainaamalla viestiä
Kama-Sutran Guru


Liittynyt: 02 Jou 2005
Viestejä: 454

cowboi45 kirjoitti:
Etkai vaan ottanut itseesi Herra Badman ,mä olen varsin hektinen ihminen mitä tulee sanomisiin tai kirjoituksiin....yleisesti aika vähän katselen näitä kalun tai pimpin kuvia...joitakin kaluja pakko katsella kun ne suorastaan vyöryy ruutuun...


En suinkaan, peräänkuulutin sinulta vaan käytöstapoja älyttömän purkautumisesi vuoksi jonka kohteena olin.

Toisaalta Badmanille ei vittuilla Twisted Evil
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Näytä edelliset viestit:   
Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia

Näytä seuraava aihe
Näytä edellinen aihe
Sivu 2 Yht. 3
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Seksitreffit Seksikeskustelu Foorumin päävalikko  ~  Yleistä seksistä

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin


 
Siirry:  
Voit kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa




Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06

Ilmainen webcam:





eXTReMe Tracker