Kirjoittaja Viesti
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 11.2.2007, 10:47

Badman kirjoitti:
Ei tuo mikään Lotharin keksintö ole!


Olet oikeassa, tuo ei ole minun keksintö.
Badman
LähetäLähetetty: 10.2.2007, 23:37

Ei tuo mikään Lotharin keksintö ole!
Tuo kuvahan on suoraan Haynesin BMW:n korjaamokäsikirjasta!
Tuo on Bemarin kunigaspultti jonka varassa koko auton etupää on. Tuon jos kierrät auki niin jouset pongahtaa taivaan tuuliin tukivarret, jarrusatulat ja moottori vaihteistoineen tipahtaa maahan. Ikinä et enää saa niitä enää paikoilleen Smile
Näkisitteppä sen sivun jossa on selitetty takaspoilerin ja karvanoppien toiminta Smile
freesex
LähetäLähetetty: 10.2.2007, 21:20

Mr Lothar kirjoitti:

Kuusiopultti

Kuusiopultti ja siihen sovitettu kuusiomutteri ratkaisevat monet pulttiliitos ongelmasi.
Pyörökanta suojaa mutteria asiattomilta, jakoavainta käyttäviltä amatööriremonttimiehiltä.
Pyörökantamutteri avataan pyörökanta-avaimella, mikä on tarkoitukseen suunniteltu erikoistyökalu.
Erillinen lukkomutteri tai nailonlukitus on tarpeeton, sillä kuusiomutteri ei avaudu tärinästä vaikeissakaan käyttöolosuhteissa.


Wautsi, sun pitäis ehdottomasti olla saksalaisessa autotehtaassa Twisted Evil sillä siellä tarvitaan juuri tuollaisia insinöörejä Repeää Repeää BMW
Mr Lothar
LähetäLähetetty: 10.2.2007, 21:02


Kuusiopultti

Kuusiopultti ja siihen sovitettu kuusiomutteri ratkaisevat monet pulttiliitos ongelmasi.
Pyörökanta suojaa mutteria asiattomilta, jakoavainta käyttäviltä amatööriremonttimiehiltä.
Pyörökantamutteri avataan pyörökanta-avaimella, mikä on tarkoitukseen suunniteltu erikoistyökalu.
Erillinen lukkomutteri tai nailonlukitus on tarpeeton, sillä kuusiomutteri ei avaudu tärinästä vaikeissakaan käyttöolosuhteissa.

Powered by phpBB and Ad Infinitum v1.06